... Χάρπερ{13}...

92 19 0
                                    

Οι ραγισμένες καρδιές δεν είναι το χειρότερο πράγμα στον κόσμο.
Έχετε όμως μία ραγισμένη καρδιά και η αιτία της υπενθυμίζει πόσο ραγισμένη είναι καθημερινά; 
Αυτό το γαμημένο ήταν χάλια.
Νόμιζα ότι μπορούσα να το διαχειριστώ. 
Δεν πίστευα ότι θα επηρεαζόμουν τόσο πολύ μετά από τόσο καιρό, αλλά κάθε μέρα που χτυπούσε το τηλέφωνό του, κρατούσα την ανάσα μου για να δω αν θα έλεγε σ 'αγαπώ πριν κλείσει το τηλέφωνο. 
Όσο κι αν με πλήγωσε, χρειαζόμουν να τον πλησιάσω. 
Χρειαζόμουν κάποιου είδους σύνδεση.  Ήξερα πόσο κακή ιδέα ήταν αυτή. 
Δεν χρειαζόμουν κάποιον να μου πει πόσο ηλίθια ήμουν.
Το είχα ήδη εμπεδώσει. 
Αλλά μια πληγωμένη καρδιά ήταν ο χειρότερος ακροατής στον κόσμο, και το μόνο που μπορούσε να δει η σκύλα,ήταν αυτός. 
Δεν την ένοιαζε τίποτα άλλο.
Είναι εύκολο να καταπιείς τα ψέματα όταν η καρδιά σου πεινάει. 
Είχαν περάσει τρεις μέρες από το περιστατικό με τον Μπράντον. 
Ήμουν τόσο νευριασμένη όταν αρνήθηκε να επιτρέψει στον Μπράντον να μου κάνει τατουάζ.
Συμπεριφερόταν σαν πατέρας μου. 
Νόμιζε πως είχε δικαίωμα να μου πει τι να κάνω.Αλλά όσο τσαντισμένη κι αν ήμουν, η σκέψη που έτρεχε στο μυαλό μου ήταν ότι νοιαζόταν.
Αυτή η μικρή άνθιση της ελπίδας ίσως;  Δηλητήριο;
Είτε έτσι είτε αλλιώς, μπήκε στα σωθικά μου και ρίζωσε.Δεν μπορούσα να το βγάλω από το μυαλό μου. Ήξερα ότι δεν θα έπρεπε να είχε σημασία αν νοιαζόταν, αλλά όσο κι αν προσπάθησα να πω ψέματα στον εαυτό μου, το έκανε.
Ο Μάθιου μόλις είχε τελειώσει το τατουάζ ενός άνδρα που έκανε στο μπράτσο του το πορτραίτο της κόρης του.
Ήταν όμορφο, ζωντανό και τόσο εντυπωσιακό.
Ήξερα από το παρελθόν μας ότι ήταν ταλαντούχος.Είχα περάσει πολλές ώρες καθισμένη να τον βλέπω να ζωγραφίζει.  Τι έκανε όμως τώρα;Ήταν πέρα ​​από οτιδήποτε μπορούσα να φανταστώ. 
Κοίταξα το ρολόι. 
Τέσσερα και πενήντα έξι. 
Γαμώ.
Τα δάχτυλά μου χτύπησαν στο γραφείο και προσπάθησα να κρατήσω το πόδι μου να μην αναπηδήσει πάνω στην καρέκλα μου.Ο Μάθιου έφυγε από τον χώρο εργασίας του.Φορούσε ένα απλό λευκό μπλουζάκι και τζιν και ήταν άδικο πόσο όμορφος ήταν. 
Το καθαρό λευκό της μπλουζας του φαινόταν να κάνει τα χρώματα των τατουάζ του να τονίζονται ακόμα περισσότερο από το κανονικό, και τα μάτια του.
Τα μάτια του...
«Είναι το επόμενο ραντεβού μου εδώ;»  Έγειρε στο γραφείο μου, με τα χέρια του σταυρωμένα.
«Ναι.»
Απέφευγα τα μάτια του.Γύρισε το κεφάλι του για να κοιτάξει έξω στην αίθουσα αναμονής και μετά με κοίταξε πίσω. 
«Είναι στο μπάνιο;»ρώτησε με περιέργεια. 
«Οχι.»
«Εντάξει», είπε διστακτικά. 
«Θέλεις να μου δώσεις κάποιο στοιχείο;»  Γέλασε απαλά.
Τοποθέτησα το σχέδιο του μπροστά του.  Αυτό που αγάπησα. 
Αυτό που αρνήθηκε να κάνει τατουάζ σε κανέναν.
Κοίταξε κάτω το σχέδιο, το κοίταξε για μια στιγμή πριν το βλέμμα του επιστρέψει στο δικό μου.
Δεν είπε τίποτα.
Απλώς με παρακολουθούσε.
Με παρακολουθούσε με τρόπο που ήξερα ότι έβλεπε πάρα πολλά.
Πάντα το έκανε.
«Θα κάνουμε μια συμφωνία.» 
Έβαλα το πρόσωπό μου στη γροθιά μου, γέρνοντας προς τα μέσα για δραματικό αποτέλεσμα.
«Θα σε αφήσω να κάνεις το πρώτο μου τατουάζ αν κάνεις αυτό.»
Έδειξα προς τα κάτω το σχέδιο που βρισκόταν ανάμεσά μας.Συνέχισε να με κοιτάζει, αλλά το βλέμμα του έπεσε από τα μάτια μου στα χείλη μου.Η ανάσα μου κόπηκε στο λαιμό μου και φάνηκε να το κατάλαβε καθώς το βλέμμα του επέστρεψε στα μάτια μου.
«Συμφωνοι.»
Στάθηκε σε όλο του το ύψος και κράτησε το σχέδιο στο χέρι του.
«Αλήθεια;»Τσίριξα.
Περίμενα να επιμείνει για το αντίθετο τουλάχιστον μετά τα πράγματα που μου είχαν πει ο Μπράντον και η Λόρεν για το σχέδιο. 
«Ναι αλήθεια.Έλα τώρα.»
Άρχισε να περπατά προς τη σουίτα του και εγώ σηκώθηκα από την καρέκλα μου για να τον ακολουθήσω.Ανέβηκα στην καρέκλα του ενώ άρχισε να βγάζει πράγματα από τα συρτάρια και να τα στήνει όλα.Δεν ήξερα τι ήταν τα μισά,αλλά τον εμπιστευόμουν.
Την ώρα που σήκωσε το σκαμπό του δίπλα μου με μαύρα γάντια να καλύπτουν τα χέρια του, η μόνη σκέψη που περνούσε από το μυαλό μου ήταν ότι ήταν έτοιμος να με αγγίξει.
«Πού το κάνουμε;»
Κρατούσε ένα στένσιλ στο χέρι του.Το σχέδιο έτοιμο να μεταφερθεί στο δέρμα μου.
«Σκεφτόμουν πάνω από τα πλευρά μου.»
Έδειξα τη δεξιά πλευρά του σώματός μου.
«Τολμηρή επιλογή.Ξέρεις ότι είναι ένα από τα πιο επώδυνα σημεία,σωστά;»
«Μπορω να το χειριστω.»
Ανασήκωσα τους ώμους μου. 
«Εντάξει.» Εκείνος χαμογέλασε. 
«Αλλά δεν θέλω να ακούσω καμία γκρίνια.»
Τον χτύπησα στο μπράτσο του και γέλασε απαλά πριν αρχίσει να μου σηκώνει το μπλουζάκι. Οι μύες του στομαχιού μου σφίχτηκαν κάτω από το άγγιγμά του.Έγειρε την καρέκλα μου πίσω μέχρι που τεντώθηκα εντελώς μπροστά του.
Σταμάτησε να σηκώνει το πουκάμισό μου και το συγκράτησε με το σουτιέν μου.Όταν τα δάχτυλά του πίεσαν το στένσιλ πάνω στο δέρμα μου, κράτησα την ανάσα μου και προσπάθησα να μην τσιτωθώ κάτω από το άγγιγμά του.
«Θέλεις να δεις αν είναι εκεί που το θες;»ρώτησε καθώς έγειρε πίσω για να κοιτάξει το στένσιλ.Το εξέτασε από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες, φροντίζοντας να είναι τέλειο. 
«Σε εμπιστεύομαι.»
Δεν σκέφτηκα τις λέξεις παρά μόνο αφού τις είπα,αλλά δεν μπορούσα να τις πάρω πίσω.Είδα τον Μάθιου να καταπίνει τα λόγια μου, με την κίνηση του λαιμού του να μαγεύει.
«Είσαι έτοιμη;»σήκωσα το βλέμμα μου πάνω του, ήταν με την μηχανή του στο χέρι.
«Ναι.Είμαι έτοιμη.»
Μετά από αυτό άρχισε ο πόνος.  Προσπάθησα να κρατηθώ όσο πιο ακίνητη μπορούσα, αλλά υπήρχαν στιγμές που ο Μάθιου πίεζε τον γοφό μου για να με κρατήσει στη θέση μου.  Σκούπισε το μελάνι από το δέρμα μου, έτριψε κάποιο είδος αλοιφής πάνω στη δουλειά που είχε ήδη κάνει και μετά συνέχισε να δουλεύει.Έμοιαζε τόσο σοβαρός καθώς τραβούσε γραμμές στο δέρμα μου.Το μέτωπό του είχε αυλακώσει και έσερνε συνεχώς το κάτω χείλος του ανάμεσα στα δόντια του.  Ήθελα τα χείλη του πάνω στα δικά μου, ήθελα τα δόντια του πάνω στο σώμα μου και ένιωθα ότι ετοιμαζόμουν να χάσω το μυαλό μου.
«Είσαι καλά;»
Πέρασε ξανά τη χαρτοπετσέτα του πάνω από το δέρμα μου, μαζεύοντας το περιττό μελάνι.
«Ναι.Γιατί;»
Πέρασα το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά μου. 
«Το στομάχι σου τρέμει.»
Με παρακολουθούσε περιμένοντας την απάντησή μου.
«Ω.»Έσφιξα τους μυς της κοιλιάς μου.
Δεν είχα καν συνειδητοποιήσει ότι συνέβαινε.
«Γιατί δεν κάνουμε ένα διάλειμμα;» 
Έβγαλε τα γάντια του. 
«Έχω τελειώσει το περίγραμμα».
«Μπορώ να το δω;»
Έσκυψα προσπαθώντας να δω τα πλευρά μου, αλλά ο Μάθιου έπιασε το πιγούνι μου στο χέρι του, σταματώντας με. 
«Δεν υπάρχει περίπτωση.»
Κοιταζόμασταν, με το πρόσωπό μου στο χέρι του, με τους παλμούς μου να χτυπάνε.Τα μάτια του έμοιαζαν να γυαλίζουν καθώς με κοίταζε, και όταν ο αντίχειράς του πέρασε απαλά από το κάτω χείλος μου, ήξερα ότι βρισκόμασταν σε επικίνδυνη περιοχή.  «Μάθιου.»
Το όνομά του ήταν ένας ψίθυρος στα χείλη μου, η γεύση των αναμνήσεων και του πόνου και η επιθυμία για κάτι που ήξερα ότι ήταν λάθος για μένα. Κάτι που δεν πήγαινε καλά και με τους δυο μας.Τράβηξε τον αντίχειρά του μακριά από μένα, αφήνοντας πίσω του ένα ίχνος ανάγκης.
«Θα πάω να πάρω λίγο καθαρό αέρα».  Σηκώθηκε από το σκαμνί του, πριν πάρει μια βαθιά ανάσα και βγει έξω.Σηκώθηκα από την καρέκλα μου, προσέχοντας να μην αγγίξω το νέο μου τατουάζ, και πήγα στο δωμάτιο της Λόρεν.Ήταν ξαπλωμένη στην καρέκλα της με ένα κομμάτι χαρτί στο πρόσωπό της και δεν μπορούσα να καταλάβω αν κοιμόταν ή όχι.Έσπρωξα το πόδι της, και ανακάθισε αργά.
«Έπερνες υπνάκο;» κάθισα στο σκαμπό της.
«Οχι.Ποτέ.Δεν θα κοιμόμουν ποτέ στη δουλειά.»
Χαμογέλασε με ένα χαμόγελο παιχνιδιάρικο, και κατάλαβα ότι αυτό ήταν το κανονικό της βλέμμα.
«Άου,Γαμώτο.»κάθισε πιο ψηλά στην καρέκλα της. 
«Τι;»
Κοίταξε γύρω από το δωμάτιο, μπερδεμένη.
«Τα καταφερα.»
Έδειξε προς το τατουάζ μου. 
«Πραγματικά το έκανε.»
Ανησυχούσα μήπως είχε κάνει κάτι τρελό πάνω μου αντί να κάνει το σχέδιο που ζήτησα, αλλά παρόλα αυτά απέφευγα να το κοιτάξω από ψηλά.
«Τι έκανε;»ρώτησα διστακτικά. 
«Γαμώτο».  Σηκώθηκε όρθια και περπάτησε στο μικρό της χώρο.
«Τι τρέχει;»
Άρχισα να κοιτάζω κάτω το τατουάζ γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
«Σου έκανε στα αλήθεια αυτό το σχέδιο...» Μου έδειξε πάλι τα πλευρά μου.
«Ξέρεις σε πόσους ανθρώπους έχει πει όχι;»  Κούνησα το κεφάλι μου, αλλά δεν είχε τελειώσει.
«Ξέρω εγώ γιατί είναι περισσότερα από όσα μπορούσα να μετρήσω. Ο μαλάκας,τώρα είμαι μείον εκατό δολάρια. »
«Εμμ, Λόρεν,με μπερδεύεις.»
«Αυτό το τατουάζ.Έβαλα στοίχημα με τον Μπράντον ότι ο Μάθιου δεν θα το έκανε.»
Στένεψε τα μάτια της πάνω μου.
«Ο Μπράντον πρέπει να ξέρει κάτι που δεν ξέρω.Ξέρασε τα όλα!»
«ΟΧΙ εδώ!» Κοίταξα έξω από την πόρτα της για να δω τον Μάθιου να επιστρέφει μέσα.
«Απόψε.»έδειξε μια εμένα και μία τον εαυτό της.
«Θα βγούμε όταν τελειώσει μαζί σου.»
Δεν συνειδητοποιούσε πόσο θα με επηρέαζαν τα λόγια της, αλλά δεν ήξερε επίσης ότι ο Μάθιου είχε τελειώσει μαζί μου πολύ πριν από απόψε.Αν επρόκειτο να δουλέψουμε όλοι μαζί, θα μπορούσα να της το έλεγα.Ο Θεός ξέρει τι είχε ήδη πει στον Μπράντον τι συνέβη μεταξύ μας. 
«Συμφωνοι.»
Γέλασε ξανά καθώς βγήκα από το δωμάτιό της και κατευθύνθηκα πίσω στον Μάθιου.
«Είσαι έτοιμος να τελειώσεις;» 
Ανέβηκα ξανά στην καρέκλα του. Καθόταν στο σκαμπό του και το κεφάλι του ήταν χωμένο στο τηλέφωνό του.
«Ναι.» έβαλε το τηλέφωνό του στην τσέπη.
«Αυτό μπορεί να είναι βάναυσο όμως. Το περίγραμμα προσπαθεί ήδη να επουλωθεί και όταν το προσεγγίσω με φρέσκο ​​μελάνι, μπορεί να πονέσει πολύ.»
«Μπορω να το χειριστω.»αλλά δεν ήμουν σίγουρη ότι θα μπορούσα γιατί είχε δίκιο.Τη πρώτη φορά πόνεσα, αλλά τώρα έμοιαζε με εφιάλτη.
«Ενημέρωσε με αν γίνει πάρα πολύ.» Πίεσε ξανά το όπλο του στα πλευρά μου και προσπάθησα να συγκρατήσω τον εαυτό μου από το να φωνάξει.

Someone Like YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora