Sizi yeni karakter ile tanıştırayım. Cihangir Hüseyinov kendisi Azeri vatandaşı ama uzun yıllar yurt dışında yaşamış. Kendi ülkesi için çalışıyor. Bir silah anlaşması sonucunda yolları Armani Valerio ile kesişti.PART-1
Armani Valerio:
Anna dan haber alamayalı tam 5 ay olmuştu. Her saat her dakika öfkem artıyor ve düşündükçe kısır döngüye giriyordum. Nasıl böyle bir şey yapar. Yeteri kadar korkmadı mı benden de kaçmaya cesaret etti.
"Efendim sayın Hüseyinov ve İbrahim bey toplantı için sizi bekliyor." Dedi Fabio başı önde bir şekilde. Ona olan öfkem hala devam ediyordu.
"Gelyorum çık sen. " Dedim soğuk bir ses ile.
Sessizce emrimi yerine getirip çıktığında ben de ayağa kalkıp ofisteki aynadan önce kendime baktım. Biraz üzerimi düzelttikten sonra ceketimi de giyinip toplantı odasına doğru ilerledim.
"250 milyon dolara anlaşıyoruz o zaman. " İbrahim yüzünde yayvan bir sırıtış ile konuşmuştu.
"Daha dur bakalım İbrahim izinler alınmadı." Dedi Hüseyinov İbrahime nazaran daha sert bir mizacı vardı. Azeri Türkü olmasının da bunda etkisi vardı tabi. Derin bir nefes alıp yumuşak tutmaya çalıştığım sesim ile.
" Siz savaşı da Ermenilerden izin alarak mı açtınız. " Dedim o ise yüzünde alaycı bir gülümseme ile.
"Bizler bizim olanı almak için izin almayız. O zaten bizimdi.." Derin bir nefes alıp bakışlarını üzerimde sabitledi meydan okuduğu her halinden belli oluyordu." Ticaret yapmaya geldim buraya Eğer ki bunun için gelmeseydim bu kadar kibar olmazdım." Demesinin ardından sinirlerim giderek gerilirken birbirimizi bakışlarımız ile öldürmeye yeminli gibiydik.
"Ne yapardın sayın Hüseyinov." Dememin ardından öne doğru eğilmiş konuşacakken İbrahim ortamı yumuşatmak adına önce davranıp.
"Beyler buraya ticaret için geldik. Ticaretin dini dili ırkı olmaz sakin olalım. Bırakın ülkeler kendilerini yönetsin biz işimize bakalım" Demesinin ardından duruşunu dikleştirip.
"Yarın Hüseyinov beyle ben de Houston a gideceğim oradaki yardım kuruluşları ve sevkiyat işini halledince para hesabınıza geçecek. " Dedi
"Peki sana nasıl güveneceğiz. " Dedi Hüseyinov gözlerini bir an olsun ayırmadan konuşmuştu benimle.
"Güvenmeyeceksin, bekleyeceksin. " Dedim sinsi bir gülümseme ile. Memnuniyetsizce başını sallayıp öne eğildi ve konuşmaya başladı.
"Beni sakın hafife alma Armani Valerio. Ben Cihangir Hüseyinov kim olduğumu sen gayet iyi biliyorsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bir Umut (İtalyan)
Narrativa generale+18 Cinsellik ve şiddet söylemleri vardır. Küfür ve argo kelimler yer alır. Okuyucularımın dikkatine. "Son Bir Umut" Palermo' nun gizemli sokaklarında, acımasız bir İtalyan mafya lideri, gücü ve zenginliğiyle korku salar. Ancak, kalbinin derinlikl...