...Χάρπερ {22}...

89 19 0
                                    

~3 χρόνια πριν~

Το να πω ότι δυσκολευόμουν θα ήταν υποτιμητικό.
Αποτύγχανα.
Όπως στα μαθήματά μου, στη ζωή στο πανεπιστήμιο, στη ζωή μου, τα αποτύχαινα όλα.
Η συγκάτοικός μου ήταν γόνος του Σατανά.Υποθέτω ότι μπορεί να είναι λίγο σκληρό, αλλά όταν μοιράζεσαι έναν χώρο που μετά βίας θα μπορούσε να θεωρηθεί ντουλάπα με μια κοπέλα που θυμώνει αν αγγίξεις έστω και ένα από τα μολύβια της, γίνεται λίγο τραχύ.
Δεν μου μιλούσε και δεν της μιλούσα. Στην πραγματικότητα, δεν μιλούσα σε κανέναν.
Όταν τελικά έφτασα στη Τζόρτζια, το να προσποιούμαι την γενναία μπροστά στον αδερφό μου γινόταν όλο και πιο δύσκολο. Όταν με άφησε τελείως ξεκομμένη και οργανωμένη στον μικροσκοπικό κοιτώνα μου, το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να ξαπλώσω στο διπλό κρεβάτι μου και να κλάψω. Πέρασα πραγματικά τις πρώτες μέρες χωρίς να κάνω τίποτα άλλο από αυτό.
Η Τζο, η συγκάτοικός μου, με ρώτησε αν πέθαινα την τρίτη μέρα, αλλά ήμουν σίγουρη ότι αυτό συνέβη επειδή δεν ήθελε ένα πτώμα στο δωμάτιό της, όχι επειδή νοιαζόταν.
Μετά από αυτό, σηκώθηκα και προσπάθησα να συγκεντρωθώ στα μαθήματά μου, αλλά κάθε φορά που έβλεπα ένα ζευγάρι να γελάει μαζί ή να φιλιέται, είχα αυτή την παράλογη παρόρμηση να πάω κοντά τους και να τους γρονθοκοπήσω και τους δύο.
Με έκανε να σκέφτομαι τον Μάθιου και τη Μάντισον.
Ήταν ευχαριστημένος μαζί της;
Της ψιθύρισε στο αυτί ενώ της έκανε έρωτα;
Με σκέφτηκε ποτέ;
Μόλις οι σκέψεις περνούσαν από το κεφάλι μου, ο θυμός και η θλίψη με ισοπέδωναν και ακόμη και η προσπάθεια να δώσω προσοχή στους καθηγητές μου ήταν μια χαμένη υπόθεση.
Δεν ήμουν σίγουρη τι είχα κάνει λάθος. Στην πραγματικότητα, δεν ήμουν σίγουρη τι στο διάολο συνέβη.
Ήμουν η μικρή αδερφή του καλύτερου φίλου του Μάθιου.
Δεν φαινόταν τόσο ηλίθιος, αλλά τελικά ίσως δεν τον ήξερα τόσο καλά όσο νόμιζα.
Υπήρχαν στιγμές που σκέφτηκα να επιστρέψω σπίτι και να απαιτήσω να μου πει γιατί.
Απαιτώντας να με κοιτάξει στα μούτρα και να μου πει ότι όλα όσα συνέβησαν μεταξύ μας ήταν ψέματα, αλλά ο συντριπτικός φόβος ότι θα το έκανε, με σακάτεψε.
Ήμουν δύο μήνες στη Τζόρτζια όταν με πήρε τηλέφωνο ο αδερφός μου για να μου πει τα νέα.
Ένιωσα συντετριμμένη για τον Μάθιου, αλλά θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν ένιωθα κάποια ανακούφιση.
Όταν ο Ουέσλι είπε τις λέξεις αποβολή, η πρώτη μου σκέψη ήταν να τρέξω κοντά του.
Δεν είχε σημασία που με είχε πληγώσει. Ήταν πληγωμένος και έπρεπε να τον παρηγορήσω.
Έπρεπε να κάνω κάτι.
Αλλά μόλις είχα τα κλειδιά μου στα χέρια μου, θυμήθηκα ότι δεν με ήθελε.
«Πώς είναι αυτός;»ρώτησα τον Ουές. «Φαίνεται εντάξει.Εννοώ ότι είναι στενοχωρημένος, αλλά και ανακουφισμένος.Ξέρεις;»
«Ναι.»
Κάθισα στο κρεβάτι μου και πέρασα το χέρι μου πάνω από το παπλωματάκι μου. «Χαίρομαι που δεν έχει κολλήσει για πάντα με την Μάντισον.Αυτό το κορίτσι θα του ρουφούσε τη ζωή».
Ο αδερφός μου γέλασε.
«Λοιπόν αυτήν διάλεξε».
Διάλεξε εκείνη από μένα.
Ήθελα να το πω στον αδερφό μου, αλλά δεν μπορούσα.
«Όχι πια», γέλασε.
«Έχει βγει ραντεβού με μια ξανθιά που γνωρίσαμε χθες το βράδυ».
Πήρα μια βαθιά ανάσα.
«Βγαίνει ήδη με κάποια άλλη;»
Η θηλιά που έμοιαζε να είναι συνεχώς γύρω από την καρδιά μου τραβήχτηκε πιο σφιχτά.
«Δεν θα το έλεγα ακριβώς ραντεβού. Ξέρεις τι λένε για τον καλύτερο τρόπο να ξεπεράσεις ένα κορίτσι είναι να γνωρίσεις ένα άλλο».
Ο αδερφός μου δεν είχε ιδέα πώς θα με επηρέαζαν τα λόγια του, αλλά καθώς έκλεινα τα μάτια μου, το μόνο που μπορούσα να δω ήταν αυτός με κάποια άλλη.
Φαντάστηκα πώς θα την άγγιζε. Φανταζόμουν όλα τα σκατά που θα την έκανε να πιστέψει.Και εκείνη τη στιγμή, ήξερα ότι δεν θα συγχωρούσα ποτέ τον Μάθιου Λόκγουντ

Someone Like YouOù les histoires vivent. Découvrez maintenant