...Χάρπερ {02}...

141 26 1
                                    

~4 χρόνια πριν~

Όλοι γελούσαν με ένα αστείο που έλεγε ο Μάθιου.Έκανε αναπαράσταση, χρησιμοποιώντας τα χέρια του καθώς μιλούσε και η ομάδα γύρω του το έτρωγε.Ήπια μια γουλιά από το νερό μου αφού ο αδερφός μου ήταν λάτρης των πάρτι και δεν με άφηνε να πιω όπως όλοι οι άλλοι.Ο Ουέσλι ήταν μόλις ένα χρόνο μεγαλύτερος από μένα και ήμασταν όλοι πολύ μικροί για να πιούμε.Αλλά νόμιζε ότι ήταν ο μπαμπάς μου και ο μόνος τρόπος που συμφώνησε να με αφήσει να έρθω στο πάρτι ήταν αν ορκιζόμουν ότι δεν θα έπινα.
Παρακολούθησα τον Μάθιου καθώς έσπρωχνε τα καστανά μαλλιά του από τα μάτια του.Η κοπέλα του, η Μάντισον, στεκόταν στο πλάι του και δεν είχε πάρει τα μάτια της από πάνω του.
Ήθελα να της πω να κάνει πίσω γιατί ο Μάθιου ήταν δικός μου.
Μόνο που δεν ήταν.
Ήταν δικός της.
Ήμουν απλά ένα κορίτσι που ήταν ερωτευμένο μαζί του.Εκείνη γέλασε δυνατά με κάτι που έλεγε και στριφογύρισα τα μάτια μου.
Ο Μάθιου ήταν αστείος, αλλά το αστείο του δεν ήταν τόσο αστείο.Με κάθε δευτερόλεπτο που περνούσε, ένιωθα το οξυγόνο να φεύγει από το δωμάτιο. Πνιγόμουν από τη ζήλια μου.
Ο Μάθιου με κοίταξε όταν στάθηκα, αλλά η κοπέλα του τράβηξε γρήγορα την προσοχή του πάνω της όταν άγγιξε το χέρι του.Τα μάτια της γύρισαν προς το μέρος μου και μπορούσα να δω την προειδοποίηση εκεί.Ο Μάθιου ήταν δικος της και καλύτερα να έκανα πίσω. Ήταν ξεκάθαρο.
Αλλά δεν χρειαζόταν να ανησυχεί για μένα.Δεν είχα καμία ευκαιρία. Το πίσω κατάστρωμα έτριξε κάτω από το βάρος μου και γέμισα τους πνεύμονές μου με καθαρό αέρα.Το να κρατάω τα συναισθήματά μου για τον Μάθιου υπό έλεγχο είχε γίνει δουλειά πλήρους απασχόλησης και με συνέτριβε να τον παρακολουθώ με μια άλλη κοπέλα.
Με σκότωνε.Υπήρχαν επίσης πολλά κορίτσια όλα αυτά τα χρόνια.
Ήταν ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου και δεν υπήρχε στιγμή που να μην είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ο Μάθιου άρεσε σε όλους.
Ήταν αστείος, αθλητικός και όμορφος.
Αλλά υπήρχαν τόσα άλλα πράγματα για τον Μάθιου που τα άλλα κορίτσια δεν έβλεπαν.Ήταν ένας πολύ πιστός φίλος και είχε υποστηρίξει τον αδερφό μου περισσότερες φορές από όσες μπορούσα να μετρήσω.
Ήταν και γλυκός.
Δεν ήταν η πλευρά που άφηνε πολλούς να δουν, αλλά εγώ το έβλεπα. Αντιμετώπιζε τη μαμά του σαν να ήταν βασίλισσα και παρόλο που μάλλον δεν θα το παραδεχόταν φωναχτά, ήξερα ότι πήγαινε μια φορά την εβδομάδα για να επισκεφτεί τον παππού του.
Η τέχνη του όμως.
Έτσι γνώρισα τον αληθινό Μάθιου. Πήδηξα όταν άκουσα την πόρτα να ανοίγει πίσω μου και κράτησα την ανάσα μου με την ελπίδα ότι ο Μάθιου με ακολουθούσε.
Αλλά ακριβώς όπως το περίμενα το άνθος της ελπίδας που κρατούσα πάντα στο στήθος μου, καταστράφηκε το ίδιο γρήγορα όπως σχηματίστηκε.
Ένα κεφάλι με ξανθά μαλλιά άνοιξε την πόρτα και τον αναγνώρισα γρήγορα.
Ήταν ο Τόμας.
Ένας τύπος που αποφοίτησε με τον αδερφό μου και τον Μάθιου.
«Γεια σου Χάρπερ.»
Βγήκε στη βεράντα πριν κλείσει ήσυχα την πόρτα πίσω του.
«Γεια, Τόμας.Πώς είσαι;»
Ήπια μια γουλιά από το νερό μου για να καλύψω πόσο άβολα ένιωθα που ήμουν εδώ μόνη μαζί του.
Ο Τόμας ήταν χαριτωμένος.
Πραγματικά χαριτωμένος, αλλά δεν ήταν ο Μάθιου.Δεν είχα πεταλούδες στο στομάχι μου όταν μπήκε στο δωμάτιο. Δεν κράτησα την ανάσα μου περιμένοντας να πει το όνομά μου.
«Είμαι καλά.Μόλις ήρθα στην πόλη.» Έσπρωξε τα μαλλιά του πίσω από το πρόσωπό του και παρατήρησα πόσο μπλε ήταν τα μάτια του για πρώτη φορά. Ίσως αυτό να ήταν αυτό που χρειαζόμουν.Δεν θα μπορούσα να ξεπεράσω τον ενθουσιασμό μου με τον Μάθιου εκτός και αν προσπαθούσα να συνεχίσω με κάποιον άλλο.Σωστά;
«Πώς πάει με το Πανεπιστήμιο;»
«Ειναι υπεροχο.Είναι περίεργο να είσαι τόσο μακριά από το σπίτι, αλλά μου αρέσει.Είμαι σε μια αδελφότητα. Κάνουμε πάρτι που είναι πολύ καλύτερα από οτιδήποτε γίνεται σε αυτή την πόλη.»
Μπλα. Μπλα. Μπλα.
Κοίταξα έξω από το κάγκελο του καταστρώματος και παρακολούθησα την αντανάκλαση του φεγγαριού στο έδαφος.Το φεγγάρι ήταν τόσο μεγάλο και μεγαλύτερο από τη ζωή, και όταν σήκωσα το βλέμμα στον ουρανό και το είδα να περιβάλλεται από αστέρια, μου θύμισε τον Μάθιου.
Ήταν τόσο μακριά μου.
Μπορούσα να τον θαυμάζω από μακριά όπως όλοι οι άλλοι εκτός από τα αστέρια.
Ήταν οι μόνοι που βρίσκονταν στο ίδιο βασίλειο με αυτόν.
Δεν θα ήμουν ποτέ ένα από τα αστέρια. Δεν θα ήμουν ποτέ το κορίτσι που είχε τον Μάθιου Λόκγουντ.
«Με άκουσες,Χάρπερ;»
Η φωνή του Τόμας τελικά ξέσπασε και συνειδητοποίησα ότι δεν άκουσα ούτε μια λέξη που είπε.
«Συγγνώμη.Τι;»
Είχε πλησιάσει πολύ πιο κοντά μου όταν δεν του έδινα σημασία, και ήταν μόλις λίγα βήματα μακριά.
Μπορούσα εύκολα να απλώσω το χέρι και να τον αγγίξω.
«Έχεις αποφασίσει σε πιο πανεπιστήμιο θα πας;Αποφοιτάς σε λίγους μήνες.»
«Ω,πανεπιστήμιο.Χμ...» Έβαλα τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.Θα ελεγα ψέματα αν έλεγα ότι ο Μάθιου δεν ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας για να αποφασίσω πού ήθελα να πάω.
«Έχω γίνει δεκτή σε μερικά σχολεία που με ενδιαφέρουν, αλλά μάλλον θα μείνω σπίτι και θα πάω στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί.»
«Όντως;»Το χείλος του τρεμόπαιξε και η πλάτη μου ίσιωσε.
«Ναι.Ενδιαφέρομαι για το Πανεπιστήμιο του Τενεσί από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου.Ποιό είναι το λάθος σ'αυτο;»
«Δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό.Είσαι απίστευτα έξυπνη.Δεν θέλω να σε βλέπω κολλημένη σε αυτή την πόλη σαν ένα σωρό χαμένους εκεί μέσα.»Πέρασε τον αντίχειρά του στον ώμο του προς την κατεύθυνση του πάρτι που ήταν ακόμα σε πλήρη εξέλιξη.
«Αυτοί οι τύποι δεν είναι χαμένοι. Ακριβώς επειδή πηγαίνεις σε μια σχολή μακριά από εδώ δεν σημαίνει ότι είσαι καλύτερος από αυτούς.»
Σταύρωσα τα χέρια μου και δάγκωσα το χείλος μου ανάμεσα στα δόντια μου για να μην χάσω την ψυχραιμία μου.
«Στην πραγματικότητα,γίνεται.
Είναι πρακτικά ο ορισμός του να είσαι καλύτερος από αυτούς.»
Εκείνος χαμογέλασε και ήθελα να τον χτυπήσω στο πρόσωπό που δεν έμοιαζε πλέον καθόλου ελκυστικό.Πριν μου δοθεί η ευκαιρία, η πίσω πόρτα άνοιξε με ένα δυνατό χτύπημα στον τοίχο και ο Μάθιου βγήκε στη βεράντα.
«Τι στο διάολο,Χάρπερ;»
Η φωνή του ήταν αυστηρή.
«Ο Ουές κι εγώ σε ψάχναμε παντού.» «Προφανώς όχι παντού.Είμαστε εδώ έξω για περίπου δεκαπέντε λεπτά.»
Ο Μάθιου έριξε το βλέμμα του προς τον Τόμας και ο Τόμας μαζεύτηκε.Ίσως ήταν πιο έξυπνος από ό,τι του έδωσα τα εύσημα.
«Έλα,Χαρπ.»Ο Μάθιου άπλωσε το χέρι του προς το μέρος μου, κι εγώ έβαλα αμέσως το χέρι μου στο δικό του.Η ζεστασιά του δέρματός του με διαπέρασε και μπορούσα να νιώσω αυτό το μικρό, αθώο άγγιγμα σε όλο μου το σώμα.
Ο Τόμας προχώρησε προς το μέρος μου, με το σώμα του να γεμίζει το δικό μου, και μου έκλεισε το δρόμο για να φτάσω στον Μάθιου.
«Ποιο είναι το πρόβλημά σου,Μάθιου; Απλώς μιλάμε.» Υπήρχε ένα μικρό μέρος του εαυτού μου που εντυπωσιάστηκε,ο Τόμας είχε τα αρχίδια για να σταθεί απέναντι στον Μάθιου.
Δεν το έκαναν πολλοί αυτό.
Τα μάτια του έκαιγαν τον Τόμας και οι μύες του που είχαν ξεκάθαρα περίπου τριάντα κιλά στον Τόμας ήταν τεντωμένοι κάτω από το μπλουζάκι του. «Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν έχεις δουλειά να είσαι εδώ έξω με την Χάρπερ.Είναι πολύ μικρή για σένα και πολύ καλή για σένα.»
Κοίταξα από τον ώμο του Τόμας για να κοιτάξω τον Μάθιου.
«Αυτό είναι πλούσιο από σένα,Μάθιου. Νομίζεις ότι είσαι αρκετά καλός για εκείνη;Είμαι στο Κολέγιο.Τι κάνεις;
Ζωγραφίζεις μουτζούρες σε ένα τετράδιο και νομίζεις ότι θα πας μπροστά με αυτό;»
Η τέχνη του Μάθιου δεν ήταν μουτζούρες.
Ήταν εκπληκτικές.
Πιθανότατα είχε περισσότερο ταλέντο στο δάχτυλό του από όσο είχε πλήρως ο Τόμας.Άνοιξα το στόμα μου για να τον υπερασπιστώ, αλλά μίλησε πριν προλάβω.
«Ούτε εγώ είμαι αρκετά καλός για εκείνη.»
Τα μάτια του με κοίταξαν για μια στιγμή. «Αξίζει πολύ περισσότερα από όσα μπορεί να της δώσει οποιοσδήποτε σε αυτό το πάρτι.»
