...Μάθιου {08}...

103 20 0
                                    

~4 χρόνια πριν~

Ποτέ δεν σχεδίασα πραγματικά τίποτα.  Απλώς ήξερα ότι έπρεπε να τη δω και δεν υπήρχε άλλη επιλογή.
Υποθέτω ότι δεν υπήρξε ποτέ επιλογή.
Ο αδερφός της είχε σχέδια με κάποιο νέο κορίτσι που γνώρισε το προηγούμενο βράδυ.Το ήξερα γιατί μου είπε με άθλιες λεπτομέρειες πόσο εκπληκτικός ήταν ο κώλος της και τι σχεδίαζε να της κάνει απόψε.
Αυτό ήταν το θέμα με τον Ουέσλι.
Ήταν απίστευτος τύπος.
Ο καλύτερος τύπος που ήξερα.
Ο καλύτερός μου φίλος.
Ήταν όμως και λίγο πουτάνα.
Απόψε, ευχαριστούσα τον Θεό για αυτό.  Η μητέρα της δεν ήταν σπίτι όταν βγήκα στο δρόμο και δεν εξεπλάγην.
Χτύπησα την πόρτα, κάτι που με έκανε να νιώσω απίστευτα άβολα, καθώς μπορεί να ήταν η πρώτη φορά που τους χτυπούσα την πόρτα μετά από δέκα χρόνια.
Την έβλεπα μέσα από το τζάμι της εξώπορτας.
Τα μαλλιά της ήταν πάνω στο κεφάλι της σε έναν ακατάστατο κότσο, φορούσε μια πιτζάμα παντελόνι και ένα φανελάκι και ένα κουτάλι κρεμόταν έξω από το στόμα της.Άνοιξε την πόρτα με το φρύδι της τσακισμένο.
Τράβηξε το κουτάλι από το στόμα της και όπως περίμενα, είδα υπολείμματα γλάσου βανίλιας.
«Μόλις χτύπησες;»
Κοίταξε την πόρτα σαν να ήταν σπασμένη.
«Ναί.Το έκανα.Θα ήθελες να βγεις μαζί μου απόψε;»
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα στην ερώτησή μου και φαινόταν τόσο αξιολάτρευτη.Δεν άντεξα να μην την αγγίξω.Άπλωσα το χέρι μου και σκούπισα το γλάσο από το κάτω μέρος του χειλιού της πριν το δοκιμάσω στη γλώσσα μου.Κράτησε την ανάσα της όταν το δέρμα μου άγγιξε το δικό της, αλλά είδα το στήθος της να ανατριχιάζει όταν έβαλα το δάχτυλό μου στο στόμα μου.Είχε γεύση γλάσο βανίλιας και κάτι ακόμα πιο γλυκό, και πέθαινα να το γευτώ από τα χείλη της.
«Πρέπει να αλλάξω».
Κοίταξε κάτω τα ρούχα της πριν φτάσει στην κορυφή του κεφαλιού της και λύσει τον κότσο της.
«Λοιπόν,κάνε γρήγορα.Έχουμε σχέδια».  Μου χαμογέλασε.Αυτό το γαμημένο χαμόγελο που με έκανε να αισθάνομαι αδύναμος.Έτρεξε στις σκάλες προς το δωμάτιό της σαν να την κυνήγησαν.   Είχα πάει τόσες φορές στο σπίτι της, διάολε, σχεδόν έμενα εδώ μερικές μέρες, αλλά ποτέ δεν είχα έρθει εδώ έτσι.
Δεν είχα έρθει ποτέ εδώ για εκείνη αντί για τον αδερφό της.
Ένιωθα περίεργα, αλλά και ωραία.  Ετοιμάστηκε σε χρόνο ρεκόρ.
Δεν είχαν περάσει ούτε δέκα λεπτά πριν κατέβει τις σκάλες ντυμένη με ένα κομμένο τζιν σορτς και ένα λευκό τοπ.  Τα μαλλιά της ήταν ακόμα πάνω από το κεφάλι της, αλλά έμοιαζαν πολύ πιο τακτοποιημένα από πριν.Έμοιαζε με όνειρο.Ένα όνειρο που είχα πάρα πολλές φορές για να μετρήσω και για πρώτη φορά στη ζωή μου, ένιωσα πραγματικά νευρικός να βγω ραντεβού.
