25- İki minnoş

83 4 0
                                    

-Ben de anlamadım ki Chris. Eve bir geldim kavgaya tutuşmuşlar, odalarından çıkmıyorlar. Tamam hep kavga ediyorlar ama bu sefer sanki... gerçekten kızgınlardı.

-Buse'ye bir şey demişler mi hiç?

-Yok... İkisi de tek kelime etmiyor. Gruptan da kışkırttık dönmüyorlar bile. 

-Çok garip cidden. Biraz sakinleşsinler o şekilde iletişim kurmayı denersiniz siz de.

-Öyle yapacağız artık. Her neyse aynı evin içinde sonsuza dek böyle kalamazlar, izin de vermeyiz zaten. Sen ne yaptın?

-Ah ne yapayım işte seni özledim yine.

Elimdeki sayfaları düzenlerken dediğine gülümsedim. Ama ben eririm sen böyle konuşursan.

-Yaahh... Geçen gün Seungmin bana ne dedi biliyor musun?

-Ne dedi demeye korkuyorum ama ne dedi?

-Ahahah dedi ki lütfen hyungumuzu bu kadar aşka boğma her yerde senden bahsedip duruyor kafayı yiyeceğiz.

Cidden bana bunu demişti. İlk duyduğumda şaşırmıştım ama sonra arkadan In destek çıkınca duruma gülmüştük. Han'da taklit edince hepimizde ipler kopmuştu.

-Ah şu küçük... abartıyorlar bir kere! 

-Ben de senden bahsedip durmak istiyorum ancak Deniz genelde o görevi elimden alıyor.

Kahkahasını duyduğumda ona eşlik ettim. Yalan değildi. Deniz cidden Chan'ın best hayranlarındandı ve benden çok onun hakkında o konuşuyordu aramızda.

-Deniz'i seviyorum gerçekten. Çok tatlı bir kere.

-De mi yaaa. Canım bebeğim benim. 

-Benim dışında herkese bebeğim demeni mi konuşsak acaba ya? Geçen Felix'e de dedin duydum.

-Kıskandım deme bayılırım şuraya Chan.

-Kıskanmak değil de ben de duymak istiyor olabilirim diyelim.

-Ya senin nerene bebek diyeceğim acaba ahaha büyüksün benden amca unuttun mu

-Es... İlişkimizi mi unuttun yine ne amcası ısır dilini. 

-Chan'ın bana en baştan beri dediği 10 cümle "ilişkimizi mi unuttun"

dediğim cümlenin peşine kıkırdamamla beraber o da bana eşlik etti. İlişkinin galiba romantik tarafı oydu. 

-Es şuan hiç tahmin etmeyeceğim bir şey oldu. Bence sen de şaşıracaksın?

-Ay iyi mi kötü mü? Ne olduu?

-Mesaj atmış bana birisi.

-Kim? Chan söylesene ya.

-Emir...

-Ay neden? Ne diyor? Ne alaka ya?

-Bu akşam boş musun hyung yazmış. Çok garip. Yani artık iyi anlaşıyoruz da böyle bir adımı beklemiyordum.

-Ne karıştırıyor acaba? Şuan aşırı merak ettim. Müsait misin peki?

-Evet evet. Yazdım zaten çevrimiçi şuan, yazıyor.

-ÇOK MERAK ETTİM. 

-Şapşal şapşal davranma çok hoşuma gidiyorsun.

-Yaa Chaaan.

-Hahah... baş başa konuşabilir miyiz dedi, ben de kabul ettim. Akşam Emir'le buluşuyorum. İşte bu ilginç

-Ama güzel de. Seninle bir şeyler paylaşmak istedi demek ki. hem belki Deniz ile olan kavgasını da anlatır. Kardeşim ve sevgilim baş başa akşam buluşacak. Ay böyle diyince de bir garip oldu sanki.

TÜRKİYE'DEN KORE'YEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin