...Χάρπερ {38}...

83 15 0
                                    

Όταν τελικά ο Μάθιου μπήκε στο σπίτι, ένιωσα το σκοτάδι που τον περιέβαλλε.  Άφησε τα κλειδιά του στον πάγκο και με κοίταξε από την άλλη άκρη του δωματίου.
«Είσαι ακόμη εδώ.»
Η φωνή του ήταν απαλή και μόνο που την άκουσα φαινόταν να κατευνάζει λίγο το άγχος μου. 
«Σου είπα ότι θα είμαι.»
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, αλλά μπορούσα να δω πόσο χαμένος ήταν στα μάτια του. 
«Είσαι καλά;»
Κούνησε το κεφάλι του και με κοίταξε. «Είμαι απλά κουρασμένος.Πάω να κάνω ένα ντους.Εντάξει;»
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και ανέβηκε τις σκάλες χωρίς να κοιτάξει προς τα πίσω.Καθώς έβλεπα την πλάτη του να χάνεται στις σκάλες, το στήθος μου πονούσε. 
Πονούσε. 
Ήταν ξεκάθαρο να το δω, αλλά δεν ήξερα πώς να το κάνω καλύτερο.Δεν ήξερα πώς να τον κάνω να με αφήσει να μπω ξανά. Ανέβηκα τις σκάλες και άκουσα το ντους να ξεκινά καθώς μπήκα στο δωμάτιό του.  Είχε αφήσει την πόρτα ανοιχτή, και παρόλο που ήξερα ότι εισέβαλα στην ιδιωτικότητά του, στάθηκα στην πόρτα και τον παρακολουθούσα. 
Το μέτωπό του πίεζε τον τοίχο του ντους, ο καταρράκτης του νερού έπεφτε βροχή πάνω του.  Έβγαλα τα ρούχα μου τελείως και μπήκα στο ντους πίσω του. 
Δεν σήκωσε το κεφάλι του όταν άκουσε την πόρτα του ντους, αλλά είδα τους μύες της πλάτης του να τεντώνονται.  «Χάρπερ,τι κάνεις;» 
«Μάθιου,σε παρακαλώ». 
Έτρεξα τα χέρια μου κάτω από την πλάτη του πριν πιέσω το στήθος μου πάνω του.  «Συγγνώμη,Χάρπ.Απλώς έχω πολλά στο κεφάλι μου αυτή τη στιγμή.Απλώς χρειάζομαι… δεν ξέρω.Πρέπει να μείνω μόνος.»
«Άφησε με να σε βοηθήσω», ψιθύρισα πριν πιέσω τα χείλη μου στην πλάτη του.  Κούνησε το κεφάλι του, το νερό πετούσε γύρω του. 
«Είμαι πολύ θυμωμένος με τον εαυτό μου.Είμαι τόσο θυμωμένος...»
Χτύπησε τη γροθιά του στον τοίχο του ντους και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το στήθος του. 
«Βγάλτο πάνω μου,Μάθιου.Άσε με να σε βοηθήσω να ξεσπάσεις.»
Γύρισε προς το μέρος μου και τελικά με κοίταξε στα μάτια. 
«Σ’ αγαπώ,Χάρπερ». 
«Το ξέρω», κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου,
«αλλά γάμησε με λες και δεν το κάνεις».  Χτύπησε την πλάτη μου στον τοίχο του ντους, το κρύο πλακάκι δημιούργησε ρίγη στο σώμα μου.
Το στόμα του συνάντησε το δικό μου βιαστικά. Το φιλί του ήταν βιαστικό και υγρό και γεμάτο θυμό.
Με σήκωσε ψηλά, με τα δάχτυλά του να σκάβουν τους μηρούς μου προτού ευθυγραμμίσει το καβλί του με το χέρι του και χωθεί μέσα μου χωρίς προειδοποίηση.
Μπήκε μέσα μου δυνατά και θυμωμένα, και βόγκηξα καθώς χτύπησε ένα σημείο μέσα μου που ικέτευε για περισσότερα.  Τα δέχτηκα όλα.
Τον θυμό του.
Την ανάγκη του. 
Μέσα μου χτίστηκε πίεση που ήταν πολύ πιο ισχυρή από οτιδήποτε είχα νιώσει ποτέ πριν. 
Δάγκωσε τον λαιμό μου πριν με αφήσει ξανά στα πόδια μου και με στριφογύρισε.  Το χέρι του ήταν χωμένο στα μαλλιά μου και η πλάτη μου είχε κυρτώσει. 
Όμως δεν σταμάτησε. 
Μπήκε μέσα μου από πίσω και τα χέρια μου πίεσαν τα βρεγμένα πλακάκια προσπαθώντας να βρω κάτι να κρατηθώ.  Τράβηξε τα μαλλιά μου γυρνώντας το πρόσωπό μου προς το δικό του, και με φίλησε ενώ χτύπησε πιο δυνατά στο σώμα μου.
Έλυσε τα μαλλιά μου κάνοντας το πάνω μέρος του σώματός μου να τραντάζεται προς τα εμπρός, και έπιασα την άκρη του ντους καθώς τα δάχτυλά του έπιασαν τον κώλο μου.
Έφερε το χέρι του γύρω από το σώμα μου και τη στιγμή που σκέφτηκα ότι δεν άντεχα άλλο,άγγιξε την κλειτορίδα μου με το χέρι του και φώναξα το όνομά του καθώς έφτασα την λύτρωση.Μπήκε μέσα μου πιο δυνατά και τα χέρια μου γλίστρησαν, δεν ήταν πλέον αρκετά δυνατά για να με κρατήσουν. 
Ο Μάθιου κράτησε το βάρος μου και με έβγαλε από το ντους και με έβαλε στον πάγκο του μπάνιου. 
Πράγματα έπεσαν στο πάτωμα καθώς έσπρωχνε το σώμα μου επάνω στον γρανίτη,αλλά κανείς μάς δεν νοιάστηκε.  Ξαναμπήκε μέσα μου. 
Κουνιόταν όλο και πιο γρήγορα.
Και παρόλο που μόλις είχα τελειώσει, το ένιωθα να χτίζεται ξανά μέσα μου. 
Το χέρι του στο ισχίο μου με έσφιγγε τόσο πολύ που ήμουν σίγουρη ότι θα αποκτούσα μελανιές, και το στόμα του τιμωρούσε το στήθος μου.
Η πλάτη μου έπεσε πάνω στον καθρέφτη, και με κοίταξε καθώς έβγαζε τον επόμενο οργασμό από το σώμα μου.  Φώναξα, αυτός ο οργασμός πολύ πιο δυνατός από τον προηγούμενο, και ένιωσα σαν να είχα χάσει εντελώς τον έλεγχο.Τράβηξε τους γοφούς μου πιο κοντά του καθώς έβγαζα τα κύματα της ευχαρίστησης και τον ένιωσα να συσπάται μέσα μου. 
«Είσαι δική μου,Χάρπερ.»
«Ναι», φώναξα με τη φωνή μου τραχιά από ευχαρίστηση.
«Πες το.Πρέπει να σε ακούσω να το λες.» «Είμαι δική σου,Μάθιου.»
Μπήκε μέσα μου,όλο και πιο δυνατά, και με κοίταξε κατευθείαν στα μάτια.  «Σε λατρεύω,Χάρπερ.»
Έσκυψα, ρουφώντας το νερό από το λαιμό του, και βόγκηξε καθώς τελείωσε μέσα μου.
Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και με τράβηξε τόσο σφιχτά του που μετά βίας μπορούσα να αναπνεύσω, αλλά δεν χρειαζόμουν τίποτα εκτός από αυτόν εκείνη τη στιγμή. 
Και με χρειαζόταν.

Someone Like YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora