...Μάθιου {23}...

97 20 0
                                    

Δεν ήξερα τι σκεφτόμουν. Παντρευόμουν. Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν, δεν μπορούσα να πω ότι ήταν λάθος, γιατί τίποτα με την Χάρπερ δεν ήταν λάθος, αλλά ήταν ένα πλήρες και απόλυτο χάος. Αφού η Χάρπερ εξαφανίστηκε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου της εκείνο το βράδυ, κράτησε απόσταση από μένα. Ήταν φιλική, με τρόπο που με έκανε να νιώθω ότι με λυπόταν, αλλά ήταν αποστασιοποιημένη.Δεν μου μιλούσε σχεδόν όλη την εβδομάδα στη δουλειά. Έγνεψε το κεφάλι της σε μένα όταν μπήκα στο δωμάτιο και ήταν ψεύτικα φιλική μαζί μου μπροστά στους πελάτες μου. Χρειαζόμουν μια στιγμή μόνος μαζί της. Έπρεπε να της μιλήσω.Για να δω τι γινόταν μέσα στο κεφάλι της, αλλά η Έμιλι φρόντισε να μην είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο στα χέρια μου. Κάναμε μια προγαμήλια γιορτή στο μαγαζί, ό,τι στο διάολο σήμαινε αυτό, και η Έμιλυ ήταν σε προγραμματισμένη φάση νύφης. Ποτέ δεν είχα δει κανέναν να εκνευρίζεται τόσο με τα ορεκτικά ή τα διακοσμητικά και με κάθε λέξη που έβγαινε από το στόμα της, ένιωθα ότι απομακρύνομαι περισσότερο. Μέχρι να φτάσει το πάρτι, ήμουν αγχωμένος, μπερδεμένος και σε απελπιστική ανάγκη για ένα ποτό.Αλλά ακόμη και το ουίσκι δεν μπόρεσε να ξεπλύνει τη γεύση της Χάρπερ. Οι ενοχές με πλημμύριζαν όποτε ήμουν με την Έμιλυ.Ήθελα να της πω την αλήθεια.
Αλλά εγωιστικά, φοβήθηκα.
Τι θα γινόταν αν διάλεγα τη Χάρπερ, αλλά δεν με διάλεγε; Ήξερα ότι ήταν έξαλλη μαζί μου.Θα έπρεπε να είσαι ηλίθιος για να μην μπορεις να το δεις αυτό, αλλά κατά βάθος ήξερα ότι η φωτιά προερχόταν κάπου πιο βαθιά από το μίσος.
Κι αν έτρεχε ξανά;Την τελευταία φορά που έφυγε, ήμουν συντετριμμένος.
Έκανα πάρτι, κοιμήθηκα με περισσότερες γυναίκες από όσες έπρεπε και κάθε μέρος μου πονούσε από τις αναμνήσεις της.
Δεν θα μπορούσα να ξαναγίνω αυτός ο τύπος,αρνούμουν.
Αντί λοιπόν να πω στην Έμιλυ ότι παρόλο που την αγαπούσα, εξακολουθούσα να είμαι τρελά ερωτευμένος με τη Χάρπερ, στάθηκα στο μαγαζί μου και έπινα ουίσκι σαν να ήταν κατά κάποιο τρόπο η απάντηση στα προβλήματά μου. Η Έμιλυ βρισκόταν στη γωνία και μιλούσε με μια ομάδα από τις φιλενάδες της και καθώς τις παρακολουθούσα, κατάλαβα πόσο διαφορετικοί ήμασταν.
Ήταν όλες ένας συνδυασμός από καλούς τρόπους και δηθενιά.
Οι φίλοι μου και εγώ;Ήμασταν στην εντελώς άλλη πλευρά του φάσματος.Φαινόμασταν τόσο σκοτεινοί όσο το μελάνι που είχε σημαδέψει το δέρμα μας.Αντί για ποτήρια σαμπάνιας, κοίταξα γύρω μου τους φίλους μου, κρατούσαν μπύρες και διάφανα ποτά.
Αντί για τα ευγενικά χαμόγελα που έκρυβαν την κρίση των άλλων, παρακολούθησα τη Χάρπερ καθώς η κοιλιά της γελούσε με κάτι που της έλεγε ο Μπράντον.
Δεν την ένοιαζε ποιος την παρακολουθούσε. Δεν την ένοιαζε η εμφάνισή της και υπήρχε κάτι σε αυτό που την έκανε το πιο όμορφο πράγμα στο δωμάτιο. Πήρα το δρόμο μου προς το μέρος τους υποσυνείδητα, αλλά η Χάρπερ σταμάτησε να γελάει μόλις με εντόπισε.
«Τι είναι τόσο αστείο;»Ρώτησα.
