-Bunların bu görüntüsüne anlaşılan alışmamız lazım.
-Zor olacak bence. Eski hallerine göre aşırı farklı haldeler.
Buse ile ikimiz akşam eve geldiğimizde evin 2 miniğini salonda yan yana uzanarak bir yemek programını izlerken bulduk. Tamam sevgililerdi ama alışmamız için de ister istemez zamana ihtiyacımız vardı. Daha dün ilişkileri başlamıştı. Biz ise Chan ile daha yeni yakınlaşmıştık. Düşünme Es. DÜŞÜNME.
Buse- Ne izliyorsunuz siz böyle ya yayıla yayıla?
Emir- Lütfen bizi rahatsız etmeyin.
Buse- Nedenmiş o?
Deniz- Ya datedeyiz şuan lütfeeen.
Buse- Ne diyor bu salaklar ya
-Ben de bir şey anlamadım ki
Emir- Yemek programı izleme buluşmasına çıktık. Sshh!
-Şaka mı bu?
Buse- Ay ciddiler salaklara bak ahaahha
Deniz- Pardon ama ne salaklığı? Sevgili olarak vakit geçiriyoruz işte.
Emir- Evet biz sevgiliyiz hıhıhm
-Bir de bana sıkıcı bir ilişkin oluyor demiştiniz. Daha ilk gününüzden böyleyseniz.
Deniz- Özür dileriz mommy bir dahakine omzumuzu çarpacağımız etkinlikler yaparız, sizin seviyenize ulaşmış oluruz ne dersin?
Hay ben senin ağzını...
Emir- Ne omuz çarpması ya? Chan abi ile güreştiniz mi yoksa! İlişkiniz böyle mi ilerliyor abla bu neee!
-Bu evde de en azından birimiz Feriha olmasaydı bari. Saçmalamayı kes Emir. Toparlanın ya biz geldik.
Söylene söylene yatış pozisyonundan oturma hallerine döndüler. Yine de gözlerini ekrandan ayırmıyorlardı. Dalga geçmiştim ama düşününce sevgilinle sessizce karşılıklı otursan bile anlamlı geliyordu. Televizyon izlemek de neden keyifli olmasın ki? Daha keyifli şeyler de var aslında Es. SUS SUS SUS.
Buse- Neyse beni dinleyin şimdi önemli bir konu var.
Deniz ve Emir mırıldanarak onu onayladığında Buse'de galiba ikisinin haline göz devirdi. Garip geliyorlardı birbirlerini öldürme halinden bu noktaya hızlı geçiş yaptıklarından.
-Ne oldu önemli öyle?
Buse- Şimdi ben Su ile buluştum biliyorsunuz.
-Evet biliyoruz. Artık yeni flörtün. Evet o güzel olan kız. Evet ona denk geldiğin için kendini şanslı hissettiğin kişi.
Buse- Öncelikle teşekkürler sen demesen ben diyecektim.
Deniz- Saatlerce kızı anlattın bize, ezberledik haliyle.
Emir, Deniz'in dediklerine gülünce Buse koltuktan bir yastık kapıp kardeşime attı. Neyse ki Emir de bir şey demedi. Buse her ne diyecekse heyecanlıydı.
Buse- Her neyseeee. İşte Su ile biz güzel vakit geçirince, o burada Türk arkadaşı olamadığı için bir miktar üzgün olduğunu söyledi bana. Ben de dedim ki benim mallar var, tanışırsın.
Deniz- Çok sağ ol
-Teşekkürler ya aşırı incesin
Emir- Canım Buse ablam nasıl da sıfatlar kullanıyor bize
Buse- Beni bir kez daha bölecek olursanız sizi boğazlayacağım! Neyyyseee... Su'ya ben böyle diyince tabi çok mutlu oldu. Çok isterim tabi filan dedi. Ben de ani gaza gelip-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKİYE'DEN KORE'YE
FanfictionBir genç kızın cesareti ve yetenekleriyle sesini tüm dünyaya duyurmaya çalışması. Peki ya her şey çok güzel ilerlerken aşık olmaması gereken bir idole aşık olursa?