...Χάρπερ {18}...

90 19 0
                                    

~4 χρόνια πριν~

«Τι εχεις παθει;»

Ο αδερφός μου με κοιτούσε καχύποπτα και ανησυχούσα ότι ήξερε για εμάς.
«Για τι πράγμα μιλάς;Δεν μου συμβαίνει τίποτα.»
«Είσαι», έδειξε προς το πρόσωπό μου, «Είσαι όλο χαμόγελα το τελευταίο διάστημα.» 
«Είμαι απλά χαρούμενη,αυτό είναι όλο.»
Ανασήκωσα τους ώμους μου. 
«Εχ.» 
Θα μπορούσα να του πω την αλήθεια.  Θα μπορούσα να του πω ότι μόλις πέρασα την καλύτερη νύχτα της ζωής μου με τον καλύτερό του φίλο, αλλά δεν ήμουν τόσο ανόητη. 
«Είναι επειδή αύριο είναι η αποφοίτηση;  Τίποτα δεν αλλάζει πραγματικά εκτός από το ότι δεν χρειάζεται να πας σχολείο.»
Ακούμπησε το κεφάλι του στο πίσω μέρος του καναπέ και άλλαξε κανάλι στην τηλεόραση.Δεν είχα καν σκεφτεί την αποφοίτηση μέχρι που μόλις το ανέφερε.Είχα αφαιρεθεί τόσο πολύ από τον Μάθιου που πραγματικά δεν είχα σκεφτεί πολλά.Δεν είχα αποφασίσει καν πού θα πάω να σπουδάσω.
Είχα λάβει μια υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί και μια άλλη στο Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια.Αλλά ο Μάθιου έκανε την απόφασή μου εύκολη.  Δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω για να πάω στη Τζόρτζια. 
Δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορούσε να με κάνει να πάρω αυτή την απόφαση.  «Ναι.Υποθέτω ότι έτσι είναι.»
Σκέφτηκα το σκουφάκι και το φόρεμα που κρεμόταν στην ντουλάπα μου. 
Ο Ουέσλι και ο Μάθιου θα ήταν εκεί για να με παρακολουθήσουν να περπατάω στη σκηνή μέσα σε αυτό. 
Είμαι σίγουρη ότι η μητέρα μου θα ήταν κάπου εκεί επίσης αν το θυμόταν, αλλά μάλλον θα αργούσε και πιθανότατα θα ήταν στο χέρι κάποιου άντρα που δεν αναγνώριζα.Πέρασα την υπόλοιπη μέρα ετοιμάζοντας τα πάντα για αύριο.  Σιδέρωσα το απαλό ροζ φόρεμα που θα φορούσα.Έβγαλα το μόνο κόσμημα που μου άρεσε, μια απλή σειρά από λευκά μαργαριτάρια που ανήκαν στη γιαγιά μου.Δεν την ήξερα καλά γιατί η μητέρα μου δεν μας πήγε ποτέ να την επισκεφτούμε, αλλά μου άφησε τα μαργαριτάρια στη διαθήκη της και κατά κάποιο τρόπο ένιωθαν ξεχωριστά. 
Όταν κοίταξα κάτω το ντύσιμό μου, ένιωθα τη φούσκα ενθουσιασμού μέσα μου. Παρόλο που δεν θα έφευγα από αυτό το μέρος, ένιωσα ένα κομμάτι ελευθερίας να κατακάθεται μέσα μου που δεν είχα νιώσει ποτέ πριν. 
Δεν ήξερα αν ήταν αποφοίτηση ή ο Μάθιου.Ξάπλωσα στο πάτωμα και κοίταξα το ταβάνι μου.Έστειλα μήνυμα στον Μάθιου πριν από μια ώρα χωρίς καμία απάντηση.
Ένιωσα λίγο περίεργα που δεν είχε απαντήσει,σκέφτηκα να περιμένω, αλλά δεν άντεξα.Πήρα το κινητό μου και κάλεσα τον αριθμό του.
Όσο χτυπούσε χωρίς απάντηση, τόσο πιο ανήσυχη ένιωθα.Ο Μάθιου απαντούσε πάντα στο μήνυμα ή στις κλήσεις μου. Δεν ήξερα γιατί, αλλά κάτι σχετικά με το ότι δεν απαντούσε προκάλεσε έναν κόμπο στο στομάχι μου.Σκέφτηκα να πάω στο σπίτι του.Δεν ήθελα  όμως να φαίνομαι σαν μια απελπισμένη,ανασφαλής κοπέλα.
Αλλά ήμουν και η κοπέλα του; 
Δεν το είχαμε πει καν στον αδερφό μου.  Δεν είχα ιδέα πώς θα του λέγαμε γιατί ήμουν αρκετά σίγουρη για το ποια θα ήταν η αντίδρασή του.
Αλλά δεν με ένοιαζε. 
Ο Μάθιου ήταν δικός μου είτε άρεσε  είτε όχι.Σηκώθηκα από το πάτωμα και έσφιξα την αλογοουρά μου. 
Έπρεπε να τον δω. 
Ένιωσα περίεργο να μην τον βλέπω ή να μην μιλάω μαζί του μετά από όλα όσα μοιραστήκαμε χθες το βράδυ.
Όταν έφτασα στο σπίτι του, κούνησα το κεφάλι μου με δυσπιστία. Το αυτοκίνητο της Μάντισον ήταν σταθμευμένο στο δρόμο του. Εμπιστευόμουν τον Μάθιου, το έκανα πραγματικά, αλλά αυτό το ενοχλητικό συναίσθημα από πριν μου έκανε την διαδικασία της αναπνοής πιο δυσκολη. Πάρκαρα το αυτοκίνητό μου πίσω από της Μάντισον και πήρα τον δρόμο προς την εξώπορτα.Καθώς σήκωσα το χέρι μου για να χτυπήσω την πόρτα, τον είδα.
Καθισμένος απέναντί ​​της.
Κοιτώντας την κατάματα. 
Σηκωθηκε από τον καναπέ και πήγε δίπλα του.Το πόδι της άγγιζε το δικό του.Το χέρι της έπιασε το δικό του. 
Όταν τα χέρια τους συνδέθηκαν και τα ακούμπησε στο στομάχι της, ένιωσα ότι δεν μπορούσα να αναπνεύσω. 
Όλος ο αέρας ρουφήχτηκε από μέσα μου μαζί με κάθε κομμάτι ευτυχίας που μου είχε δώσει τις τελευταίες εβδομάδες.  Πίεσα την πλάτη μου στην πόρτα για να συγκρατηθώ.Τι έκανε; Γιατί ήταν εδώ;  Δάκρυα σχηματίστηκαν στα μάτια μου, αλλά προσευχήθηκα να το κρατήσω, τουλάχιστον μέχρι να φτάσω στο αυτοκίνητό μου. Δεν ήξερα πόση ώρα έμεινα εκεί προσπαθώντας να συνέλθω.  Όταν όμως άνοιξε η πόρτα πίσω από την πλάτη μου, έχασα τελείως κάθε ψυχραιμία που είχα καταφέρει να αποκτήσω.Η πόρτα έκλεισε γρήγορα.  Πήρα μια βαθιά ανάσα και κοίταξα τη Μάντισον που στεκόταν μπροστά μου με σταυρωμένα τα χέρια. 
«Τι κάνεις εδώ, Χάρπερ;» 
Η φωνή της ήταν σαθρή και ταίριαζε με το πρόσωπό της.
«Θα έπρεπε να σε ρωτήσω το ίδιο».  Στάθηκα από το σκαλοπάτι, αρνούμενη να την κοιτάξω. 
«Χάρπερ, σε συμπαθώ,πραγματικά.»
Γούρλωσα τα μάτια μου και εκείνη συνέχισε. 
«Δεν θέλω να σε δω να πληγώνεσαι».  «Τότε γιατί είσαι με το αγόρι μου;»  Έδειξα προς το σπίτι και μπορούσα να δω το "κρίμα" στα μάτια της. 
«Αγόρι σου; Αυτό είναι αστείο.Δεν το ανέφερε αυτό και πιστέψτε με, έχουμε μιλήσει πολύ όσο οι δυο σας κάνατε ό,τι κι αν κάνατε». 
«Δεν σε εμπιστεύομαι, Μάντισον».  Πέρασα δίπλα της.
Δεν έχω ιδέα πού πήγαινα. 
«Τότε θα ήθελες να νιώσεις;» 
Γύρισα τα μάτια μου πίσω σε αυτήν και κοίταξα τα χέρια της τυλιγμένα γύρω από την επίπεδη κοιλιά της. 
«Δεν έχει αρχίσει ακόμα, αλλά μπορώ να νιώσω το μωρό μας εκεί μέσα». 
Έτρεξα προς τα πίσω σαν να με είχαν κλωτσήσει.Δεν μπορούσα να τυλίξω το μυαλό μου γύρω από αυτό που έλεγε,  δεν μπορούσα να την πιστέψω. 
Κοίταξα από πάνω της στο παράθυρο, προσευχόμενη να βγει ο Μάθιου έξω και να μου πει ότι αυτό δεν ήταν αλήθεια, αλλά η πόρτα δεν άνοιξε ποτέ. 
«Είναι ακόμα νωρίς», συνέχισε να μιλά η «Μόνο μερικές εβδομάδες.» 
Τα μάτια μου πέταξαν πίσω στα δικά της και έκανα νοερά τους υπολογισμούς.  Έπρεπε να είναι πιο μακριά από αυτό γιατί ήταν μαζί μου.Σκέπασε το στόμα της με το χέρι της και εισέπνευσε απότομα: «Ω, σκατά που δεν ήξερες ότι κοιμόμασταν ακόμα μαζί ενώ κάνατε παρέα.»
Ήθελα να βάλω τη γροθιά μου στο πρόσωπό της, αλλά δεν μπορούσα να γρονθοκοπήσω μια έγκυο κοπέλα άσχετα  απο το πόσο πολύ ήθελα. 
Δεν της είπα άλλη λέξη. 
Δεν χτύπησα την πόρτα του Μάθιου,δεν ζήτησα να εξηγήσει τον εαυτό του.  Αντίθετα, έτρεξα.Έτρεξα κατευθείαν στο αυτοκίνητό μου και έφυγα από το δρόμο του, ενώ η Μάντισον με παρακολουθούσε. 
Τα δάκρυα κύλησαν από τα μάτια μου και θόλωσαν την όρασή μου καθώς κατέβαινα στο δρόμο.Το τηλέφωνό μου χτύπησε από το κάθισμα δίπλα μου και όταν είδα το όνομα του Μάθιου να ανάβει στην οθόνη, έκλαψα πιο δυνατά, δεν απάντησα.Δεν μπορούσα να του μιλήσω.Αντίθετα, πήγα σπίτι, θάφτηκα στις κουβέρτες μου και προσευχήθηκα αυτή η μέρα να μην ήταν τίποτα άλλο παρά ένα σκληρό καταραμένο αστείο.

Someone Like YouOnde histórias criam vida. Descubra agora