18.BÖLÜM (Düzenlendi)

7.6K 318 136
                                    

Canlar, dostlar öncelikle kitabıma hoş geldiniz. Her bir okuyucuma tek tek keyifli okumalar diliyorum ve bol yorum beğenilerinizi bekliyorum. Sizden ricam lütfen benimle görüş öneri ve yapıcı eleştirilerinizi paylaşınız.

Beni instegram dan da takip edebilirsiniz güzel editler ile tanıtım paylaşıp okuduğunuz bu romanın zihninizde daha canlı kalmasını sağlayabilirsiniz . INSTEGRAM LiNKİNE PROFİLİMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.

INSTEGRAM KULLANICI ADIM: hanne_neva

Son Bir Umut' un devam kitabına yine profilimden ulaşabilirsiniz. Devam kitabının adı: Başka Bir Evrende.

Yazardan:

Hanne hamile olma ihtimalini düşündükçe girdiği bu çıkmazdan nasıl kurtulacağını düşünüyor düşündükçe kalbi sıkışıp nefesi daralıyordu. Eğer gerçekten karnında bir bebek varsa Armani onu asla bırakmazdı. O bu cehennemden kurtulmak istedikçe daha fazla dibe çekilmesine inanmak istemiyordu. Beyni bu gerçeği reddediyordu. Varlığından emin olamadığı bebeğine içinden sayısız kere öfkesini kustu.

O da biliyordu bebeğin bir suçu yoktu ama yine de tecavüz sonucu hamile kalma ihtimali onu bitiriyordu. Nasıl daha önce fark edememişti karnında bir canlı olduğunu.

Akıl sağlığını korumak zorundaydı ve bu hayatta her zaman bir umut vardı. Belki de bu bebek onun en büyük umudu olacaktı. Belki de en büyük ayak ayak bağı. Aynadan yansımasına bakıp kendine sayısız telkinde bulunduktan sonra banyodan çıkma zamanı gelmişti.

Zorlukla çıktığı banyodan hızla üzerine bir şeyler geçirip aşağı inmeye karar verdi. Çünkü Armani ye belli etmek istemiyordu. Hamile olduğunu anlarsa kaçmasının ihtimali dahi ortadan kalkardı.

Salona geçmek için merdivenlere yöneldiğinde aklından sayısız fikir geçiyordu ve bir tanesi vahşice de olsa mantıklı gelmişti. İlk fırsatta bebeği düşürecekti. Bir yolunu bulup o pisliğin bebeğinden kurtulacaktı.

Merdiven basamaklarının sonuna geldiğinde duruşunu dikleştirip kendini biraz daha toparladı. Derin bir nefes alıp cesaretini topladı. Karnındaki bebeği düşünmemeye çalıştı. Adım adım salona ilerlerken hamile olduğu gerçeği yavaş yavaş silinmişti zihninden.
Yemek masasına yöneldiğinde Armani ile göz göze geldi. Elindeki çatalı bırakan Armani Hanne' yi izlemeye başladı. Onun bu bakışları Hanne' nin henüz zihninde sildiği hamilelik düşüncesini tekrar gün yüzüne çıkarmıştı.

Hanne ondan olabildiğinde gözlerini kaçırıp olağan hareketler ile masaya oturdu. Armani ise sevdiği kadından gözlerini bir an bile ayırmadan onu inceliyordu.

Solgun görünüyordu biraz. Zaten son zamanlarda en çok dikkatini çeken bu olmuştu. Evet kilo almış ve iştahı açılmıştı ama yine de yüzünde bir kırgınlık vardı. Hasta olabileceğini düşündü ilk başta Armani daha sonra yaşadıklarına verdi Hanne' nin bu halini.

Karşısına oturan Hanne bakışlarını ondan kaçırıyordu ve bunu özellikle yapıyordu. Hanne' nin bu haline alışkındı Armani. Zira genelde Hanne evde sanki Armani hiç yokmuş gibi davranmaya ayrı bir özen gösteriyordu.

Angel ona yemekleri servis ederken artık konuşmak istemişti Armani, nasıl olduğunu sormak istiyordu.

" Nasıl hissediyorsun.?" Dedi meraklı bakışlar ile. Hanne ise gözlerini yemek masasından ayırmadan.

Son Bir Umut (İtalyan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin