---------------------------------------------
Mes abi šypsojomės kol ji išėjo iš buto ir aš užtrenkusi duris atsipučiau. Neturėjau daugiau jėgų išsikrauti daiktų ir įsikurti, todėl tiesiog susiradau dušo žėlę, rankšluostį, pižamą su širdutėmis ir nupėdinus į vonią nusiprausiau, o po to iškart nugriuvau į lovą.
---------------------------------------------
Vos prabudus ryte apsirengiau pirmais pasitaikiusiais drabužiais ir užsivilkau striukę. Kai jau norėjau išeiti pasigirdo durų skambutis. Nesitikėjau sulaukti jokių svečių, nes gyvenu dar tik antrą dieną.
Nesitikėjau tokio vaizdo, kokį pamačiau, todėl kelis kart sumirksėjau, kad įsitikinčiau jog nesapnuoju.
- Ką čia veiki?- Iškart puoliau jai į glėbį.- Juk sakei, kad Kalėdas švesi su šeima.
- Ai žinai, aš tai čia, tai čia ir atvažiavau tau palaikyti kompanijos.
- Oh, Džaneta. - Šyptelėjau. - Tu įsikurk,- pastebėjau už jos vidutinio dydžio lagaminą.- Aš turiu bėgti į miestą, nupirkti maisto ir panašiai.
- Gerai, - linktelėjo ir įėjo į vidų, o aš ją praleidus įšėjau ir nusileidusi liftu žemyn išlindau į šaltą žiemos orą.
Šio rajono taip gerai nepažinojau, tačiau nusigauti iki nemažo prekybos centro sugebėjau. Vos įėjus mane pasitiko Kalėdinė muzika, didelis sambruzdis ir šilto oro "banga". Pirmiausiai susiradau kur galėčiau nusipirkti dovanų popieriaus, kaspinėlių, juostelių ir dovanų dėžučiu. Šiems daiktams išleidau nemažai, bet aš tikrai norėjau, kad dovanos jiems patiktų. Pardavėjai sudėjus visas prekes į didžiulį baltą maišą su parduotuvės pavadinimu viename jo šone išėjau ir patraukiau link maisto parduotuvės, kurią buvau praėjusi. Iškart pasiėmiau vežimėlį, nes buvo nepatogu nešti pirkinius. Susiradusi norimus produktus, o jų buvo tikrai nemažai, pradedant duona baigiant saldumynais, nuėjau link kasos ir iškroviau prekes ant takelio ir palaukusi kol viską nuskanuos atsiskaičiau kortele. Paėmiau ir antrąjį maišą, o tada jau patraukiau namo. Lifte kilau su viena moterimi, kuri tikriausiai buvo kaimynė, nes išlipo kartu su manimi. Susikrapščiusi raktus ir atsirakinus duris įėjau į vidų.
- O! Tu ir greita. - Sušuko Džaneta iš vonios kambario, tikriausiai maudėsi.
Nieko neatsakiusi nusiėmiau lauko drabužius ir su maisto krepšiu nuėjau į virtuvę. Vos sudėjus viską į šaldytuvą ir spintelę atėjo draugė įsisukusi į raudoną, minkštą chalatą ir įsispyrusi į pilkas šlepetes su kavos puodeliais, o galvą apsisukusi baltu ranksluoščiu.
- Kas valgomo?
- Nieko,- iškišau liežuvį ir dar pasimaiviusi nuėjau į miegamąjį palikdama ją virtuvėje, o ji dar ir pavartė akis.
Laisvame kambario plote iškroviau visas pakavimo priemones, iš spintelės išsiėmiau visas dovanas ir susidėjau jas kitoje pusėje. Tada atsisėdau šalia daiktų ant žemės ir pradėjau nuiminėti visas kainų etiketes ir viską kas nereikalinga dovanoms.
Viską supakavusi pridėjau prie dovanų kiekvieno vardus, kad žinotų kuri dovana kam skirta ir viską sukroviau į didelę dėžę, kuria taip pat apklijavau kalėdiniu dovanų popieriumi ir aprišau raudonu, dideliu kaspinu. Džaneta nekreipdama į mane sėdėjo ant sofos ir žiūrėjo kažkokią laidą apie madas. Pakėliau galvą ir pažvelgiau pro langą. Lauke jau buvo pradėję temti. Atsidusau, kai pastebėjau dar vieną nesupakuotą dovaną sau už nugaros. Tačiau atidžiau atkreipus į ją dėmesį supratau jog dovana skirta merginai šalia manęs - Džanetai. Kaip aš ją būčiau padovanojus jei ji būtų neatvykusi pas mane, čia į Londoną? Per begalinį skubėjima pati susimaišiau savo mintyse ir dovanose.
Net nusijuokiau iš savo tokių minčių, bet vis dėl to tai buvo tiesa. Susiradusi vieną dovanų maišelį su Kalėdine eglute ir Kalėdų Seneliu įdėjau į vidų ir įdėjau į savo drabužių spintą, o šalia ir didžiąją dėžę su dovanomis Zayn, Liam, Harry, Niall, Eleanor, Perrie, Sophia ir Louis... Louis gimtadienio dovana!
- Velniava!- Tyliai sušnabždėjau.- Kur aš ją įkišau?
- Kažką sakiai? - Džaneta atitraukė žvilgsnį nuo televizoriaus ir žvelgė į mano akis.
- Ne, ne viskas gerai,- atsakiau ir toliau rausiausi tarp savo daiktų lagamine.
Po dar pusvalandžio lakstymo po namus ir ieškojimo nieko nepešiau ir paprasčiausiai viską tiesiog susitvarkiau, tačiau buvau labai dėl to susinervinusi tad nužingsniavau į virtuvę ir išsitraukiau buteliuką su širdies vaistais ir raminamaisiais. Išgėrusi reikiamą jų kiekį vėl sudėjau viską į spintelę ir nusiprausi bei išsivaliusi dantis bei persirengusi atsiguliau į vieną lovos pusę, taip, kad kita liktų Džanetai.
- Miegosi su manimi, ar ne?
- Žinoma,- šyptelėjo.
- Gerai, labanakt.
YOU ARE READING
[Completed] Fear or Mistake <Niall James Horan Fanfiction LT>
FanfictionNors istorija baigta vis tiek laukiu skaitytojų ir komentarų ;) Cover: @vanilladiamond ^^