Üyelerin şirketlerinin teklifini kabul etmemizden neredeyse 1 ay geçmişti. O günden sonra her gün şirkette olduğum söylenebilirdi. Birçok kayıt yapmıştım. Sonunda düzgünce çalışabildiğim için de mutlu olduğum söylenebilir. İlk gün şirkette stüdyoda çalışırken üyelerin hepsi bana selam vermeye geldiler. Birlikte olduklarında yaydıkları enerjiye ciddi anlamda bayılıyorum.
Felix ile program sonrası bana söylediği buluşmayı da yapmış hatta üstüne birkaç kez daha başbaşa vakit geçirmiştik. Seungmin, Felix ve ben şirketteki mutfağa beraber girmiş pancake ve browni yapmıştık.
-Felix bunun böyle yapıldığına emin misin?
-Seungmin şaka mısın tabi ki eminim. Defalarca yaptım ve beraber yedik unuttun galiba.
-Ya Felix bu çok güzel kokuyor. Bir an önce olmasını istiyorum.
-DAYANABİLİRSİN ES birazdan beraber yiyeceğiz. Seungmin telefondan tarife mi bakıyorsun sen?
-Seungmin... HAHAAAHSSHAHAH
-Yoo bakmıyorum... ES KORU BENİ!
-SEUNGMİN BU BROWNİELERİM VE BANA HAKARET GEL BURAYA!
Hyunjin ve Minho ile beraber dans çalışması yapmıştık. Hyunjin' den seninle dans etmek çok keyifli sözünü duyunca nasıl mutlu olduğumu cidden anlatamam.
-Vuhhh! Yorucu ama güzeldi ha?
-Şahsen sizin danslarınızı izlemek kadar sizinle dans etmek de harika.
-Ah Es.. sen beni bir de sahne kıyafetlerimleyken gör. Değil mi... amca?
-Hyunjin bu sefer elimden kurtulamazsın kaçma!
-MİNHO O ELİNDEKİ PEÇETE Mİ NE YAPACAKSIN ONUNLA?
Changbin ve Minho ile beraber spor salonuna gidip bir spor vaktinde ne kadar eğlenilebilirse o kadar eğlenmiş ve yorulmuştum da. Changbin cidden uzmandı spor alanında. O kaslar boşuna değildi tabi.
-Evet bu aralar en çok bu hareketi yapmayı seviyorum. Tüm kaslarım çalışıyor. Hadi bir set daha.
-Ah anlıyorum ama ben cidden çok yoruldum.
-Şimdi beni anlıyor musun Es Changbin ile neden spor yapmaya gelmediğimi?
-Minho keşke seni dinleyip şirkette yemek yeseydik.
-Duyuyorum sizi. 2 set daha yapalım... Sonra yemek yeriz ben de acıktım.
Han ile animeler hakkında uzun uzun sohbetler etmiş ve beraber film izlemeye sözleşmiştik.
-Ben anlamıyorum o karakteri Es. Bir insan neden arkadaşlarına o durumda öyle davranır. Kötü desen kötü değil. Aptal galiba.
-Han... filmlerde bazen böyle detaylar kaçabiliyor biliyorsun. Hem bence de aptal bir karakter o.
-De mi ya. Evet evet aptal.
-Şirketin o odasını kullanmamız sorun olmayacak değil mi?
-Saçmalama ne sorunu. Zaten sana bu şirkette kimse kızamaz. Stray Kids torpilin var unutma eheheh.
-Ya... şapşal.
In ve Seungmin ile de bu hafta sonu karaoke yapmaya anlaştık.
-Hangi şarkıları söylemek istediğimize şimdiden karar mı versek?
-Ben uzun zamandır karaoke yapmıyorum. Heyecanlandım açıkçası daha günler olmasına rağmen.
-Seungmin orada hallederiz şarkıları ya. Hem Es sakin ol sadece eğleneceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKİYE'DEN KORE'YE
FanfictionBir genç kızın cesareti ve yetenekleriyle sesini tüm dünyaya duyurmaya çalışması. Peki ya her şey çok güzel ilerlerken aşık olmaması gereken bir idole aşık olursa?