«Είναι δικό μας αστείο,δεν θα το καταλάβεις.»απάντησε αμέσως η Χάρπερ και είδα τον καλύτερό μου φίλο να προσπαθεί να κρύψει το χαμόγελό του. Ένα μικροσκοπικό χέρι πέρασε στο στήθος μου και μια στιγμή αργότερα, η Έμιλι στάθηκε στο πλευρό μου. Εκείνη σήκωσε το πηγούνι της προς το μέρος μου και έκανα το λάθος να ρίξω μια ματιά στη Χάρπερ πριν τα χείλη μου πιέσουν τα χείλη της αρραβωνιαστικιάς μου. Έμοιαζε εντελώς αποσβολωμένη και με έκανε να νιώσω σαν το μεγαλύτερο μαλάκα στον κόσμο.
«Έμιλυ λοιπόν...» Το πρόσωπο της Χάρπερ δεν είχε πια ίχνος πληγής. Χαμογελούσε καθώς κοίταζε την Έμιλυ.
«Εχεις κανένα τατουαζ;»
«Οχι.»Η Έμιλι γέλασε.
«Γιατί όχι;»Η Χάρπερ γέλασε μαζί της, ένα ψεύτικο γέλιο που μισούσα.
«Πρόκειται να παντρευτείς έναν από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες τατουάζ σε αυτήν την πλευρά του Μισισιπή. Σίγουρα, δεν προσπαθεί να σε χρεώσει, σωστά;» Η Έμιλι μου χαμογέλασε και μπορούσα να δω την περηφάνια στα μάτια της.
«Οχι.Δεν θα με χρεώσει.Απλώς δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω ποτέ να κάνω τατουάζ». Αυτο ήταν καινούριο για μένα. Η Έμιλυ δεν είχε δείξει ποτέ πραγματικά ενδιαφέρον για τη δουλειά μου, αλλά σκέφτηκα ότι τελικά θα με άφηνε να τη σημαδέψω με την τέχνη μου.
«Αλήθεια;» ρώτησε η Χάρπερ με περιέργεια. «Αισθάνομαι τιμή που έχω τατουάζ από τον Μάθιου Λόκγουντ.»
Γαμούσε το κεφάλι μου.Δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν επίτηδες ή όχι, αλλά δεν είχε σημασία.Με έκανε να αμφισβητήσω τα πάντα.
«Σου έκανε τατουάζ ο Μάθιου;»
Η Έμιλυ φαινόταν πραγματικά να ενδιαφέρεται για την απάντηση. Ενδιαφερόταν περισσότερο από ποτέ για τη δουλειά μου,τώρα που της είχε πει η Χάρπερ ότι της είχα κάνει τατουάζ.
«Ναι.»Η Χάρπερ έγνεψε καταφατικά. «Κράτα αυτό, Μάθιου». Έβαλε την βότκα-Κρανμπερι στο χέρι μου πριν αρχίσει να σηκώνει την μπλούζα της για να δείξει το τατουάζ της.
Η Έμιλυ τεντώθηκε καθώς εμφανιζόταν το τατουάζ και το ίδιο έκανα κι εγώ. Όταν γνωριστήκαμε με την Έμιλυ, σχεδίαζα συνεχώς.Κάθε ελεύθερο δευτερόλεπτο της ημέρας τα χέρια μου ήταν καλυμμένα με μολύβι.Ξυπνούσα συνεχώς στη μέση της νύχτας για να ζωγραφίσω, να καθαρίσω το κεφάλι μου και υπήρχαν πάρα πολλές περιπτώσεις για να μετρήσω πότε η Έμιλυ θα ξυπνούσε για να ζωγραφίσω.Σε εμένα που σχεδίαζα το τατουάζ που ήταν πλέον μόνιμα μέρος της Χάρπερ. Η Έμιλι με κοίταξε με κατηγορηματική ματιά στα μάτια πριν κοιτάξει την Χάρπερ.
«Το αγαπώ.»
«Και εγώ. Θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου χωρίς να έχεις κάτι τόσο όμορφο από τον Μάθιου στο δέρμα σου;»
«Οχι.Εχεις δίκιο,δεν θα μπορούσα.»
Το χέρι της Έμιλυ έσφιξε γύρω από το δικό μου. «Μάθιου, νομίζω ότι πρέπει να συναναστραφούμε και με τους άλλους καλεσμένους.»
«Ω! ναι.Σίγουρα.»
Έδωσα στη Χάρπερ πίσω το ποτό της και τα μάτια της έφυγαν από τα δικά μου και τα ενωμένα χέρια μας.
«Καλα να περνατε.»
Χαμογέλασε, αλλά μπορούσα να δω πέρα ​​από αυτό.Την έβλεπα να καταρρέει μπροστά μου και δεν ήθελα τίποτα άλλο από το να απλώσω το χέρι και να την πιάσω.Αλλά η Έμιλι με τράβηξε από το χέρι εκείνη τη στιγμή και η Χάρπερ κοίταξε αλλού.

Someone Like YouWhere stories live. Discover now