Canlar öncelikle gecenin bir vaktinden tekrar selamlar. Güzel bir bölüm sizlerle iyi okumalar diliyorum. Bol beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum sizlerden. Korkak alıştırmayın elinizi. :)
Armani Valerio:
Anna nın beni arzuladığını düşündükçe aklımı kaybedecek gibi oluyordum resmen. Bana karşılık vermesi ile dudaklarımız buluşurken onu kucağıma alıp merdivenlere yöneldim. Dikkatli bir şekilde odamıza geldiğimizde onu yatağa bıraktım. Gözlerinde ilk defa arzuyu görmek garip bir şekilde korkmama neden olmuştu.
Uzun zaman sonra beni istemesi derinlerinde yatan sebebin ne olduğunu düşündürüyordu bana.
Bir kaç saniye yüzüne baktığımda onun da beni anlamaya çalıştığını anlamıştım ama daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı. Üzerine eğildim ve yumuşak dudaklarında ahenkle dans etmeye başladım.
Bir elim karnına gitti bebeklerimize. Benim için içine sığdırdığı dünyamıza gitti elim. Her şey o kadar güzeldi ki... Yatak odasının loş ışığı, Anna nın odama sinen vanilya kokusu dünyalara bedeldi.
Anna nın üzerindeki kıyafeti dikkatli bir şekilde çıkardım ve karımın güzelliği ile mest oldum. Öpüşlerim boynu ile buluşunca Anna da parmaklarını ensemden geçirdi ve inleyerek çekmeye başladı. İşte bu yaşananlar kazandığım zaferin nişanesiydi.
Öpücüklerim boynunda ve göğüslerinde gezinirken resmen nefes almayı unutmuştum. Beynim uyuşmuş kulaklarım sağırlaşmıştı resmen. Duyduğum tek ses Anna nın inlemeleriydi.
Üzerimdeki kıyafetlerden bir çırpıda kurtulup güzeller güzeli karıma tekrar kavuştu tenim. Bedenimin ona değen yerleri yumuşacık teninde kaybolmak için can atıyordu. Öpücüklerim ve dokunuşlarımın ardı arkası kesilmezken bunalmaya başladığını hissettim. Onun için bazen yürümek bile zor geliyordu. Kaldı ki ilişkiye girmek epeyce yorucuydu. Biraz geri çekilip yüzüne ve boynuna dökülen saçlarını okşadım.
''Kendini nasıl hissediyorsun.?'' Diye sordum içimden iyi olmasını dileyerek. Şehvetle dolan gözleri yüzümde gezindi ve boşta kalan elini enseme götürüp bir miktar kendine çekti.
''İstediğimi verirsen daha iyi olacağım.'' Dediği anda afallasam da doğrulup bir anda dudaklarıma yapıştı. İşte bu kadarı beklenmeyecek bir hamleydi. Anna nın bu kadar istekli olması ne kadar mantıklıydı?.
Anna nın saçlarımda gezinen eli göğüslerindeki elime gitti ve bir anda kadınlığına bastırıp okşamamı istercesine hareketlendi. Sıcacıktı alt tarafı, yanıyordu resmen. Onun bu hali de beni de kendimden geçirirken ona sahip olmak istedim.
Elimi hareket ettirdiğim anda dudaklarıma hapsettiğim dudaklarından inlemeler süzüldü. Bu inlemeler beni kendimden geçirirken onu daha çok öpmeye ve okşamaya başladım. Onun benden bu denli zevk alması beni doruk noktasına çıkarmaya yetiyordu. Altımda bu kadar inlemesi kendimi iyi hissettirmişti.
Dudaklarım boynunda ve göğüslerinde kızarıklıklara neden olurken duraksadım ve daha kibar hareket etmeye başladım. Bu sefer her şey kontrollü olacaktı. Dokunuşlarım ve okşamalarım şiddetini azaltırken her ne kadar beni arzulasa da altta olmak onu epeyce bunaltmıştı bunu her halinden anlayabiliyordum.
Dikkatli bir şekilde yatakta yan tarafına uzandım ve onu üstüme çıkması için destekledim. İlk başta ne yapmaya çalıştığımı anlamasa da onu yönlendirmem ile üzerimdeki yerini almıştı.
Derin bir nefes alışı rahatladığını gösteriyordu.
Doğrulup öpmeye devam ederken henüz içine girmemiştim ama girmek için can atıyordum. Artık dayanacak gücüm de kalmamıştı. Onun da buna hazır olduğundan emin olmak istediğim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bir Umut (İtalyan)
Fiction générale+18 Cinsellik ve şiddet söylemleri vardır. Küfür ve argo kelimler yer alır. Okuyucularımın dikkatine. "Son Bir Umut" Palermo' nun gizemli sokaklarında, acımasız bir İtalyan mafya lideri, gücü ve zenginliğiyle korku salar. Ancak, kalbinin derinlikl...