12-Nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyorum

114 6 1
                                    




Es huzurla uykusundan uyanırken dün gece olanlar gözünün önünden geçmeye başladı. Düşündükçe gülümsemesi artıyordu. Chan ile artık flörtlerdi. Lisedeki o tatlı ergenlik zamanlarını yaşayacaklar gibi duruyordu. Yan tarafındaki yatakta gözlerini açmaya çalışan Deniz'e baktı. Sabaha karşı işlerini bitirip otele dönmüştü yine de neredeyse Deniz'den erken uyanmayı başarmıştı. Chan ne alemde acaba diye düşündü.

Chan'da şirketten eve gelene kadar durmadan gülümsemiş ve eve girdiğinde hala uyanık olan arkadaşlarını gördüğünden kendini sakinleştirmeye çalışmıştı. Onlarla biraz sohbet ettikten sonra odasına çekilmiş. Yine de düzgünce uyuyamamıştı. Çok heyecanlıydı. Plansız bir şekilde gerçekleşen bu ani olay resmen onu farklı bir evrene sokmuştu. Uyanır uyanmaz telefonunu eline alıp Es'e mesaj attı. Umarım hemen görür diye içinden geçirmeden edemedi. Durmadan iletişim içinde olmak istiyordu.

Es telefonunu eline alıp gelen bildirimler arasından Chan'ın ismini görmesiyle gülümsemesi büyüdü ve heyecanlandı.

"Günaydınn. Bugün planın ne?"

Bugün planının ne olduğunu kendisi de bilmiyordu. Dün Deniz ile konuşamamışlardı o da özellikle bir şey söylememişti. Chan'a bir şey demeden hala gözlerini açmaya uğraşan Deniz ile konuşmaya başladı.

-Günaydın bebişş

-Günaydın Es...

-Sen iyi misin Deniz? Bir şey mi oldu?

-Bir sorun yok yani...Kendimi biraz yorgun hissediyorum. Vücudum ağrıyor. Çok mu belli ya?

-Yani sabaha karşı geldim ama neredeyse aynanda uyandık ve biraz da halsiz gözüküyorsun. Dur ateşin  var mı bakayım... ay yok neyse ki. Başka bir ağrın filan var mı?

-Yok yok... sadece halsizlik sardı bedenimi. Bir duş alayım sonra ağrı kesici alırım kahvaltıdan sonra.

-Bak ama iyi gelmezse doktora gidiyoruz beraber tamam mı?

-Tamam tamam. Ay bu arada Es dün konuşamadık bir türlü. Bugün için hiçbir iş planın yok. Buse'de bunu öğrenince beraber vakit geçirelim dedi durdu. Ama ben sana şuan haber veriyorum. Harikayım cidden.

-Kötü hissetme kendini, ne olacak sanki şimdi öğrensem. O zamannnn beraber yayıla yayıla kahvaltı yapar sonrasına da bakarız. Seni yormayacak şekilde vakit geçiririz. Hadi sen duşuna gir bi hemen.

-Tamam tamam. Ay gözlerimi açabilsem.

Deniz söylene söylene banyoya girdi. Es'e söylediğinin aksine aslında bir sorun vardı. Dün annesi aramıştı. Deniz belki ilgilenir diye kendi başardıklarından bahsetmiş ama annesinin arama amacı Deniz'in imzasına ihtiyaç duymasıydı. Deniz değildi. Morali bu yüzden yerlerdeydi. Ama kimseye bahsetmek de istemiyordu. Kendi sorunuydu.

Es'de Deniz banyoya girer girmez telefonunu tekrar eline alıp Chan'a mesaj attı. Bizimkilerle beraber planımız var diyecekti. Bizimkiler diye aklından geçirirken Can'a bu aralarındaki durumu demesi gerektiğini fark etti. Can'a diyecekti ama Chan'ın da haberinin olması gerektiğini düşündü. Attığı mesaja anından cevap geldi.

Günaydınnn

Bugün bizimkilerle beraber vakit geçireceğiz

senin ne planın?

Ben de öğleden önce boşum

hatta belki beraber kahvaltı yaparız diyordum...

Sonra da toplantı var şirkette

Başka zamana yaparız ki

Hmm anladım

TÜRKİYE'DEN KORE'YEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin