...Μάθιου {37}...

72 15 0
                                    

«Μάθιου...»
Άπλωσε το της χέρι για μένα.
«Γεια, Έμιλυ».
Κάθισα δίπλα στο κρεβάτι του νοσοκομείου.
«Τι συνέβη;»
Κοίταξε γύρω από το δωμάτιο, μπερδεμένη.
«Ήσουν σε τροχαίο ατύχημα.Δεν θυμάσαι;»
Ανοιγόκλεισε τα μάτια της, με το πρόσωπό της μοβ και μπλε από το ατύχημα.
«Θυμάμαι ότι βγήκα έξω για πότο με τα κορίτσια.Θυμάμαι..»
Σταμάτησε και με κοίταξε.
«Ήμουν μεθυσμένη.»
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και εκείνη έκλεισε τα μάτια της.
«Είμαι τόσο ηλίθια.»
Δεν είπα τίποτα γιατί είχε δίκιο.
Το να πίνεις και να οδηγείς ήταν ηλίθιο. Δεν χρειαζόταν να της φωνάξω για να το καταλάβει.
«Πού είναι οι γονείς μου;»
Κοίταξε προς την πόρτα.
«Πήγαν κάτω για να φάνε.Τους είπα ότι θα μείνω εδώ σε περίπτωση που ξυπνούσες.»
Με κοίταξε, με τόση ελπίδα στα μάτια της.
«Γιατί είσαι εδώ,Μάθιου;»
«Είπαν ότι έλεγες το όνομά μου ξανά και ξανά όταν σε έφεραν μέσα». Προσπάθησε να φέρει το χέρι της στο πρόσωπό της, αλλά όλα τα σωληνάκια την εμπόδισαν.
«Συγγνώμη!Είναι τόσο ντροπιαστικό». Γέλασε, αλλά ήταν εντελώς ψεύτικο. «Εγώ είμαι αυτός που λυπάται,Έμιλυ. Ποτέ δεν είχα σκοπό να γίνουν έτσι τα πράγματα.Δεν ήθελα ποτέ να σε πληγώσω».
«Ξέρω.»
Έγειρε το κεφάλι πίσω στο μαξιλάρι της. «Αλλά ακόμα πονάει.» Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.Δεν ήξερα τι θα μπορούσα να της πω για να το βελτιώσω.Δεν ήξερα αν θα μπορούσα να πω κάτι.
«Αξίζει τον κόπο;»
Με κοιτούσε επίμονα, και όσο κι αν δεν ήθελα να την πληγώσω περισσότερο, δεν μπορούσα να της πω ψέματα.
«Είμαι ερωτευμένος μαζί της, Έμιλυ. Είμαι από τα δεκαέξι μου χρόνια.» Δάγκωσε τα χείλη της και μπορούσα να δω δάκρυα να σχηματίζονται στα μάτια της.
«Μ 'αγάπησες;»
Το στήθος μου πονούσε γιατί την αγαπούσα.Δεν την αγάπησα με τον τρόπο που αγαπούσα τη Χάρπερ, αλλά δεν σήμαινε ότι η αγάπη μας δεν σήμαινε κάτι.
«Φυσικά.»
«Αλλά την αγαπάς περισσότερο».
Δεν της απάντησα.Απλώς την κοίταξα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι της. Ήξερε ήδη την απάντηση.
«Γιατί είσαι εδώ;»
«Σου είπα ήδη, έλεγες συνέχεια το όνομά μου και...»
«Όχι,Μάθιου.»
Εκείνη κούνησε το κεφάλι της.
«Γιατί είσαι εδώ;»
Την κοίταξα κατάματα, το κορίτσι που κόντεψα να παντρευτώ, και οι ενοχές με έφαγαν.
«Νιώθω τόσες ένοχες, Έμιλυ.Απλώς... θέλω να είσαι ευτυχισμένη.Μπήκα εδώ και σε είδα έτσι».
Έκανα νόημα προς το μέρος της.
«Δεν θα ήσουν εδώ αν δεν ήμουν εγώ.» «Σταμάτα.»έβαλε το χέρι της πάνω στο δικό μου.
«Θα έδινα τα πάντα για να σε έχω ακόμα. Οτιδήποτε.»
Πήρε μια βαθιά, τρεμάμενη ανάσα. «Αλλά δεν θέλω να περάσω τη ζωή μου με κάποιον που είναι ερωτευμένος με κάποια άλλη.Μου αξίζουν καλύτερα από αυτό.»
«Το ξέρω.»
Η Έμιλυ άξιζε τα πάντα.
Της άξιζε ο κόσμος.
«Μην το σπαταλάς.Χωρίσαμε γιατί είσαι ερωτευμένος μαζί της.
Μην την κάνεις να αναρωτιέται έτσι. »
Τα λόγια της με χτύπησαν δυνατά στο στήθος.
«Πήγαινε σε αυτήν.»
Σηκώθηκα όρθιος, φιλώντας την Έμιλυ στο μέτωπο,την φίλησα για τελευταία φορά.
«Ευχαριστώ.»
Πήγα προς την πόρτα, αλλά η Έμιλι φώναξε το όνομά μου καθώς γύρισα το χερούλι.
«Δεν σε κατηγορώ, ξέρεις;Δεν μπορείς να αντισταθείς σε αυτό που αγαπάς.»
Και με τη συγχώρεσή της, η καρδιά μου ράγισε λίγο περισσότερο γιατί δεν το άξιζα.

Someone Like YouOù les histoires vivent. Découvrez maintenant