Canlar, dostlar normalde bu bölümü Part 2 olarak paylaşacaktım ama bölüm sandığımdan daha uzun olduğu için bu şekilde paylaşmayı daha uygun gördüm. Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizleri çok seviyorum ve bol yorum beliyorum.
Bu gün itibari ile yaşanan iki büyük depremde daha can ve mal kaybı olmaması duası ile...
Arkadaşlar şöyle bir hatırlatma daha yapmak isterim ki zorlu bir süreçten geçiyoruz ve depremi birinci dereceden yaşamayan insanlar olarak dahi bizler en ufak sarsıntıyı deprem zanneder olduk bir çoğumuz ise karanlıkta uyuyamaz oldu. Toplum olarak biraz olsun aklımız dağılsın ve biraz olsun normalleşelim diye yazmaya devam ediyorum ama takdir edersiniz ki kendi zihnimi toparlamakta güçlük çekiyorum. Yazımımda mantık hatası olabilir bunu güzel yorumlarınızda belirtirseniz sevinirim.
Bir de profilimde kitap için açtığım instegram linki var oradan da hesabı ekleyebilirsiniz. İlerleyen süreçlerde güzel paylaşımlar olacak...
Armani ve Salvatore hastaneden henüz çıkmışlardı ki ikisinin de telefonlarına gelen mesaj ile duraksadılar.
Aziz Petrus Bazilikası... 03.00 am.
Luca Kimber...''Gidecek misiniz efendim.'' Salvatore nin sorusu ile Armani telefonunu cebine attı ve arabasının arka koltuğuna oturacakken sürücü kısmına doğru adımladı. Bu esnada Salvatore şaşkınlık ile .
''Efendim.... Efendim... İzin verin sizinle gelelim.'' Salvatore nin telaşlı sesi Armani nin kapattığı kapının ardında boğuklaşmıştı. Sağırlaşan Armani nin bedeni öfke ile kavrulurken düşünceleri zihninde köşe kapmaca oynamaya başlamıştı bile.
Martina ve Cihangir' in oynadığı bu oyunda karşılarına aldıkları kişinin farkında değillerdi. Luca Kimber İspanya ve İtalya arasındaki deniz ticaretini yıllarca ele geçirmek için uğraştı hatta bu uğurda konseyden üç kişiyi öldürdü. Bunun anlamı sürgündü... 15 yıl boyunca İtalya ya adım dahi atamayan bu adam babamın ve konseyden bir kaç kişinin daha ölümü ile cesaret alıp gelmişti. Gözünü güç ve hırstan başka bir şey bürümeyen bu manyağı yanlarına çektiklerini sanıyorlardı. Oysa Kimber onlarla kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyordu.
Armani, Kimber i küçüklüğünden bu yana babası ile yaptığı ticaretten dolayı tanıma fırsatı bulmuştu. Armani nin babası bir gün bu koltuğa oğlunun oturacağını bildiği için ona her zaman 'Kimber ile aranı iyi tut o iki ucu keskin bir kılıç dikkatsiz olursan seni de keser. Ona asla güvenme' Sözleri dün gibi kulaklarında yankılanan Armani direksiyonu daha sıkı tutmaya başladı. Bu kadar zaman iyi idare etmişti ama en son eve girip Anna ya bıraktıkları not karşısında Armani tüm gemileri yakmıştı. Salvatore hızla geçip giden arabanın arkasından bir müddet baktıktan sonra toparlanıp onları takip eden adamların arabasına ilerledi ve hızlı bir şekilde Armani yi takip etmeye başladılar...
İtalyan geleneklerinde evin ayrı bir yeri vardır ve o özel yere izinsiz el sürülmesi affedilmezdi. Hele ki kulaktan kulağa Armani nin evine karısının yanına kadar girilebildiği sözleri dolaşırken bu düşmanlarına daha fazla cesaret vermiş ve küstahça konuşmalarına neden olmuştu. Affedilemezdi...
Bazilika nın önüne geldiğinde düşüncelerin ağırlığı ile aracından indi. Yolu ortalama 45 dakika sürmüştü ve gelen mesajdaki buluşma saatine daha yarım saat vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bir Umut (İtalyan)
General Fiction+18 Cinsellik ve şiddet söylemleri vardır. Küfür ve argo kelimler yer alır. Okuyucularımın dikkatine. "Son Bir Umut" Palermo' nun gizemli sokaklarında, acımasız bir İtalyan mafya lideri, gücü ve zenginliğiyle korku salar. Ancak, kalbinin derinlikl...