...Μάθιου {15}...

90 16 0
                                    

Το στήθος της ανεβοκατέβαινε γρήγορα καθώς προσπαθούσε να αναπνεύσει από τον πόνο. Κανονικά, δεν με ένοιαζε πολύ αν πονούσαν ενώ έκανα τατουάζ, αλλά μαζί της, νοιαζόμουν για τα πάντα.  Σκούπισα τη δουλειά μου, μαζεύοντας το περιττό μελάνι, και πέρασα το δάχτυλό μου πάνω από το δέρμα της.  Παρακολούθησα το στομάχι της να τρέμει κάτω από το άγγιγμά μου.Το μπλουζάκι της ήταν μαζεμένο κάτω από το σουτιέν της, τραβώντας το σφιχτά στο στήθος της και το στομάχι της ήταν εντελώς εκτεθειμένο. Η καμπύλη του γοφού της ήταν πολύ διαφορετική από όλες τις σκληρές άκρες που την περιέβαλλαν.Αυτό ήταν το θέμα της Χάρπερ,πάντα ξεχώριζε από οτιδήποτε άλλο.
Όταν όλοι οι άλλοι ήταν σοβαροί, θα είχε μια σπίθα αταξίας στα μάτια της.Όταν όλοι οι άλλοι ήταν ήσυχοι, εκείνη είχε πάντα κάτι να πει.Αυτός ήταν ο λόγος που της έκανα αυτό το τατουάζ, ο λόγος που της το σχεδίασα.
Είχε γεννηθεί άγρια.
Ήταν άγρια, ήταν τρελή, ήταν αστεία, αλλά πάνω απ' όλα ήταν απρόβλεπτη.
Δεν πήρε ποτέ τον δρόμο που ταξίδεψαν οι περισσότεροι και με εξέπλητε σε κάθε στροφή. 
Ήταν χάος και τρέλα, η καρδιά της δεν καθόταν ποτέ ακίνητη για πολύ και όταν ήμουν μαζί της, όλα τα άλλα κατέρρεαν και ένιωθα σαν να ήμουν σπίτι. 
«Γιατί ήταν εδώ;»
Την κοίταξα, αλλά είχε τα μάτια της καλυμμένα με το μπράτσο της. 
«Ποιος;»
Έτριψα λίγο αλοιφή πάνω από το φρέσκο ​​μελάνι της. 
«Έλα τώρα Μάθιου.»βόγγηξε στο άγγιγμα μου προκαλώντας τα γεμάτα ροζ χείλη της να τρεμοπαίξουν.
«Η Μάντισον.»
«Εμφανίζεται εδώ περίπου μία φορά κάθε έξι μήνες.»
Κούνησε το χέρι της,δείχνοντας μου τελικά τα μάτια της. 
«Τι θέλει;»
«Τι θέλει πάντα η Μάντισον;Για να ανακατεύουμε τα σκατά. Σκέφτεται αν συνεχίσει να έρχεται εδώ ότι τελικά θα της κάνω τατουάζ και ότι θα πυροδοτήσει κάτι μεταξύ μας, αλλά δεν θα γίνει.Πάντα αρνούμαι ούτως ή άλλως.»
Απομάκρυνε ελαφρώς το βλέμμα από πάνω μου και ήξερα ότι σκεφτόταν την άλλη μέρα που την έστειλε μακριά.  «Έμοιαζε τσαντισμένη που ήσουν εδώ όμως.»
«Μας είδες;»Εκείνη ανατριχιάσε.
«Ναι.Το παρακολούθησα ολόκληρο.»  Γέλασα απαλά. 
«Λοιπόν ευχαριστώ πολύ.Θα μπορούσες να είχες έρθει εκεί έξω και να με βοηθήσεις, ξέρεις.»
«Αυτό είναι αλήθεια, αλλά τότε δεν θα μπορούσα να σε παρακολουθήσω να περνάς παντού πάνω μου.» χαμογέλασα.  Ανεξάρτητα από το τι είπε και όσο διαφορετική κι αν είχε γίνει η ζωή μας, εξακολουθούσε να τη νοιάζει.
«Σε παρακαλώ»  Γούρλωσε τα μάτια της.  «Απλώς δεν ήθελα να την κοιτάω για περισσότερο από όσο έπρεπε.»
«Εχ.» Έβγαλα τα γάντια μου από τα χέρια μου και άπλωσα το χέρι μου προς το μέρος της.Το κοίταξε καχύποπτα και η λύπη μου γέμισε το στήθος.  Υπήρχε μια στιγμή που η Χάρπερ μου έπιανε το χέρι χωρίς αμφιβολία.Με είχε εμπιστευτεί πλήρως και το κατέστρεψα.
«Τελειώσαμε.»
Έκανα νόημα στο νέο της μελάνι και χαμογέλασε.Ήταν ένα χαμόγελο που με έκανε να αμφισβητήσω τα πάντα.Η Έμιλι ήταν ασφαλής.Ήταν ακριβώς το αντίθετο από τη Χάρπερ αλλά εκείνη τη στιγμή το να είμαι ασφαλής με τρομοκρατούσε περισσότερο.Έπρεπε να ξέρω ότι θα γευόμουν ξανά το χάος, και παρόλο που η φωτιά της Χάρπερ με τρόμαξε, φοβόμουν ότι δεν θα νιώσω ποτέ ξανά να καίγεται.Μου έπιασε το χέρι διστακτικά, και την τράβηξα από την καρέκλα μου και την πλησίασα. «Είσαι έτοιμη;»  Ήταν μόλις λίγα εκατοστά μακριά μου και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από την καμπύλη των χειλιών της.
«Για τι;» Έμοιαζε στη Χάρπερ μου εκείνη τη στιγμή.Έμοιαζε σαν να ήταν έτοιμη για οτιδήποτε.Το ατίθασο κορίτσι που έλαμπε.
«Για να δεις το τατουάζ σου».
«Φυσικά.»
Ένα χαμόγελο φώτισε το πρόσωπό της, η στιγμή πέρασε αστραπιαία.  Κινήθηκε μπροστά στον καθρέφτη, και ξεφύσηξε καθώς έπιανε το μελάνι της.Της ταίριαζε τόσο τέλεια.Το μέγεθος ήταν τέλειο πάνω από τα πλευρά της, τα χρώματα όμορφα σε σχέση με τον τόνο του δέρματός της, και πάνω από όλα, η άγρια, κακιά καρδιά, μια τέλεια αναπαράσταση της δικής της.
«Μου αρέσει πολύ.»
Γύρισε από δω κι από κει στον καθρέφτη παρακολουθώντας τον τρόπο που κινούνταν το μελάνι όπως έκανε το σώμα της.Την έβλεπα να κοιτάζει τον εαυτό της, μαγεμένη από το ίδιο της το σώμα, μαγεμένη από την τέχνη μου.
«Σε ευχαριστώ πολύ, Μάθιου.»
Τα μάτια της συνάντησαν τα δικά μου στον καθρέφτη.
«Ξέρω ότι αυτό το σχέδιο πρέπει να σήμαινε κάτι για σένα γιατί έχεις απορρίψει τόσους πολλούς ανθρώπους.  Σε ευχαριστώ που το έκανες για μένα.»  «Παρακαλώ.»δίστασα.
Δεν ήξερα πόσα να της πω.Δεν ήξερα αν θα μπορούσα να της πω την αλήθεια, αλλά ήταν επίσης λάθος να της λέω ψέματα.
«Χάρπερ, εγώ…» έτριψα το χέρι μου στο πίσω μέρος του λαιμού μου.
«Το ζωγράφισα για σένα».
Κοίταξε πίσω στο τατουάζ, με τα μάτια της να αναπηδούν γύρω από το έργο τέχνης.
Δεν είπε τίποτα.
Απλώς κοίταξε.
Οι πεταλούδες πετούσαν πάνω στο δέρμα της καθώς το στήθος της ανέβαινε και έπεφτε απότομα.Το δάχτυλό της τράβηξε το ίχνος γύρω από το τατουάζ, προσέχοντας να μην αγγίξει το φρέσκο ​​μελάνι.
«Γιατί;»Η φωνή της ήταν μόλις ένας ψίθυρος.Σκέφτηκα πώς να της απαντήσω.Δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν έτοιμη να ακούσει όλη την αλήθεια.Δεν πίστευα ότι κανένας από τους δύο ήταν έτοιμος να το αντιμετωπίσει.
«Επειδή είσαι εσύ.»ανασήκωσα τους ώμους μου.
«Ήμουν τόσο θυμωμένος μαζί σου όταν έφυγες.Γαμώ.Ήμουν έξαλλος».  Με κοιτούσε στον καθρέφτη, τα μάτια της δεν άφηναν ούτε δευτερόλεπτο τα δικά μου.
«Μπήκα τόσο στην τέχνη μου μετά από αυτό.Πέρασα όλες τις μέρες και τις νύχτες μου σχεδιάζοντας».
«Και αυτό;»
Έμοιαζε τόσο ευάλωτη, τόσο εύθραυστη, τόσο διαφορετική.
«Αυτό είσαι εσύ.»
Έδειξα προς τα κάτω τα πλευρά της.  «Ήσουν πάντα τόσο άγρια στην καρδιά.  Σαν μια πυρκαγιά που δεν μπορεί ποτέ να τιθασευτεί.Γι' αυτό έπρεπε να σε αφήσω να φύγεις».  Έκλεισε τα μάτια της, εμποδίζοντάς τα λόγια μου.
«Αυτό είναι μαλακία,Μάθιου, και το ξέρεις».
Όταν άνοιξε ξανά τα μάτια της, υπήρχε φωτιά.Αγνή και ανεξέλεγκτη, και παρόλο που έπρεπε να ανησυχώ για τον θυμό της,έτρεψα το πάθος της.
«Ήσουν δεκαοχτώ χρονών.Η ζωή σου μόλις ξεκινούσε.Τι ήθελες να κάνω;Να σε αφήσω να κολλήσεις εδώ μαζί μου;»  Τελικά, γύρισε προς το μέρος μου.
«Δεν θα είχα κολλήσει.Θα διάλεγα εσένα.»  Ήταν έξαλλη, η φωνή της υψωνόταν, αλλά δεν με ένοιαζε αν μας άκουγε κάποιος άλλος.
«Αλλά δεν μου έδωσες επιλογή».
«Το ξέρω,Χάρπερ».
Η καρδιά μου χτυπούσε στο στήθος μου προκαλώντας πόνο στα πλευρά μου.  Ένιωσα ότι ήμουν ξανά εκεί,έτοιμος να την χάσω, αλλά δεν έβλεπα άλλη επιλογή.
«Αλλά ούτε εσύ».

Someone Like YouWhere stories live. Discover now