«Είσαι όμορφη.»
Χαμογέλασε πριν ρίξει ένα ανύπαρκτο κομμάτι μαλλιών πίσω από το αυτί της.  «Ευχαριστώ.Αν το ήξερα πριν, θα είχα ετοιμαστεί καλύτερα ή κάτι τέτοιο.»
«Είσαι τέλεια,Χάρπερ.»
Οι ώμοι της χαλάρωσαν λίγο και το ένα της χέρι έπαιξε με τα χαλαρά κορδόνια του σορτς της.
Ήθελα να είμαι αυτός που θα το κάνει.  Ήθελα να αγγίξω κάθε κομμάτι του σώματός της.Ήθελα να εξερευνήσω κάθε κομμάτι της που κανείς άλλος δεν πρόλαβε να δει.
«Λοιπόν, πού πάμε;»
«Είναι έκπληξη.»
Και επρόκειτο να το λατρέψει.
Όταν εμφανίστηκαν τα έντονα φώτα της πινακίδας του μπαρ, με κοίταξε μπερδεμένη.Όταν της άνοιξα την πόρτα, δίστασε.
«Δεν θα μπορέσω να μπω εδώ μέσα, Μάθιου.»
«Δεν ταυτοποιούν στην πόρτα.Ελα.»
Μου έπιασε το χέρι, κατεβαίνοντας από το αμάξι μου και κατευθυνθήκαμε μέσα.  Δεν ήταν απαραίτητα ένα μπαρ, αυτό καθεαυτό, περισσότερο ένα μπαρ καραόκε.Μόλις οι στίχοι κάποιου τραγουδιού της Carrie Underwood χτύπησαν στα αυτιά μας σε μια ανησυχητικά φρικτή οκτάβα, το χαμόγελο της Χάρπερ φώτισε το πρόσωπό της.Ήθελα να βάζω αυτό το βλέμμα στο πρόσωπό της κάθε μέρα.  «Θα τραγουδήσουμε;»
Αναπηδούσε ήδη στα πόδια της.
«Εμμ, όχι.»
Κούνησα το κεφάλι μου καθώς έβγαλα την καρέκλα της που είχε ένα σκίσιμο στο κάθισμα.
«Θα τραγουδήσεις όσο σε παρακολουθώ.»
«Τι;»  Μου έριξε ένα βλέμμα που τέντωσε το στομάχι μου.
«Πρέπει να τραγουδήσεις μαζί μου,Μάθιου.Θα είναι τόσο διασκεδαστικό.»
Κούνησε τις βλεφαρίδες της.
«Δεν υπάρχει περίπτωση.»γέλασα.
Θα μπορούσε να με πείσει για ό,τι ήθελε, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να ανέβω σε εκείνη τη σκηνή και να τραγουδήσω μπροστά σε αυτή την ομάδα αγνώστων.  Άφησε την ιδέα να πέσει καθώς άρχισε να περιηγείται στο βιβλίο αναζητώντας το τέλειο τραγούδι για να τραγουδήσει.  Γύρισε τις σελίδες μία προς μία και τα μάτια της περιπλανήθηκαν σε όλες τις επιλογές της.Η Χάρπερ πάντα τραγουδούσε.
Στο αυτοκίνητο, στη λίμνη, στην κρεβατοκάμαρά της.Είχε συνεχώς ένα τραγούδι κολλημένο στο κεφάλι της και νομίζω ότι τις περισσότερες φορές δεν καταλάβαινε καν ότι τραγουδούσε δυνατά.
Αλλά το έκανε.
Και μου άρεσε πάρα πολύ.
Όταν βρήκε το τραγούδι, έγραψε γρήγορα την επιλογή της σε μια λωρίδα λευκού χαρτιού πριν το διπλώσει.
«Τι θα τραγουδήσεις;»ρώτησα, ειλικρινά περίεργος.
«Είναι έκπληξη.»
Αντέγραψε τα λόγια μου από πριν.  «Αλήθεια δεν θα μου το πεις;»
«Όχι», βγήκε η λέξη από το στόμα της, «και μπορείς να στρέψεις αυτά τα μάτια του σκύλου σε κάποιον άλλο γιατί δεν πρόκειται να δουλέψει.»
Πήγα να πιάσω το χέρι της αλλά το κράτησε στον αέρα, πολύ μακριά μου.  «Χάρπερ.», χαμογέλασα.
