20-Yeniden bu sefer el ele

85 3 3
                                    

Es'in sorusu ile beraber kızlar bir süre aralarında bu durumu ve ileride olabilecekleri konuşmuşlardı. Es'in öncelikle kendisinden ve hislerinden emin olmalarını istiyorlardı. Yoksa Buse'de, Deniz'de arkadaşlarının yanında ne olursa olsun duracaklarından eminlerdi.

Konuşmalarının sonunda hepsi emin olduktan sonra araçlarına gittiler. Hepsi heyecanlıydı ama Es... kalbi sanki her an göğsünden dışarıya fırlayacakmış gibi hızlı atıyordu. 

Chan ise o akşam da yine parktaydı, bu sefer tüm kardeşleriyle beraber. Changbin ve Felix bisikletlerini de getirmiş, Seungmin ise evden çıkmadan abisi Chan'ın kaykayını da almıştı. Minho ise önceden yaptığı leziz yiyecekler ile evdeki atıştırmalık depolarından birkaç paket getirmişti yanında. 

Han- Minho hyung çikolata aldın mı hiç yanına?

Minho küçüğünün kendisine sorduğu soru ile gülümsedi. Bu sorunun gelebileceğini tahmin ettiğinden almıştı yanına. Gülümseyerek çantasından alıp uzattı. Ellerinin minik çırpışını görmesi ile yüzündeki gülümseme büyüdü. 

Hyunjin- Ji bize de getiiir!

Han- Gelin de kendiniz alın!

In- Hyuuunggg!

Han- Sana getiririm bebek!

Hyunjin- Dayak yersin Han bana getirmezsen.

Han- Chan hyung!!! Duyuyor musun yaa açık açık tehdit ediyor bu uzun boylu çocuk beni! Hahhh!

Chan o kadar dalmış bir haldeydi ki kardeşinin kendisine dediği cümleyi duymamıştı bile. Minho ise tartışmayı sona erdirmek adına kendi ayağa kalkıp kardeşlerine tek tek bir şeyler vermişti. Han ise Chan'ın dalgınlığını gördüğü için hüzünlenmişti. 

Diğer kardeşleri de durumunu bildiğinden arada bir ilgisini çekmek için uğraştılar ama işe yaradığı pek söylenemez. Chan tam bu saatlerde bu parkta otururken düşündüğü tek şey Es'in gelme ihtimaliydi. 

Changbin ve Felix, Chan'ın en azından biraz dikkati dağılsın diye bisiklet sürmesi için ikna etmeye çalışmaya çalıştılar. Ama Chan, oturduğu banktan kalkmaya ne olursa olsun hiç niyetli değildi. 

Chan- Çocuklar hayır ya iyiyim ben siz beraber sürün işte.

Felix- Ya hyung Changbin hyung bana yetişemiyor ki. Beraber diye çıkıp tek sürüyorum resmen. Hadi gel.

Changbin- Biraz gururum incindi ama ses etmeyeceğim. Asıl bu sarışın yüzünden ben tek kalıyorum. Düz yolda oradan oraya çevirerek sürüyor. Hadi kalk hyung ya!

Chan- Israr etmeyin cidden bisiklet sürmek istemiyorum.

Felix ve Changbin tekrar mızmızlanırken arkalarından tanıdık ama uzun süredir duymadıkları o ses geldi.

"Sürmek istemiyor çünkü yavaş."

Chan duyduğu ses ile yapıştığı banktan hızlı bir şekilde ayrıldı. Geniş alanda ileride kaykay ve yiyeceklerle vakit geçiren diğer 5 üye de sesin sahibine dönmüştü. Chan hala çok şaşkındı ama diğer üyeler mutlulardı.

Han ve Felix- ES!

In- Seni çok özledik!

Hyunjin- İLK BEN SARILACAĞIM!

Hyunjin'in dediği cümle ile beraber minikler kıza doğru koşup kollarını ona sardılar. Chan ise hala ayakta şaşkındı. Es gerçekten gelmişti.

Changbin- Sonunda güzel şeyler olacak gibi. Selam Es, özledik seni!

Minho- Selam... özlettin!

TÜRKİYE'DEN KORE'YEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin