Aslında bu yoktu öyle bir içimden geldi... Aslında yoktu bu...
Canlar güzel yorum ve beğenilerinizi diğer bölümden de bu tanıtım bölümden de eksik etmeyin.
Şu yorumları arttıralım ya canlar ama hep aynı kişiler değil diğer arkadaşlardan da bekliyorum. En azından bir kaç cümle yazın canlar görüş öneri vs
Ayrıca yorum yaoanlar beğenenler yerim sizi ♡♡♡
Tanıtım bölümü:
Hanne Neva:
''Layığını bulacak merak etme sen... Güzelim... '' Dedi hırsla. Cümlesinin sonunda kullandığı güzelim kelimesi o an hoşuma gitmese de tek sorunum bu olmadığı için es geçtim.
Cihangir i çok fazla görmemiştim genelde bana yardım etmek istediğinden bu yana fırsat buldukça yüzünü görebilmiştim ve ilk defa onu bu kadar hırslı görüyordum.
Bir an onu ve söylediklerini es geçerek annelik iç güdüsü ile kollarımda huzurla yatan bebeklerime baktım.
Temur ve Kutalp, öylesine güzellerdi ki sanki cenneti kucağıma sığdırmış gibi hissediyordum. Hamileliğim boyunca zaman zaman bana tecavüz eden adamın çocuğunu kucağıma nasıl alacağım acaba doğduklarında çocuklarıma karşı ön yargılı olur muyum diye çok düşünmüştüm ama şimdi tüm o düşüncelerim değişmişti. İki tane meleğe sahiptim ve çok mutluydum.
Armani zorla götürülürken bana ve bebeklerime de aynı hızda son müdahaleler yapılmıştı. Doktor bir sorun olmadığını yolculuk için hazır olduğumu gerekli önlemler alınırsa problem olmayacağını söylemişti. İyi de nereye?
''Cihangir beni nereye götürüyorsunuz? Neler oldu? Sen neden bu haldesin? Armani... Armani yi nasıl tutuklattın? '' Sorularımı bir bir sıralarken saniyeler içinde tıkıldığım bu ambulansta kocaman bir soru işareti olmuştum. Cihangir cebinden çıkardığı telefondan bir kaç tuşa bastıktan sonra kulağına götürdü.
''Uçak hazır mı?''
''...''
''Evet sabaha karşı. İzinler halledildi mi?''
''...''
''Tamam.'' Cihangir in konuşmasını tamamlaması ile bakışlarımla sorumu yineledim.
''Hanne bu adamdan kurtulmak istemiyor muydun? İşte sana fırsat. '' Evet kurtulmak istiyorum ama bu nasıl bir fırsat. Ayrıca Armani nin beni bulamayacağının garantisi de yokken nasıl içim rahat olabilirdi. Üstelik bilmediğim onca şey varken bir anda kendimi bir ambulansın içinde beni kurtardığını iddia eden adamla yan yana buldum. Hem Armani den bahsediyoruz. Beni gözden çıkarsa bike bebekleri asla birakmaz.
Daha dik bir pozisyona geçmek için kımıldandığımda Kadir in de narin desteği ile toparlandım. Cihangir her hareketimi izlerken daha ciddi ve kendinden emin ses tonum ile.
''Cihangir! Neler oluyor? Ben neden buradayım? Artık senden daha detaylı bir açıklama bekliyorum. '' Dedim. Derince nefes alan Cihangir keyifle arkasına yaslandı ve.
''Evime gidelim güzelim bebeklerin ile dinlen kendine gel daha yeni doğum yaptın ondan sonra seninle her şeyi detaylıca konuşacağız. Şimdi önemli olan sen ve bebeklerin ve sizin güvenliğiniz. '' İkinci kere güzelim demesi beni gererken bulunduğum konumdan istemsiz rahatsız olmuştum. Evet Armani den kurtulmak istiyordum ama bu belirsizlik ile değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bir Umut (İtalyan)
Fiction générale+18 Cinsellik ve şiddet söylemleri vardır. Küfür ve argo kelimler yer alır. Okuyucularımın dikkatine. "Son Bir Umut" Palermo' nun gizemli sokaklarında, acımasız bir İtalyan mafya lideri, gücü ve zenginliğiyle korku salar. Ancak, kalbinin derinlikl...