Ένιωθα ότι κάθε μέρα έκανα πόλεμο με τον εαυτό μου. Κάποιες μέρες ξυπνούσα και τίποτα στον κόσμο δεν είχε τόση σημασία όσο ο Μάθιου.Άλλες μέρες, ο πόνος ήταν τόσο φρέσκος που οι μόνες σκέψεις που περνούσαν από το κεφάλι μου ήταν πώς να τον καταστρέψω όπως με είχε καταστρέψει.Δεν ήξερα τι περίμενα μετά το φιλί μας, αλλά δεν πίστευα ότι όλα θα ήταν ακριβώς όπως πριν. Ο Μάθιου δεν φαινόταν να με προσέχει στη δουλειά και η Έμιλυ ήταν εκεί πολύ περισσότερο από κάποτε. Ο γάμος τους ήταν μια εβδομάδα μακριά και ορκίζομαι στο Θεό, αν έπρεπε να την ακούσω να μιλάει γι 'αυτό για ένα λεπτό ακόμη, θα την στραγγάλιζα. Με κάθε λεπτομέρεια που περιέγραφε ήταν σαν να μαχαιρώνει ένα μικροσκοπικό στιλέτο στην καρδιά μου.Ένα μέρος μου αναρωτήθηκε αν είχε επίγνωση του τι μου έκανε, αλλά δεν μπορούσα να είμαι σίγουρη. Ήταν πολύ φιλική, χαρούμενη και τη μισούσα.
Ο Μάθιου ήταν απασχολημένος με έναν πελάτη και εξακολουθούσα να προσπαθώ να καταλάβω γιατί η Έμιλυ ήταν ακόμα εδώ.Δεν ήμασταν φίλες, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά είχαμε προσπαθήσει, και ήμουν έτοιμη να φύγω.
«Λοιπόν... πήρα τη συμβουλή σου».
«Το έκανες;»
Κοιτούσα τον υπολογιστή προσαρμόζοντας το πρόγραμμα του Μάθιου.
«Ναι.Επιτέλους θα κάνω ένα τατουάζ.»
Σήκωσα το βλέμμα και με παρακολουθούσε καθαρά.
«Έχεις αποφασίσει τι θα κάνεις;» Κούνησε το κεφάλι της ενθουσιασμένη.
«Πρέπει να υποσχεθείς ότι δεν θα το πεις στον Μάθιου όμως.Θα είναι μια γαμήλια έκπληξη.»
«Εντάξει.» Έβγαλε ένα ζαρωμένο κομμάτι χαρτί σκίτσου που είχε δει σαφώς καλύτερες μέρες και καθώς κοίταζα το σχέδιο, σκέφτηκα ότι θα την σκότωνα.
«Πού το βρήκες αυτό;» Κράτησα το σχέδιο ανάμεσα στα δάχτυλά μου που έτρεμαν και προσπάθησα να σταματήσω τις βομβαρδιστικές αναμνήσεις να κυριαρχήσουν.
«Το βρήκα σε ένα παλιό σημειωματάριο του Μάθιου που το είχε κρύψει. Το αγαπώ απολύτως.Όχι;»
Μου άρεσε πολύ, αλλά όχι για τους ίδιους λόγους που το έκανε.Αν ήξερε γιατί το αγαπούσα, θα το μισούσε. Έβαλα το σχέδιο στο γραφείο μου και κοίταξα το πορτρέτο ενός κοριτσιού, ενός κοριτσιού που είχα ξεχάσει για πολύ καιρό. Το μισό της πρόσωπο γαλήνιο και το μισό πρόσωπό της παραμορφωμένο με ένα στρόβιλο χρωμάτων και γραμμών. Ήταν η πρώτη ζωγραφιά που μου είχε ζωγραφίσει ο Μάθιου, αλλά δεν έμοιαζα πια με αυτό το κορίτσι. Έψαξα τις γραμμές, έψαχνα για κάτι, αλλά όσο κι αν έψαξα, το μόνο που μπορούσα να δω ήταν ο Μάθιου και εγώ. Ήταν το τέλειο ταίριασμα με το τατουάζ που ήταν χαραγμένο πάνω από τα πλευρά μου, και δεν υπήρχε περίπτωση να την αφήσω να το κάνει.
«Το αγαπώ.»κατάπια τις λέξεις.
«Πότε σκοπεύεις να κάνεις έκπληξη στον Μάθιου; Μπορώ να εξασφαλίσω κάποια ώρα έξω από το πρόγραμμά του».
«Σκέφτομαι την εβδομάδα μετά τον μήνα του μέλιτος. Θα το έκανα πριν τον γάμο, αλλά δεν θα ήθελα να χαλάσει τη νύχτα του γάμου μας, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.»
Μου έκλεισε το μάτι και μπορούσα να γευτώ τον εμετό που ανέβαινε στο λαιμό μου.Έκλεισα το ρεπό στο πρόγραμμά του και μετά έβαλα το σχέδιο σε ένα φάκελο.
«Θα το κρατήσω ασφαλές μέχρι το ραντεβού για να μην το βρει.»
«Ευχαριστώ, Χάρπερ.Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό χωρίς εσένα.»
«Καλώς ήρθες.»
«Θα το ταιριάξουμε, ξέρεις.»
Αυτή χαμογέλασε.
«Τι;»
«Εγώ και ο Μάθιου. Πιθανότατα δεν το έχεις δεί γιατί το τατουάζ είναι πάνω από τα πλευρά του, αλλά έχει το ίδιο τατουάζ πάνω του. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη.»
Δεν μπορούσα να αναπνεύσω καθώς οι λέξεις περνούσαν από τα χείλη της.Ήθελα να της πω ότι ήμουν αυτή που ενέπνευσε το τατουάζ που ήθελε.
Ήθελα να της πω ότι αρνούμουν να της επιτρέψω να πάρει αυτό το σχέδιο, αλλά αντ' αυτού, χαμογέλασα και την παρακολούθησα να βγαίνει από την μπροστινή πόρτα.Τράβηξα το σχέδιο έξω από το φάκελο και το κράτησα στα χέρια μου σκεπτόμενη τι ήθελα να πω στον Μάθιου.Σκέφτηκα να κρύψω το σχέδιο και να ισχυριστώ ότι το έχασα, αλλά δεν μπορούσα να το κάνω.Επιπλέον, προφανώς είχε ένα τέλειο ταίρι μονίμως χαραγμένο στο σώμα του.Όταν τελικά εμφανίστηκε έξω από το δωμάτιό του με τον πελάτη του, κράτησα την ανάσα μου προσπαθώντας να ηρεμήσω. Ήξερα ότι δεν είχα καμία δουλειά να το κάνω αυτό, αλλά ήταν αδύνατο να πεις στην καρδιά σου να μην νοιάζεται όταν δεν είχε κάνει τίποτα άλλο παρά αυτό για τόσο καιρό. Μόλις ο πελάτης του βγήκε από την πόρτα και ο Μάθιου κλείδωσε την πόρτα πίσω του, κλείνοντας τη νύχτα, τον πλησίασα και σήκωσα το πουκάμισό του για να μπορέσω να επιθεωρήσω το σώμα του.Χρειάστηκε μόνο μια στιγμή για να εντοπίσω το πρόσωπό μου, και πέρασα το χέρι μου πάνω από το μελάνι καθώς ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό μου.
«Τι στο διάολο κάνεις, Χάρπερ;» Προσπάθησε να κατεβάσει το πουκάμισό του, αλλά αρνήθηκα να τον αφήσω.
«Γιατί το έχεις αυτό;»
Άνοιξε το στόμα του για να απαντήσει, αλλά μίλησα ξανά πριν προλάβει.
«Δεν το ξέρει Μάθιου και αυτό θα γίνει πάνω από το πτώμα μου.»
«Για τι πράγμα μιλάς;»
Πήγα σαν σίφουνας στο γραφείο μου και με ακολούθησε.Του έσπρωξα το σχέδιο και εκείνος το κοίταξε κάτω πριν κοιτάξει ξανά προς τα πάνω μου.
«Πού το βρήκες αυτό;»
«Το έφερε η αρραβωνιαστικιά σου. Σκοπεύει να σου κάνει έκπληξη χτυπόντας το μετά τον μήνα του μέλιτος.»
«Χάρπερ.»
Άπλωσε το χέρι για μένα και τον άφησα. «Ορκίζομαι στον Θεό,Μάθιου.Δεν θα το κάνει.Δεν θα την αφήσω να μου τα πάρει όλα.Αυτό είναι δικό μου.»Με τράβηξε στο στήθος του, σφίγγοντας το σχέδιο ανάμεσά μας.
«Δεν θα το κάνω,Χάρπερ.Υπόσχομαι ότι δεν θα της κάνω τατουάζ.Αλλά πρέπει να μου πεις τι θέλεις.Θέλεις να την αφήσω για σένα;Θέλεις να της πω ότι ακόμα σε αγαπώ;»
«Αυτό δεν είναι δίκαιο.» Απομακρύνθηκα από αυτόν.
«Οχι. Αυτό που δεν είναι δίκαιο είναι ότι επέστρεψες στη ζωή μου όταν τελικά σκέφτηκα ότι είχα κάτι αληθινό.Με κάνεις να αμφισβητώ τα πάντα, Χάρπερ. Τα παντα.»
«Δεν γύρισα εδώ για να σου καταστρέψω τη ζωή, Μάθιου.Ξέρεις ότι ήσουν εκεί και με έφερες πίσω εδώ.»
Μπορούσα να γευτώ αλάτι στα χείλη μου και η γεύση του πόνου μου μια νέα υπενθύμιση όλων όσων έχουμε περάσει.
«Απλά πρέπει να σκεφτώ.»
Πέρασα δίπλα του στο πίσω δωμάτιο, αλλά τα βήματά του αντηχούσαν τα δικά μου, ακολουθώντας με βήμα βήμα.
«Δεν θα τρέξεις ξανά. »
Μου έπιασε το χέρι, σταματώντας με. «Περάσαμε πάρα πολλά...»
Ανασήκωσα τους ώμους μου.
«Αλλά ό,τι κι αν γίνει, δεν μπορώ να σ' αγαπήσω, Μάθιου.»
Ψιθύρισα τις λέξεις καθώς έβαζε τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.
«Δεν σε θέλω.» Με σήκωσε στον αέρα καθώς το στόμα του έπεσε πάνω στο δικό μου.Η πλάτη μου χτύπησε στον τοίχο και έσφιξα τους μηρούς μου γύρω του.Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ αν αυτό που κάναμε ήταν σωστό ή λάθος.Μπορούσα μόνο να σκεφτώ πόσο πολύ τον ήθελα και καθώς τράβηξε το πουκάμισό μου πάνω από το κεφάλι μου, δεν έκανα απολύτως τίποτα για να τον σταματήσω.Η πόρτα του γραφείου του και του Μπράντον έπεσε στον τοίχο και η πλάτη μου χτύπησε στο κρύο ξύλο του γραφείου του. Έψαξα τα μάτια του, αλλά δεν υπήρχε ούτε μια ουγγιά αναποφασιστικότητας καθώς τράβηξε το παντελόνι μου κάτω από τα πόδια μου. Δεν μου έδωσε την ευκαιρία να πάρω την ανάσα μου, πόσο μάλλον τις αισθήσεις μου, καθώς άρχισε να τσιμπάει το λεπτό δέρμα των μηρών μου.Άφησα το κεφάλι μου να πέσει πίσω στο γραφείο του καθώς η ανάσα του κυλούσε από πάνω μου.Τη στιγμή που το στόμα του πίεσε το εσώρουχό μου, νόμιζα ότι θα πεθάνω.