Η καρδιά μου φούσκωσε και έσπασε ταυτόχρονα.
«Αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν κολλάς πουθενά κοντά της.Οπότε, σου προτείνω να φύγεις από τη μέση, αλλιώς θα σε γαμήσω.»
«Θα το αφήσω στην Χάρπερ.»
Ο Τόμας με κοίταξε πάνω από τον ώμο του και φαινόταν αυτάρεσκος.
«Θέλεις να μείνεις μαζί μου ή να πας μαζί του;»
Η απάντησή μου ήταν εύκολη.
Ήταν η απάντησή μου από τότε που θυμόμουν και δεν ένιωθα ότι θα άλλαζε σύντομα.
«Αυτόν.» Οι κόρες του Μάθιου φούντωσαν, αλλά δεν άφησα τον εαυτό μου να πιστέψει ότι ήταν κάτι περισσότερο από αυτό που ήταν. Σχεδίαζε καυγά, και ένας αγώνας ερχόταν.Ο Τόμας απομακρύνθηκε από κοντά μου και η αηδία στο πρόσωπό του ήταν ξεκάθαρη.Μετά βίας ήξερα τον τύπο, οπότε δεν ήμουν πραγματικά σίγουρη ποιο ήταν το πρόβλημά του. «Σοβαρά μιλάς,Χάρπερ;»
Τον κοίταξα και μετά γύρισα στον Μάθιου.
«Ναί;» Το είπα σαν ερώτηση.Πώς πίστευε ότι θα διάλεγα αυτόν απο τον Μάθιου; «Είναι εντάξει.»
Έκανε ένα βήμα πιο κοντά μου και ο
Μάθιου καθρέφτισε την κίνησή του. «Πάντα ήξερα ότι ήσουν απλώς ένα σκουπίδι σαν τους υπόλοιπους.»
«Άντε γαμήσου.»Έκανα ένα βήμα πιο κοντά του, αλλά ο Μάθιου ήταν ήδη εκεί.Το χέρι του άπλωσε πάνω μου και πίεσε στο στομάχι μου.Με έσπρωξε πίσω του, κάπως δυνατά, και κατάλαβα ότι ο έλεγχός του μηδενιζόταν.Δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο του Μάθιου, μπορούσα όμως να διαβάσω καθαρά τον φόβο στα μάτια του Τόμας.Προσπάθησε να το κρύψει με το δηλητήριό του, αλλά ήταν πολύ αληθινό για να το κρύψει. Πριν προλάβει ο Τόμας να πει άλλη μια λέξη, η γροθιά του Μάθιου προσγειώθηκε στο σαγόνι του και οδήγησε τον Τόμας στο έδαφος. Όλα έγιναν τόσο γρήγορα, αλλά ένιωσα ότι έγιναν σε αργή κίνηση.Απομνημόνευσα τους μυς του Μάθιου καθώς τον χτυπούσε και το ίχνος αίματος που έτρεχε από τα χείλη του Τόμας καθώς έπεφτε.Ο Μάθιου ήταν πάνω στον Τόμας πριν καν το κεφάλι του συνδεθεί με το έδαφος.Έπιασε το τέλεια σιδερωμένο πουκάμισό του στα χέρια του και τράβηξε το πρόσωπο του Τόμας κοντά στο δικό του.
«Μην ξαναμιλήσεις στην Χάρπερ έτσι.»
Ο Τόμας άρχισε να ανοίγει το στόμα του, αλλά ο Μάθιου τον τίναξε από το πουκάμισό του.
«Καλύτερα, μην της μιλάς ποτέ καθόλου. Μην την κοιτάς.Μην αναπνεύσεις ούτε το όνομά της.»Ο Μάθιου έδιωξε τον Τόμας μακριά του και εγώ τσάκισα από τη δυνατή ηχώ από το κεφάλι του που χτυπούσε το ξύλο της βεράντας.Το πράσινο των ματιών του Μάθιου φαινόταν θανατηφόρο καθώς απομακρύνθηκε από τον Τόμας και πήρε το δρόμο προς εμένα.Έτρεχε μια χούφτα αίμα στις αρθρώσεις του, αλλά δεν ήμουν σίγουρη σε ποιον ανήκε.
Ο Μάθιου άρπαξε το χέρι μου στο δικό του και με τράβηξε πίσω του χωρίς να πει λέξη.Ο θυμός του ήταν τρομακτικός. Ήταν ανεξέλεγκτος, απρόβλεπτος.
Η αναπνοή μου ήταν δύσκολη, αλλά δεν ήταν από φόβο.
Ήθελα τον Μάθιου.
Κάθε μέρα φαινόταν να γίνεται όλο και χειρότερο, και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να το σταματήσω.Τον ακολούθησα μέσα καθώς με τράβηξε πίσω του.Περπατούσε τόσο γρήγορα που δυσκολευόμουν να τον ακολουθήσω.Το σφιχτό του πιάσιμο στο χέρι μου άφηνε ένα κομμάτι πόνου, αλλά μου άρεσε.Αναζητούσα το άγγιγμα του στο δικό μου με όποιον τρόπο μπορούσα.
Μας πήγε σε ένα μεγάλο καθιστικό που ήταν εντελώς ανεκμετάλλευτο προτού μου ρίξει το χέρι και αρχίσει να περπατάει στο δωμάτιο. Ήταν συγκλονιστικό το πόσο γρήγορα επηρεάστηκα από την απώλεια του άγγιγματός του.Πέρασε τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του και είδα το αίμα από τις αρθρώσεις του να κυλάει στα δάχτυλά του.
«Μάθιου, είσαι πληγωμένος.»
Άπλωσα το χέρι του και με άφησε να το πάρω.Και οι τέσσερις αρθρώσεις της γροθιάς του ήταν ανοιχτές και το αίμα ήταν σίγουρα δικό του.
«Πρέπει να το καθαρίσουμε».
«Θα είμαι καλά.»
«Μα Μάθιου...»
«Θα είμαι καλά.»
Ο τόνος του ήταν αυστηρός.
«Έσυ είσαι καλά;»
«Εγώ;» Έδειξα το στήθος μου.
«Δεν είμαι αυτή που μόλις τσακώθηκε». «Το ξέρω.»
Έπιασε και τα δύο μου χέρια στο δικό του και πεταλούδες απογειώθηκαν στο στομάχι μου.Στεκόμασταν τόσο κοντά ο ένας στον άλλον που ένιωθα τη ζεστασιά του.Έβλεπα τους κόκκους χρυσού που κρύβονταν στο πράσινο των ματιών του.
Το χτυπημένο χέρι του σηκώθηκε από το δικό μου και κούμπωσε ένα κομμάτι από τα καστανά μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.
«Μα εσύ είσαι αυτή στην οποία ο Τόμας μόλις μίλησε έτσι.»
«Τι έγινε;»
Η φωνή αντήχησε στο δωμάτιο και έσφιξα τα δόντια μου.Αγαπούσα τον αδερφό μου.Πραγματικά το έκανα. Απλώς έπρεπε να συνεχίσω να το επαναλαμβάνω ξανά και ξανά στο μυαλό μου.Ήταν ίσως ο καλύτερος αδερφός που θα μπορούσα να ευχηθώ, αλλά είχε το χειρότερο timing. Όποτε πίστευα ότι κάτι επρόκειτο να συμβεί μεταξύ του Μάθιου και εμένα, ο Ουές έμπαινε στο δωμάτιο και κατέστρεφε κάθε πιθανότητα για αυτό που επρόκειτο να συμβεί.
Δεν ήξερα αν ήταν επίτηδες ή όχι, αλλά σε κάθε περίπτωση, ο συγχρονισμός του ήταν άψογος.
«Είναι μια χαρά,Ουές».
Τράβηξα τα μάτια μου από τον Μάθιου για να κοιτάξω τον αδερφό μου.
Ο Μάθιου είχε απομακρυνθεί από κοντά μου και μόλις μπήκε ο αδερφός μου έμοιαζε σαν να ήθελε να είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από εδώ.
«Τι συνέβη;»
Ο Ουέσλι πλησίασε πιο κοντά μου και καθώς έβγαινε από την πόρτα, παρατήρησα μια μικρή ξανθιά να μένει κοντά στην πόρτα.
«Ο Τόμας την έπεφτε στην Χάρπερ και έπειτα αφού αρνήθηκε να μείνει μαζί του μας έβρισε, αλλά εγώ το φρόντισα.»
Ο Μάθιου έφτυσε τις λέξεις σαν να αηδίαζε να πει ακόμη και το όνομά του. Ο Ουές κοίταξε τον Μάθιου και τους έβλεπα να μιλούν μεταξύ τους χωρίς να λένε λέξη.Με τρέλαινε γιατί ήθελα να μάθω τι διάολο είχαν να πουν.Ήταν κάτι που έκαναν συχνά και με εξόργιζε.
Όταν ο Ουές φάνηκε ικανοποιημένος με τη σιωπηλή συνομιλία του με τον Μάθιου, του χάιδεψε μια φορά τον ώμο.
«Είσαι καλά;»
Ο αδερφός μου έπιασε το πιγούνι μου στο χέρι του και τα μάτια του πέρασαν πάνω από το πρόσωπό μου.
«Σου είπα ότι είμαι καλά.»
«Τότε πού ήσουν; Σε ψάχναμε παντού». «Ουές...» αναστέναξα.
Σταύρωσα τα χέρια μου και αντέγραψε τη στάση μου.Ήταν πεισματάρης, αλλά εγώ ακολουθούσα τα βήματά του όλη μου τη ζωή.
«Φίλε,άστην.»
Τα μάτια του Ουέσλι στάθηκαν στα δικά μου και έπειτα στα μάτια του καλύτερου φίλου του.
«Δώσε της λίγο χώρο.»
Ο Μάθιου με υπερασπιζόταν και δεν μπορούσα να κρύψω το μικρό χαμόγελο στο πρόσωπό μου.
Ο Ουές πήρε μια βαθιά ανάσα και με κοίταξε ξανά.
«Πάμε να φύγουμε από δω.»
«Μα...»πλησίασε την μικρή, ξεχασμένη ξανθιά στην πόρτα.
Δεν την είχα ξαναδεί, αλλά δεν εξεπλάγην.Ο αδερφός μου δεν έμεινε με ένα κορίτσι για πολύ.
«Θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή κούκλα.»
Ο Ουέσλι της χαμογέλασε και ήθελα να ξεράσω όταν την είδα να λιώνει μπροστά στα μάτια μου.
«Μπορώ να πάω εγώ την Χάρπερ στο σπίτι.»
Τα λόγια του Μάθιου με συγκλόνισαν και φάνηκαν να σοκάρουν και τον αδερφό μου.
«Είσαι σίγουρος, φίλε;»
Ο Ουές κοίταξε την ξανθιά και έπειτα προς το μέρος μου.
«Ναι.Δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω.»
Ο πόνος άνθισε στο στήθος μου με τα λόγια του, αλλά χαμογέλασα με το ίδιο ψεύτικο χαμόγελο που φορούσα συχνά όταν ήμουν κοντά του.
Ο Ουές και ο Μάθιου χτύπησαν τα χέρια και μετά ο αδερφός μου έφυγε με τη μικρή ξανθιά.
«Είσαι έτοιμη;»
«Ναι.»
Η φωνή μου κόπηκε.
Μου έριξε ένα περίεργο βλέμμα, και εσωτερικά τον απέρριψα λέγοντας ότι δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει. «Εντάξει...» δίστασε πριν βγει προς το φορτηγό του. Μου άνοιξε την πόρτα και στριφογύρισα τα μάτια μου στο σημείο του εαυτού μου που εκτιμούσε τον ιπποτισμό του. Ήμουν το ίδιο εύκολη με την ξανθιά πριν που ήταν με τον αδερφό μου. Το φορτηγό βρυχήθηκε και πληκτρολόγησε  στο τηλέφωνό του για λίγα δευτερόλεπτα πριν αρχίσει να παίζει ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια από τα ηχεία. Έβλεπα τα σπίτια να περνούν δίπλα μας από το παράθυρο και δεν μπορούσε να δει το χαμόγελο στο πρόσωπό μου.
«Αλήθεια δεν πρόκειται να μιλήσεις μέχρι το σπίτι;» Με κοίταξε γρήγορα πριν επιστρέψει την προσοχή του στο δρόμο.
«Είμαι απλά κουρασμένη.»
«Αλήθεια,Χάρπερ; Ξέρω ότι είσαι θυμωμένη. Απλώς δεν είμαι σίγουρος γιατί.»
Χαμογέλασε απαλά, και παρόλο που ήταν ο αγαπημένος μου ήχος στον κόσμο, μου έσπασε τα νεύρα εκείνη τη στιγμή.
«Μην ανησυχείς για αυτό. Είμαι σίγουρη ότι έχεις καλύτερα πράγματα να κάνεις πάντως.»
Ήξερα ότι ήμουν άτσαλη και απερίσκεπτη, αλλά πλήγωσε τα συναισθήματά μου.
«Αχά,περί αυτού πρόκειται. Είσαι πραγματικά θυμωμένη γι' αυτό;»
Το χέρι του πέρασε πάνω από το τιμόνι και παρακολούθησα τον τρόπο που τα δάχτυλά του αναπηδούσαν απαλά στο δέρμα στον χαμηλό ρυθμό της μουσικής που έπαιζε. Κοίταξα πίσω έξω από το παράθυρο και παρακολουθούσα καθώς μπαίναμε στο δρόμο μου. Το μόνο φως στο σπίτι ήταν το φως του σαλονιού που είχα αφήσει αναμμένο νωρίτερα, και όταν κοίταξα στο σκοτεινό παράθυρο της κρεβατοκάμαρας της μαμάς μου, ήξερα ότι δεν ήταν ακόμα σπίτι. «Γαμώ,
Χάρπερ.Δεν ήθελα να πληγώσω τα συναισθήματά σου». Έβαλε το φορτηγό στο πάρκινγκ και γύρισε προς το μέρος μου.
«Όπως είπα, μην ανησυχείς για αυτό.»
Το χέρι μου έπιασε το χερούλι της πόρτας, αλλά έβαλε το χέρι του πάνω από το δικό μου πριν προλάβω να το ανοίξω.
«Τι ήθελες να πω;»
Τον κοίταξα αλλά δεν απάντησα γιατί δεν ήξερα. Τι περίμενα από αυτόν; Ήξερα πού βρισκόμασταν. Αυτό δεν σήμαινε ότι ένα κορίτσι δεν μπορούσε να είναι ελπιδοφόρο. Ότι δεν ονειρευόμουν την ημέρα που θα έλεγε κάτι σαν...
«Ήθελες να του πω ότι χρειαζόμουν μόνο λίγα λεπτά ακόμα με την αδερφή του;» Υπήρχε μια απότομη εισπνοή και κατάλαβα ότι προερχόταν από εμένα.
Το χέρι του πίεσε το μάγουλό μου και σάρωσε απαλά από το πρόσωπό μου το ίδιο κομμάτι μαλλιών από πριν.
«Απλώς δεν μπορεί να σταματήσει αυτό που αισθανόμαστε,έτσι δεν είναι;» Ναι, ήθελα να του ουρλιάξω. Δεν υπήρχε λόγος να προσπαθήσω να σταματήσω κανέναν από τους δύο. Ήταν μια αναπόφευκτη πτώση, από αυτή που έκανε την καρδιά σου να χτυπά και τις πεταλούδες στο στομάχι σου να απογειώνονται σαν ανεμοστρόβιλος, και όσο κι αν προσπάθησα, ήταν αδύνατο να σταματήσω την ελεύθερη πτώση. Έσκυψε πιο κοντά μου και η αναπνοή δεν ήταν πλέον δυνατή. Είχα σκεφτεί αυτή τη στιγμή από όσο θυμόμουν. Η ανάσα του φύσαγε στα χείλη μου και εντόπισα τη γλώσσα μου εκεί για να προσπαθήσω να πιάσω τη γεύση του. «Χάρπερ», έβγαλε το όνομά μου και το στομάχι μου έσφιξε. Ένας τσιριχτός ήχος χτύπησε μέσα από το φορτηγό διακόπτοντας τη στιγμή, και όταν οι δυο μας κοιτάξαμε το τηλέφωνό του που βρισκόταν ανάμεσά μας, όλες οι πεταλούδες στο στομάχι μου σταμάτησαν ξαφνικά και η ανάσα που κρατούσα τελικά ξέφυγε.'Μάντισον' άναψε την οθόνη του και κατέστρεψε τα πάντα.

Someone Like YouNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