Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Φορούσα ένα στενό σκισμένο τζιν, ένα χαριτωμένο μαύρο τοπ και ένα ζευγάρι γόβες.Τα μαλλιά μου ήταν ίσια και τα χείλη μου ήταν κόκκινα.Ήξερα ότι ήταν τρελά ηλίθιο να πω ναι σε ραντεβού όταν πραγματικά δεν με ενδιέφερε ο τύπος, αλλά ήταν χαριτωμένος και έπρεπε να ξεφύγω από το μυαλό μου. Τον συνάντησα στην καφετέρια όταν έτρεξα έξω να πάρω καφέ για όλους στο μαγαζί.Ήταν τόσο ωραίος και ελαφρώς γοητευτικός, και παρόλο που δεν έκανα τίποτα άλλο από το να είμαι εμμονική με τον Μάθιου, αποφάσισα να πω ναι.
Όταν χτύπησε το κουδούνι της πόρτας, προσπάθησα να φτάσω εκεί πριν από τον αδερφό μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι είχε κάτσει στο σαλόνι περιμένοντας τον.Ήμουν είκοσι δύο χρονών, αλλά ο αδερφός μου συμπεριφερόταν σαν να χρειαζόμουν ακόμα έναν προστάτη. Όταν έφτασα στην πόρτα, ο Τζος φαινόταν λίγο φοβισμένος και πολύ έτοιμος να φύγει από εκεί.
Έσπρωξα τον Ουές μέσα στο σπίτι καθώς βγήκα στην μπροστινή βεράντα.
Ο Τζος δεν με αγκάλιασε για να χαιρετήσει ούτε άφησε τα μάτια του να περιπλανηθούν στο σώμα μου.Αντίθετα, κοίταξε την μπροστινή πόρτα καθώς με οδηγούσε στο αυτοκίνητό του.
Καθώς μπήκαμε στο εστιατόριο, φαινόταν επιτέλους να αναπνέει με ανακούφιση.
«Λυπάμαι για τον αδερφό μου».
Γέλασα.
«Είναι λίγο υπερπροστατευτικός». «Πολύ λίγο. »Εκείνος γέλασε.
Ο σερβιτόρος πήρε την παραγγελία μας και ο Τζος τελικά με κοίταξε, με τα μάτια του να πηδούν από το πρόσωπό μου στο στήθος μου.
«Φαίνεσαι όμορφη.»
«Ευχαριστώ».
Χαμογέλασα.
Ήταν λίγο αργά, αλλά το κράτησα για τον εαυτό μου.
«Λοιπόν,Χάρπερ, τι κάνεις;»
«Είμαι ρεσεψιονίστ στο Fine Needle. Εχεις κανένα τατουαζ;»
Ήπια μια γουλιά από το παγωμένο τσάι μου και τον είδα να κουνάει το κεφάλι του.
«Με τιποτα.Δεν μου το επιτρέπει η δουλειά μου.»
«Γιατί όχι;»
«Είμαι δικηγόρος.Κανείς δεν θέλει να τον εκπροσωπεί κάποιος που μοιάζει με κατάδικο.»
Εκείνος γέλασε, αλλά εγώ όχι.
«Δεν σου αρέσουν τα τατουάζ;»
«Οχι.»
Κούνησε ξανά το κεφάλι του με ένα χαμόγελο στα χείλη.
«Εσύ;»
«Έχω.»
Σε αυτό μαλάκωσε.
«Ω.Δεν έχω δει κανένα.»
Μάλλον δεν θα το δεις ποτέ,σκέφτηκα «Είναι κρυμμένο».
«Μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό.
Αν μπορείς να φορέσεις ρούχα και να δείχνεις ευπαρουσίαστος, νομίζω ότι είναι μια χαρά.»
Σκέφτηκα τι θα σκεφτόταν ο Μάθιου για τα λόγια καθώς έβγαιναν από τα χείλη του, και αν ήμουν το ίδιο θαρραλέα όσο ο Μάθιου, πιθανότατα θα έλεγα τις σκέψεις μου δυνατά.
Αλλά δεν ήμουν.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου καθώς ο Τζος συνέχιζε να μιλάει. Δεν ήμουν σίγουρη τι ήθελε ο Μάθιου από μένα πάντως.
Παρακολουθούσε κάθε μου κίνηση με τα μάτια του καθώς δούλευα στο μαγαζί, αλλά ακόμα δεν είχαμε μιλήσει ούτε λέξη για το φιλί μας.