Πέρασε τη γλώσσα του πάνω από το ύφασμα που ήταν ήδη βρεγμένο από την προσμονή, με τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από τους μηρούς μου, και όταν με τράνταξε μέχρι την άκρη του γραφείου, το σώμα μου συγκρούστηκε με το δικό του,φώναξα από ευχαρίστηση.Με κοίταξε κάτω, με τα μάτια του να περιφέρονται σε κάθε εκατοστό του δέρματός μου και το χέρι του να τρέχει πάνω από το τατουάζ μου. Το χέρι του έτρεμε επισφαλώς κοντά στο στέρνο μου, και τον παρακολούθησα, τη στιγμή ακριβώς που η τελευταία ουγγιά του ελέγχου του έσπασε ορατή μπροστά στα μάτια μου.Τα δάχτυλά του κουλουριάστηκαν στην άκρη του σλιπ μου και μετά το ύφασμα θρυμματίστηκε καθώς το ξέσκισε από το σώμα μου.Δεν μπορούσα να πάρω την ανάσα μου καθώς με γύριζε πάνω από το γραφείο, με το πρόσωπό μου πιεσμένο στο ξύλο, τον κώλο μου σε πλήρη οθόνη. Έπιασε τους γοφούς μου στα τραχιά χέρια του προτού τελικά χτυπήσει πάνω μου. Το γραφείο ξύστηκε στο πάτωμα, πολύ αδύναμο απέναντι στη δύναμή του, και έπιασα την άκρη καθώς γλιστρούσε μέσα μου ξανά και ξανά.Δεν είχα νιώσει ποτέ ξανά έτσι, αγκιστρωμένη εντελώς από κάποιον άλλο.Κάθε εκατοστό του δέρματός μου πεθαινε για το άγγιγμά του. Έβαλε το χέρι του στα μαλλιά μου και με σήκωσε πριν καθίσει στην καρέκλα του τραβώντας με από πάνω του.Άρχισα να κινώ το σώμα μου πάνω στο δικό του καθώς τύλιξε τα χέρια του γύρω από τον κορμό μου.Κοίταξα κάτω το στιγματισμένο δέρμα του, τόσο όμορφο, και έβαλα το γυμνό μου χέρι που έτρεμε στο δικό του.Σήκωσα τα χέρια μας μαζί, πιέζοντάς τα στο πηγούνι μου, στρέφοντας το πρόσωπό μου προς το δικό του, και χάθηκα καθώς τα χείλη του καταβρόχθιζαν τα δικά μου. Δεν σκεφτόμουν πόσο πολύ είχαμε πληγώσει ο ένας τον άλλον.Δεν σκέφτηκα την αρραβωνιαστικιά του. Ούτε ένα ίχνος από τα φαντάσματά μας ούτε μια στιγμή φόβου για το μέλλον μας δεν ζούσε σε αυτόν τον χώρο.Ήμασταν μόνο εγώ και ο Μάθιου, και καθώς τα δάχτυλά του έσκαβαν στους γοφούς μου, διαλύθηκα γύρω του.Βγήκε εκτός ελέγχου.
Ποτέ δεν ήθελα να σταματήσω, γιατί για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, ένιωθα ότι δεν ήμουν πια σπασμένη. Η τρέλα μέσα μου εγκαταστάθηκε, και ήξερα, ότι ό,τι κι αν συνέβαινε από αυτή τη στιγμή και μετά, δεν θα επανερχόμουν ποτέ από τον Μάθιου Λοκγουντ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Someone Like You
Любовные романыΉταν όλα λάθος από την αρχή. Δεν έπρεπε ποτέ να έχω ερωτευτεί τον Μάθιου Λόκγουντ. Δεν έπρεπε να τον έχω αφήσει να αγγίξει κομμάτια μου τα οποία με ένα κούνημα του χεριού του διέλυσε. Έφυγα μακριά με την ελπίδα ότι δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά. Έ...