~4 χρόνια πριν~
Οι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας για πολλούς λόγους. Μερικοί έρχονται για φευγαλέες στιγμές, κάποιοι είναι εκεί για μια ζωή, και μετά υπάρχουν εκείνοι, εκείνοι που δεν έχει σημασία πόσο καιρό είναι μέρος της ζωής σας.
Έχουν τέτοιο αντίκτυπο που μια στιγμή μαζί τους είναι πιο οδυνηρή από μια ζωή με κάποιον άλλο.
Έτσι ήταν οι στιγμές μου με τον Μάθιου. Όταν τελικά βγήκαμε από το καραόκε μπαρ, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, το μπλουζάκι μου ήταν νωπό από τον ιδρώτα και τα μάγουλά μου πονούσαν από το χαμόγελο.
Με τράβηξε κοντά του όταν έγειρα στο φορτηγό του και δεν πίστευα ότι τον είχα δει ποτέ χαμογελά τόσο πολύ.
«Αυτοί οι άνθρωποι εκεί μέσα νομίζουν ότι είσαι ροκ σταρ.»
Έδειξε πάνω από τον ώμο του προς το μπαρ. «Λοιπόν, είμαι».
Τίναξα τα μαλλιά μου δραματικά.
«Εχ.» Γέλασε και οι γοφοί του πίεσαν στους δικούς μου.
«Δεν ήξερα ότι θα έπρεπε να σε μοιραστώ τόσο πολύ στο πρώτο μας ραντεβού.»
Με κοίταξε κάτω, με τις κηλίδες χρυσού στα πράσινα μάτια του να λάμπουν σαν φώτα νέον.
«Λοιπόν, πηγαινέ με κάπου που δεν χρειάζεται να με μοιράζεσαι.»,ψιθύρισα με τα χέρια μου στο μπλουζάκι του. Πίεσε το μέτωπό του στο δικό μου πριν αφήσει μια τρεμάμενη ανάσα.
«Πάμε.»
Τράβηξε την πόρτα και με βοήθησε να μπω στο φορτηγό.Μόλις ανέβηκε μέσα, σήκωσε την κονσόλα που μας χώριζε και άγγιξε το κάθισμα δίπλα του.Ονειρευόμουν να κάνω ιππασία σε αυτό το σημείο για πάντα, και όταν τελικά εγκαταστάθηκα δίπλα του, ένιωσα ότι ήταν ακριβώς εκεί που ανήκα. Το χέρι του ακουμπούσε στο γόνατό μου, η ζεστασιά του δέρματός του πάνω στο δικό μου ήταν το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο και έβλεπα τα δάχτυλά του να διαγράφουν κύκλους στο δέρμα μου ενώ οδηγούσε.
Δεν ήξερα πού με πήγαινε και δεν με ένοιαζε.Το μόνο που είχε σημασία ήταν ότι ήμουν μαζί του εκείνη τη στιγμή και δεν μπορούσε να γίνει τίποτα για να το καταστρέψει αυτό.Βρεθήκαμε έξω από το παλιό σπίτι του παππού του. Ήξερα το μέρος καλύτερα και από την παλάμη του χεριού μου.Ερχόμασταν εδώ από μικρά παιδιά, αλλά ποτέ δεν είχαμε έρθει μόνοι.Το ακίνητο ήταν θεοσκότεινο και δεν θα ήξερα πού να πατήσω αν δεν λειτουργούσα από μνήμης.Περπατήσαμε στο πίσω μέρος του σπιτιού χωρίς λόγια.Μόνο ο ήχος των βημάτων μας ακουγόταν στο έδαφος με φόντο τον κολπίσκο.Υπήρχαν δύο παλιές κουνιστές καρέκλες καθισμένες στην πίσω αυλή με θέα στο νερό.Κάποια στιγμή είχαν βαφτεί λευκές, αλλά έκτοτε είχαν ξεφλουδίσει, δείχνοντας τα χρόνια χρήσης.Οι παππούδες του Μάθιου κάθονταν εδώ έξω και μας παρακολουθούσαν να παίζουμε, αλλά αυτό ήταν πριν πεθάνει η γιαγιά του και ο παππούς του πάει σε ένα γηροκομείο. Αυτές οι κουνιστές καρέκλες είχαν μοιραστεί χρόνια ιστορίες, γέλια και αγάπη.Το ξύλο έτριξε κάτω από το βάρος του Μάθιου καθώς κάθισε.
Το σπίτι ήταν όμορφο, μια παλιά λευκή αγροικία, αλλά ήταν εύκολο να δει κανείς ότι οι παππούδες του δεν μπορούσαν να το φροντίσουν όλα αυτά τα χρόνια. Κάθισα στην καρέκλα δίπλα του τραβώντας τα γόνατά μου στο στήθος μου.
«Λατρεύω αυτό το μέρος.»
Έβλεπε τον κολπίσκο που περνούσε στο πίσω άκρο του ακινήτου και φαινόταν τόσο γαλήνιος.
«Κι εγώ.»
Πέρασα το δάχτυλό μου πάνω από ένα κομμάτι μπογιάς που μόλις κρεμόταν.
«Μου άρεσε να βρίσκομαι εδώ όταν ήμασταν παιδιά. »
«Ναι.Αυτό συμβαίνει γιατί οι παππούδες μου σε λάτρευαν,ίσως περισσότερο απο εμένα.Νόμιζαν ότι κρέμασες το φεγγάρι.»
Το κεφάλι του πιέστηκε στην πλάτη της καρέκλας και το γύρισε προς το μέρος μου, με ένα νωχελικό χαμόγελο στο πρόσωπό του.
«Ποιος λέει ότι δεν το έκανα;» Χαμογέλασε πιο πολύ.
«Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις που με αγαπούν.Είμαι φοβερή.»
«Οχι,δεν μπορώ.»
Με κοιτούσε επίμονα, και κάθε δευτερόλεπτο που τα μάτια του ήταν πάνω μου, ένιωθα την ανάσα μου να φεύγει από το σώμα μου.
«Θα ήθελε πολύ να σε δει, ξέρεις;» «Ποιος;»
Έβαλα ένα κομμάτι μαλλιών πίσω από το αυτί μου που είχε πέσει από τον κότσο μου.
«Ο παππούς,ρωτάει για σένα όλη την ώρα.»Το στήθος μου πονούσε καθώς το γέμισαν οι ενοχές.Ο παππούς του Μάθιου ήταν ό,τι πιο κοντινό είχα σε έναν αληθινό, και είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που πήγα να τον δω. «Πάμε να τον δούμε.Θα με πάρεις μαζί σου την επόμενη φορά;»
«Φυσικά.»
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του. «Σχεδίαζα να πάω αύριο.Θες να έρθεις μαζί μου;»
«Ναι.»
Σχέδια.Κάναμε σχέδια.
Είπα στον εαυτό μου ότι δεν θα άφηνα τον εαυτό μου να αισθάνεται ελπίδα για ό,τι στο διάολο κάναμε, απλώς πηγαίναμε να δούμε τον παππού του, αλλά ήταν αδύνατο.Σηκώθηκε από την καρέκλα του πριν πιάσει το χέρι μου. Δεν είχα ιδέα πού με πήγαινε τώρα, αλλά δεν με ένοιαζε.Έβγαλε το τηλέφωνό του από την τσέπη του και το άφησε για μια στιγμή προτού βάλει μουσική.
Έπιασε ξανά το χέρι μου, με τράβηξε πιο κοντά του και τύλιξε το άλλο του χέρι γύρω από την πλάτη μου.
«Τι κάνεις;»γέλασα.
«Λοιπόν, δεν πρόλαβα να χορέψω μαζί σου στο καραόκε μπαρ.»
Άρχισε να κινείται εναντίον μου προκαλώντας το σώμα μου να κινείται μαζί του.
«Σταματάω να χάνω πράγματα μαζί σου, οπότε χορεύω τώρα με εσένα.»
Με στριφογύρισε παιχνιδιάρικα πριν με τραβήξει πίσω πάνω του, και γέλασα, ο ήχος χάθηκε στα δέντρα που μας περιέβαλλαν.
«Ποτέ δεν περίμενα ότι θα είσαι αυτός ο τύπος.»
Πέρασα το χέρι μου στο στήθος του πριν το ακουμπήσω πίσω από το λαιμό του. Ήξερα ότι οι φίλες του Μάθιου τον είχαν αγαπήσει, αλλά δεν το περίμενα ποτέ αυτό.Δεν είχα ξαναδεί αυτή την πλευρά του.
«Δεν ήμουν ποτέ αυτός ο τύπος.»
Με κοίταξε, το φως του φεγγαριού φώτιζε το πρόσωπό του, και ένιωσα σαν να ήμουν σε όνειρο.
Ήταν πολύ καλό για αληθινό όλο αυτό. Ο Μάθιου ήταν πολύ τέλειος.
Αυτή η νύχτα ήταν καταπληκτική. «Λοιπόν γιατί τώρα;»
Πείραξα, νιώθοντας συγκλονισμένη από τον τρόπο που με κοιτούσε.
«Νομίζω ότι η καλύτερη ερώτηση είναι τι μου πήρε τόσο καιρό».
Τα λόγια του ήταν πνιχτά καθώς πλησίαζε, αλλά τα δοκίμασα στα χείλη μου.Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο πεινούσα μέχρι εκείνη τη στιγμή.Τότε τα χείλη του άγγιξαν τα δικά μου, το πρώτο τράβηγμα των χειλιών του έκλεψε την ανάσα μου.Είχα σκεφτεί αυτή τη στιγμή για πάντα, την ονειρευόμουν, την ευχόμουν, αλλά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήταν τόσο καλή.Τα χέρια του έπιασαν τα μαλλιά μου γυρνώντας με ακριβώς εκεί που με ήθελε, και λαχάνιασα καθώς τράβηξε το κάτω χείλος μου ανάμεσα στα δόντια του.
Η γλώσσα του έτρεχε στο ίδιο σημείο πριν μπει στο στόμα μου, και νόμιζα μόνο ότι πριν λιμοκτονούσα.
Γίναμε ένα χάος από χείλη, γλώσσες, δόντια και χέρια.Έπιασε τη μέση μου στο χέρι του πριν με πιέσει στο σπίτι.
Δεν είχα καν συνειδητοποιήσει ότι είχαμε μετακομίσει, αλλά δεν με ένοιαζε. Τύλιξα τα πόδια μου γύρω του, κάτι που φαινόταν να τον σόκαρε αλλά μόνο για μια στιγμή.
Με πίεσε και τον ένιωθα παντού.
Ήμουν περιτριγυρισμένη από αυτόν και δεν ήθελα ποτέ να είμαι κάπου τόσο άσχημα στη ζωή μου.Το στομάχι μου ήταν κουλουριασμένο σφιχτά, σχεδόν πονούσα, και ήξερα ότι χρειαζόμουν περισσότερα από αυτόν. Το ένα του χέρι κρατούσε το βάρος μου κάτω από τον κώλο μου ενώ το άλλο ένιωθε σαν μάρκα στον μηρό μου.Βάζοντας μου φωτιά.
Έτρεξα το χέρι μου στην άκρη της μπλούζας του πριν βάλω τα δάχτυλά μου στις ράχες του στομάχου του. Ανατρίχιασε κάτω από το άγγιγμά μου, και πίεσα το κέντρο μου μέσα του πιο δυνατά, χρειαζόμουν περισσότερα.
Το στόμα του απομακρύνθηκε από μένα, το μέτωπό του πίεσε πάνω στο δικό μου, αλλά δεν ήμουν έτοιμη να σταματήσω. Προσπάθησα να φέρω τα χείλη του πίσω στα δικά μου, αλλά ο Μάθιου έκανε ένα βήμα πίσω,τοποθετώντας με ξανά στα πόδια μου.Ακουμπούσα στο σπίτι, χωρίς να εμπιστευόμαι τον εαυτό μου να κρατήσω το βάρος μου ακόμα, και εκείνος με κοιτούσε, με το χέρι του να περνάει μέσα από τα μαλλιά του.
«Γιατί σταμάτησες;» ρώτησα με λαχανιασμένη φωνή.
Το στήθος μου σφίχτηκε με προσμονή της απάντησής του.
«Επειδή πρόκειται να χάσω κάθε κομμάτι του ελέγχου που μου έχει απομείνει».
Πήρε μια βαθιά ανάσα.
«Γαμώ,Χάρπερ.»
Το βλέμμα του έτρεξε στο σώμα μου και το ένιωθα σαν να ήταν τα χέρια του. «Γαμώ.»
YOU ARE READING
Someone Like You
RomanceΉταν όλα λάθος από την αρχή. Δεν έπρεπε ποτέ να έχω ερωτευτεί τον Μάθιου Λόκγουντ. Δεν έπρεπε να τον έχω αφήσει να αγγίξει κομμάτια μου τα οποία με ένα κούνημα του χεριού του διέλυσε. Έφυγα μακριά με την ελπίδα ότι δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά. Έ...