Το μεθυσμένο, ηλίθιο φιλί μας.
Σε δύο εβδομάδες παντρευόταν.
Δύο γαμημένες εβδομάδες, και καθόμουν στο περιθώριο με εμμονή με ένα φιλί. Μάλλον σκέφτηκε ότι ήταν λάθος. Μάλλον απλώς ανησυχούσε ότι θα έλεγα κάτι στην Έμιλι, αλλά δεν θα του το έκανα ποτέ.Όσο κι αν είχαμε πληγώσει ο ένας τον άλλον στο παρελθόν, ήθελα να τον δω χαρούμενο.Ακόμα κι αν αυτό σήμαινε ότι ήταν με κάποια άλλη.
«Θες παιδιά,Χάρπερ;»
«Ουάου.Αυτό εξελίχθηκε γρήγορα.»
Γέλασα, αλλά ο Τζος όχι.
«Ναι. Θέλω παιδιά.»
Ήθελα απλώς να έχουν εντυπωσιακά πράσινα μάτια του Μάθιου και το ταλέντο του.
«Και εγώ.Νομίζω ότι θέλω τέσσερα.»
Σκεφτόμουν δύο, αλλά δεν του το είπα αυτό.Απλώς έγνεψα το κεφάλι μου.
Το φαγητό μας έφτασε στο τραπέζι και ήμουν ευγνώμων για την απόσπαση της προσοχής.
Κουβεντιάζαμε καθώς τρώγαμε.
Τα θέματα ήταν πολύ λιγότερο σοβαρά και τελικά άρχισα να χαλαρώνω.
Στον Τζος άρεσε να κάνει πεζοπορία, κάτι που πίστευα ότι θα μπορούσα να απολαύσω. Του είπα πόσο μου άρεσε η λίμνη και μου είπε ότι προτιμούσε την παραλία.
Το τηλέφωνό μου δονήθηκε στην αγκαλιά μου και κοίταξα κάτω το μήνυμα που μου είχε στείλει η Λόρεν.
Λόρεν:Πώς πάει το ραντεβού;
Πάει...
Λόρεν:Λοιπόν αυτό ακούγεται καλό.Θα βγούμε για ποτό αργότερα.Ελάτε! Εντάξει.Ασε με να δω τι μπορώ να κάνω. Λόρεν: 911 στείλε μου μήνυμα αν χρειάζεσαι βοήθεια!
«Είναι όλα καλά;»ρώτησε ο Τζος καθώς έδινε στον σερβιτόρο την κάρτα του. «Ναι.Συγνώμη.Είναι απλώς η καλύτερη μου φίλη.».
«Είναι αυτό μήνυμα 911;»
Γέλασε και με γέμισαν οι ενοχές.
«Οχι.Ήθελε πραγματικά να μάθει αν θέλαμε να συναντήσουμε αυτήν και κάποιους άλλους φίλους μου έξω για ένα ποτό.Θα σε ενδιέφερε;»
«Σίγουρα.»
Χαμογέλασε και προσπάθησα να κάνω τον εαυτό μου να νιώσει κάτι.Ήξερα ότι ήταν τρελό να πιστεύεις ότι η καμπύλη των χειλιών κάποιου μπορεί να σε κάνει να τον ερωτευτείς, αλλά το είχα κάνει πριν.Κοίταξα το χαμόγελο του Τζος, με τις άκρες των χειλιών του απόλυτα συμμετρικές, και λαχταρούσα κάτι λιγότερο τέλειο.Λαχταρούσα το μικρό λακκάκι στο δεξί μάγουλο του Μάθιου καθώς το χαμόγελό του σηκωνόταν ψηλότερα από εκείνη την πλευρά και ένιωσα την ανάγκη να νιώσω το κάτω χείλος του που ήταν λίγο πιο γεμάτο από το πάνω ανάμεσα στα δόντια μου.
Αλλά αυτό το χαμόγελο δεν ανήκε σε μένα, και έπρεπε να κάνω τη χάρη στον εαυτό μου και να το θυμάμαι αυτό.
YOU ARE READING
Someone Like You
RomanceΉταν όλα λάθος από την αρχή. Δεν έπρεπε ποτέ να έχω ερωτευτεί τον Μάθιου Λόκγουντ. Δεν έπρεπε να τον έχω αφήσει να αγγίξει κομμάτια μου τα οποία με ένα κούνημα του χεριού του διέλυσε. Έφυγα μακριά με την ελπίδα ότι δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά. Έ...