37-Çifte Kutlama

58 4 1
                                    


Aldığım bu karar sonrası acilen plan yapmamız gerektiğini fark etmiştik Chris ile. O ailesine durumu açıkladığında annesinin yanıma gelmek istemesi ve temelli olacağını söylemesi ile anlamıştık. Sorun şuydu ki, bebek doğacaksa Türkiye'de doğsun istiyordum. Bunu söylediğimde de şansıma ne Chris ne de ailesi olumsuz hiçbir şey demedi. Tam tersi, annesi bu fikrimi çok beğendi. Babası da sen ne dersen o olacak her konuda diyerek destek çıktı. 

Üstüne ben haftalık terapilere gitmeye başlayacaktım. Bu anne olma ve evlilik korkusu üstüne. Bebeğim madem artık bizimle olacaktı ona en sağlıklı şekilde hazır olmam gerekiyordu.

Düşüncemiz şu oldu, hamileliğin 6-7 ayını Kore'de geçirmek geri kalanını da Türkiye'de tamamlamak. Chan'ın da bu süreçte yeni albüm işlerini halletmesi, onun da benimle ülkeye geçmesi şeklinde olacak. Şirkete de durumu açıkladığında açıkçası herkes şaşırdı. Asıl şaşırtıcı kısım ise şirket sahiplerinin bizzat evime kadar gelip bizi çiçeklerle tebrik etmesi oldu. Can haklıydı, Chris ve üyeler bu şirketin gözdesiydi ve şirket onlar için her şeyi kabul etmeye artık hazırdı.

Bebeği kabullenmem ile beraber "fazla" şekilde herkes pervane olmaya başladı etrafımda. Daha bu kararı alalı 1 hafta olmuştu ancak her gün birileri tarafından özenle yemek hazırlanıyor, takip ediliyor ve işin en değişik şekilde hoşuma da giden olayı Chan bana pardon bebeğimize masallar okuyordu.

Daha duymaz filan desem de şimdiden başlaması gerektiğini söylemişti. İleride de şarkı söyleyip müzik aletleri çalacağını belirtti. Müziksever olması lazımmış bizim gibi. Oysa böyle bir ailede bu kaçınılmaz. 

O gece Chan ile uyusam da sonraki 6 gece kızlar benimle uyudu. Neymiş efendim "yeğenleri" onların sevgisini hissetmeliymiş. Oysa ben sevgilimle uyumak istiyordum ancak bir şekilde beni kandırıyorlardı ve Chan evine dönmek zorunda kalıyordu. Ancak artık buna son vermek lazımdı.


 ChanxEs

Chan bu gece de benimle uyumazsan

 gerçekten ortalığı ayağa kaldıracağım

Ya güzelim sanki ben istemiyorum 

ama 1 haftadır ne zaman uyumaya gelsem 

kızlar seni ikna ediyor

sen de beni hep

 yolluyorsun

 bana ne yaaa

Sen de geri ikna et beni o zaman

seninle uyumak istiyorum bu gece gel hadi

 Güzelim gelmek isterdim ama  işim var

sabahlayacağız

ne işin var ki?

Yeni albüm işleri Han ve Changbin ile

Yalandan kim ölmüş/

Kesin sabahlayacaksınız yani

 maalesef

Ay resmen yalan söylüyor/

bittin sen/

TÜRKİYE'DEN KORE'YEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin