32. People you know

257 16 23
                                    


Piękna, romantyczna historyjka dwójki chłopaków, która miała bardzo dużo potencjału.

Jednak co, gdybym teraz powiedziałx wam, że każda ta "piękna i romantyczna" opowieść została wymyślona w główce George'a i była tylko jego wieczorną fantazją?

Fakt, oboje się znali, chodzili do tego samego uniwersytetu, grali w jednej sztuce, nawet ich stan można określić jako znajomi, jednak na tym się skończyło.

George nawet czasami chodził na tą ukochaną plażę, żeby móc lepiej wyobrazić sobie ich pierwsze zbliżenie, tą skromną grę w berka, oraz ich taniec. Dla tego tak bardzo lubił tam przebywać.

Nawet sytuacja na planie filmowym również miała miejsce, jednak nie do końca jak było to ukazane w samej opowieści.

Prawdą jest to, że na początku Clay nie celowo podrzucił pomysł romansu dyrektorowi planu, jednak był to tylko głupi żart, a na przykład każdy pocałunek był udawany.

Każda kłótnia tej dwójki również miała miejsce. No, przynajmniej te na początku, te zanim w grę weszły jakiekolwiek uczucia.

Nick próbował utrzymać dwójkę przy sobie, był ich mediatorem, gdyż widział ile oni wspólnie mieli potencjału. Jednak, każda próba kończyła się niewypałem.

Niechęć Clay'a po ostatnim związku zdecydowanie zwyciężyła jakiekolwiek uczucie, które rozpoczynało swoje życie głęboko w jego sercu.

Zgaszał je za każdym razem kiedy tylko się pojawiło, nie chciał więcej przeżyć nieszczęśliwej miłości, która prawie zakończyła się jego śmiercią.

George natomiast, kiedy zauważył, że zaczął czuć coś w stronę Clay'a chciał spróbować swojego szczęścia. Prawie każda część jego ciała tego chciała. Właśnie, "prawie". Odmawiała mu najważniejsza jego część jeżeli chodzi o uczucia, czyli samo serce.

Już nawet jego mózg przyjął to do wiadomości, że brunet zakochał się w blondynie, jednak samo serce, które powinno szaleć za starszym odsuwało go od decyzji, w której George miał w końcu wyznać szczerą prawdę drugiemu.

Jak wcześniej zostało wskazane, każda romantyczna sytuacja miała miejsce tylko w jego głowie, sprawdzał, czy tak na prawdę tego chce, czy nie.

Masa niezliczonych okazji do zbliżenia się, serce mówi stanowcze nie.

Najmniejsze dotknięcie powodujace u niego motylki w brzuchu, które serce uciszało jak najszybciej potrafiło.

Każdą myśl w której już miał iść do wyższego wyznać mu wszystko serce odrzucało na bok, starając się do niej nie wracać.

Aktualnie są 3 lata po uniwersytecie.

Minimalny kontakt jaki brunet utrzymuje z Nickiem jest jedynym źródłem informacji, co tak na prawdę dzieje się w życiu jego młodej miłości.

Każdy z nich jednak ma swoje życie, każdy praktycznie o sobie zapomniał.

George wciąż utrzymywał bardzo dobry kontakt z Wilburem, Karl'em i o dziwo, Alexem.

Jednak ostatni z wymienionych również oderwał się od Clay'a i Nicka. Tylko czasami pytał się, co tam u nich.

Każdy z nich dostał swoją wymarzoną pracę, to w studiu jako menedżer zespołu filmowego, to jako aktor w filmach, to w teatrze. Każdy z nich spełnił się tak, jak chciał.

Brutalne, że jednak uczuciowo George nie miał wiele szczęścia, prawda?

Miłość nie jest dla każdego.

Najwyraźniej jego serce musiało mieć dobry powód, żeby odsuwać go od jakiegokolwiek kontaktu z blondynem.

Może tak na prawdę bał się odrzucenia? Też można to wziąść jako odpowiedni scenariusz.

A co gdyby on odwzajemnił to uczucie?

Te pytanie George zadawał sobie codziennie przed snem, przez pierwszy rok poza uniwersytetem, gdzie miał starszego praktycznie na wyciągnięcie ręki.

Możemy się tak zastanawiać nad każdą możliwą wersją zdarzeń.

Życie postanowiło nie ułatwić im niczego, i ich początkową nienawiść do siebie przedłużyć do końca szkoły, odwrotnie jak w wieczornych wyobrażeniach George'a.

Jego życie najwyraźniej za poważnie wzięło słowa

"Tego nie było w scenariuszu"

~

Tym skromnym akcentem postanowiłxm zakończyć tę książkę

Bardzo, ale to bardzo pasowało mi te zakończenie, więc tak też postąpiłxm

Wiem, jest to dosyć brutalne zakończenie, ale życie jest pełne porażek, i nigdy nic nie może być w pełni idealne, było by to zwyczajnie za łatwe

Dalsze info na tablicy!!!

Love you ❤️

Tego nie było w scenariuszu~ Dreamnotfound FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz