—————————————
- Tiesiog nutilk, gerai? Dabar jau nebesvarbu,- paskutinius tris žodžius sumurmėjo taip, kad vos išgirdau.
- Tu žinai, kad esi-—————————————-
- Kad esu paskutinis mulkis?! Taip, aš tai puikiai žinau! Nešdinkis iš kambario! -Atrodė įsiutęs, bet per daug gerai jį pažinojau, kad matyčiau skausmą akyse, kurį jis bandė užgniaužti iš visų jėgų.
Buvau nustebęs dėl tokio jo pareiškimo, todėl kojos pačios išvedė iš kambario ir po akimirkos durys už nugaros tarkštelėjo. Netrukus kambaryje pasigirdo keletos daiktų dužimas.
Kas jam pasidarė? Nesuprantu. Iš pradžių taip pasielgia su niekuo dėta mergina, o po gailisi? O gal jis tikėjosi jog ji apsimes, kad viskas puiku?
- Niall! - Su kumščiu padaužiau duris.
Įsisvyravo tyla, tačiau durys nei atsidarė, nei atsirakino.
Žinau jog jis užsispyręs, todėl grįžau į savo kambarį, kuriame buvo tik Eleanor.
- Radai?- Apsivijo mane rankomis.
- Taip, bet jis išvijo mane.
- O ko tu tikėjaisi?
- To ką jis ir padarė,- nusišypsojau ir pabučiavau jai į kaktą.
- Gerai, einu nusiprausti.
Vos ji įėjo į vonios kambarį atsisėdau ant lovos ir delnai pasirėmiau kaktą. Atsipučiau. Kodėl kai atrodė jog viskas susitvarkė ir visi laimingi, vėl viskas apvirto aukštyn kojom? Oh, gyvenimas toks nenuspėjamas.
- Aš jau!
Nieko neatsakiau, tik greit palindęs po dušu nusiprausiau ir sugrįžau į kambarį. Teko aplink apeiti lovą, kad patekčiau į savo lovos pusę.
- Mažiuk, atsipalaiduok. Tu nervuojiesi labiau nei turėtum.- Eleanor balsas mane ramino.
Greit pajaučiau šiltas rankas ant savo pečių. Jos pirštai maloniai atpalaidavo įsitempusią nugarą.
- Myliu tave,- pabučiavau jos saldžias lūpas, kai dalį savo kūno persvėrė per mano petį.
- Aš stipriau,- sukikeno.
- Eikime miegot, gerai?- Nutraukiau kelių minučių jaukią tylą.
- Žinoma.
Mergina atsitraukė nuo manęs leisdama man atsigulti. Vos man įsitaisius ji padėjo savo galvą man ant krūtinės ir jos švelnūs plaukai "atsimušė" man į veidą. Nusišypsojau.
- Labanakt, saule.- Sušnibždėjau.
- Labanakt. - Pakėlus galvą švelniai pabučiavo ir padėjus galvą užmerkė akis.
Kaip gera kai ji šalia. Norėčiau, kad taip jaustusi ir Niall, tačiau dabar negaliu padėti, jie patys turi išsiaiškinti savo santykius. Bet aš bijau dėl Kris, bijau, kad kažko sau nepasidarytų. Būtų neprošal sužinoti kur ir su kuo ji dabar gyvena. El buvo užsiminus, kad universiteto bendrabutyje, bet kaip sužinoti su kuo?
Su tokiomis mintims užmigau laukdamas tolesnių įvykių.
Saulės spinduliai kuteno mano veido odą, bet atsimerkti neskubėjau, todėl apsiverčiau ant šono ir pajutau šalia savęs šiltą kūną.
- Labs rytas, meile.
Ji pirštų galiukais braižė linijas ant mano veido.
- Labas rytas. - Vis dar neatsimerkdamas apsikabinau viena ranka.
أنت تقرأ
[Completed] Fear or Mistake <Niall James Horan Fanfiction LT>
أدب الهواةNors istorija baigta vis tiek laukiu skaitytojų ir komentarų ;) Cover: @vanilladiamond ^^