«Μάθιου.», κορόιδεψε εκείνη.
Πλησίασα πάλι το χέρι μου για το χαρτί, αλλά ήταν πολύ γρήγορη.Το μόνο που κατάφερα ήταν να πιέσω το σώμα μου πάνω στο δικό της καθώς έφτασα πίσω της για το χαρτί.
Γελούσε, το σώμα της έτρεμε πάνω στο δικό μου.
«Σε παρακαλώ.»
Την κοίταξα κάτω, με το στήθος της πιεσμένο στο δικό μου, τα χείλη της ακόμα σε ένα τέλειο χαμόγελο λίγα μόλις εκατοστά μακριά από το δικό μου.
«Αυτό δεν είναι δίκαιο, Μάθιου.»
Έβαλε το χέρι στο στήθος μου, με την καρδιά μου να χτυπάει κάτω από το άγγιγμά της.
«Η ζωή δεν είναι δίκαιη,Χάρπερ.» Έβγαλα το όνομά της, αλλά δεν άντεξα άλλο.Δεν σκέφτηκα τι υπήρχε σε αυτό το κομμάτι χαρτί.Ήθελα απλώς να την αγγίξω, να τη νιώσω, να τη γευτώ.  Έσκυψα σε μια άλλη ίντσα, με την ανάσα της ζεστή στα χείλη μου, αλλά πριν προλάβω να κλείσω το κενό, γλίστρησε από κάτω μου και έδωσε το χαρτί στον DJ.
Τα μάτια της ήταν θολωμένα, αλλά φαινόταν τόσο χαρούμενη που δεν μπορούσα καν να θυμώσω μαζί της που μου ξέφυγε.
«Έχεις δίκιο, Μάθιου.»
Είχε το χέρι της στον γοφό της.
«Η ζωή δεν είναι δίκαιη.Καλύτερα να ετοιμαστείς να τραγουδήσεις γιατί είναι η ώρα.»
Το χαμόγελό της απλώθηκε τόσο πολύ στο πρόσωπό της που τα λακκάκια της έγιναν πιο έντονα και δεν ήθελα τίποτα άλλο από το να τα αγγίξω με τη γλώσσα μου.Άνοιξα το στόμα μου για να της πω ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ανέβω σε εκείνη τη σκηνή, αλλά με διέκοψε ο DJ που ανακοίνωσε το ντουέτο μας πάνω από τα ηχεία.Βόγκηξα και πέρασα το χέρι μου στο πρόσωπό μου.
Δεν ανέβηκα στη σκηνή γιατί το ήθελα.  Ανέβηκα στη σκηνή γιατί κάλυπτε το στόμα της για να καταπνίξει το γέλιο της και ήθελα να είμαι αυτός που θα την έκανε να χαμογελάει κάθε μέρα.
Θα έδινα οτιδήποτε.
Περίμενα να είχε διαλέξει κάποιο χλιαρό τραγούδι για να με ντροπιάσει, αλλά δεν ήταν του στυλ της Χάρπερ.
Αντίθετα, το "True love will found you in the end " των someone και Benjamim Longman άρχισε να παίζει από τα ηχεία καθώς μου έσπρωξε ένα μικρόφωνο στο χέρι.
«Δεν ξέρω όλους τους στίχους», της ψιθύρισα στο αυτί.
«Βγαίνουν στην οθόνη».
Έδειξε το μικρό μόνιτορ μπροστά μας και ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να βγω από αυτό.
Έτσι, τραγούδησα...
Χόρεψε γύρω στη σκηνή, τραγουδώντας τις λέξεις χωρίς καν να ρίξει μια ματιά στην οθόνη, και την παρακολουθούσα.  Υπήρχε μια μικρή χάντρα ιδρώτα στο πίσω μέρος του λαιμού της που έτρεχε στο δέρμα της μέχρι να καταλήξει πάνω στο μπλουζάκι της.
Φλεγόταν.
Εντελώς στο στοιχείο της, τραγουδώντας με την καρδιά της.Την ώρα που κατεβήκαμε από τη σκηνή, το μπαρ χειροκροτούσε,Η Χάρπερ γελούσε και εγώ έπεφτα τόσο δυνατά για εκείνη που δεν μπορούσα να δω μπροστά μου.

Someone Like YouNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