Gelen Han'dı ve baya endişeli gözüküyordu.-Ne oldu Ji bu ne halin?
-Hyung bu sefer tam anlamıyla sıçtın galiba
-Ne oldu anlatsana?
-Şu kız.. Mi Hi... canlı yayında şuan
-Eee?
-İşte biz biraz onu izleyelim demiştik merak edip. Yayında sordular sizi. İşte Chan ile aranda ne var diye. Kız gülüp ilk ilişkiler hakkında konuşmayalım dedi.
-Tamam buraya kadar normal
-Hah sonra da birkaç soru daha gelmeye devam etti ve "erken olmasa bazı şeyleri açıklardım ama şuan yapamam anlayışla karşılayın" dedi. Herkes sevgilisiniz yazıyordu yorumlara bu kız da "neden olmasın yakışmıyor muyuz zaten" dedi hyung.
-Has... Cidden batışımız olacak bu kız ve yaptığı her şey. Neden böyle saçma sapan her yere çekilecek cümleler kurar ki insan? Üstelik ben kendisine Es ile sevgili olduğumu belirtip sınırımı da çizmiştim. Es bunu görünce siniri daha da artacak lanet olsun!
-Hyung Es ile konuştunuz mu hiç bu durumu?
-Konuştuk da... sinirli bana yani sakladım diye. Of ya!
Chan biraz daha konuştuktan sonra yayının o kısımlarını bulup izledi. Cidden şaşkındı. Çünkü kız imalı imalı konuşup reddetmiyordu hiçbir soruyu. Oysa dediği şeylerin hiçbirinin kendisi ile alakası yoktu!
Es ise o ara merakından kızı tekrar incelerken bu yayını fark etmiş ve kızın cevaplarını duymuştu. Chan'ın tahmin ettiği gibi siniri kat be kat artmıştı. Bu cesareti nereden aldığını merak ediyordu. Sinirliydi hem de çok.
Chan Es'e yine mesajlar atmış ve aramış olmasına rağmen kendisine genç kız dönüş yapmıyordu. Sinirli olduğu barizdi. O gece akademiden evine de gelmediğini öğrenince daha da endişelendi. İşler kötüye gidiyordu. Aklına gelen fikri uygulamanın zamanıydı artık. Sevgilisinin bu saçma sapan olaylar yüzünden böyle olmasına izin vermeyecekti. Buna kararlıydı.
***
İş yerinde geçirdiğim uykusuz saatler yüzünden sonraki günü bitiremeyeceğimi anladım. Çünkü kiminle konuşursam konuşayım aklımın bir köşesinde o kız ve Chan vardı. Deniz'ler vardı. Sinirim geçeceğine daha da artıyordu sanki.
Kalan toplantıları erteletip eve gitmeye karar verdim. Evde daha iyi olurdum en azından. En kötü kendi yatağımda uzanırken kafayı yerdim. Burada iş yapamayıp zaman harcamaktan iyidir.
Deniz ev sekretere haber verip taksiye bindim. Taksiye bindim çünkü birileri arabamı mahvetmişti. Neyse bunu da düşünmeyeyim şuan.
Eve gittiğimde kimsenin olmadığını bilerek yavaş şekilde önce duş alıp arından da rahat bir şeyler giyip odamda yatağıma uzandım. Anlamıyordum hiçbir şeyi. O kıza da aşırı derece de sinir oluyordum. Chan'ın bana anlatması gerekiyordu bir kere önceden. Ben sanki o açıkladıktan sonra kötü bir şey mi diyecektim.
***
ES YOK EHEHEH
Can
Ben hala şaşkınım
Buse
Valla ben de
Deniz konuştunuz mu binebilmiş mi taksiye
Can
en azından bize ilk haber verseydi
ya yakalansaydı herkes ayrı kafada ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKİYE'DEN KORE'YE
FanfictionBir genç kızın cesareti ve yetenekleriyle sesini tüm dünyaya duyurmaya çalışması. Peki ya her şey çok güzel ilerlerken aşık olmaması gereken bir idole aşık olursa?