29. Bubblegum Bitch

239 20 2
                                    

❗TW. SLIGHT SMUT (FROM '!')❗

17.10.22r.
9:11AM


Pov. Dream

   Poniedziałek, najbardziej wykańczający dzień.

   Każdy z nas na sali teraz się o tym przekonywał. Jak tylko rozejrzałem się, to każdy praktycznie kładł się na swoim siedzeniu, wcale nie słuchając wykładowcy.

   To samo działo się ze mną. Ledwo udawało mi się utrzymać otwarte oczy. Akurat wykłady na temat rodzajów sztuki starożytnej na świecie są okropnie nudne.

   Marzyłem tylko, żeby wybiła godzina 11:30, gdyż wtedy zaczynają się ponowne nagrywki. Zaczyna się robić na planie coraz ciekawiej, w scenariusz już weszła pierwsza kradzież Tommy'ego i Tubbo, mianowicie mojej zbori.

   Może i to ja najpierw ukradłem Tommy'emu jego płyty, jednak od początku były moje. W serialu będzie pierwsza scena walki, i tylko dla tego jestem tak bardzo podekscytowany.

   Na samą myśl tego, że każdy z nas będzie musiał się wykazać zwinnością i płynnością ruchów, gdyż będziemy walczyć trochę na wysokości. Sama w sobie scena będzie dramatyczna, gdyż każdemu z nas coś się stanie, i zapoczątkuje to moje dalsze działania.

   Myśląc o tym stałem się żywszy i bardziej działający niż wcześniej. Wciąż nie słuchałem wykładowcy, jednak byłem pobudzony bez żadnych napoi energetycznych, gdyż kawy nigdy w życiu nie tknę.

   Moje podekscytowanie chyba zauważył George, który siedział kilka siedzeń odemnie. Gdy zauważył, że się na niego spojrzałem, uśmiechnął się, wyciągnął telefon i zaczął stukać w klawiaturę.

   Szybko zrozumiałem, że pewnie pisze do mnie jakaś wiadomość, gdyż co chwilę na mnie zerkał dając znać, że mam wyciągnąć swój telefon, co oczywiście zrobiłem.

|

Co ty taki
nagle żywszy
się stałeś
To jest nudne
af

Jestem
podekscytowany

Czym

Dzisiejszą grą

Co będziesz
robił

Walczył z Tommym
i Tubbo

O co

O płyty i moją zbroje

I dla tego
jesteś aż tak
podekscytowany?
To tylko będzie
ciężkie, bo będziesz
w ciągłym ruchu
dodatkowo w tym
kostiumie ciężej
się rusza

Może
Ale to jest fajne 
w pewnym sensie

Masz jakieś plany
po wszystkich
zajęciach?

Idk
Raczej nie
Czemu?

Dawno nigdzie
nie byliśmy
Chodźmy znowu
na plażę
Zobaczyć co się
zmieniło

To będzie nasze
miejsce?

Tylko nasze

Czemu akurat plaża?

Przecież wiesz, że
dużo dobrych
wspomnień

Miło mi to słyszeć

Tego nie było w scenariuszu~ Dreamnotfound FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz