...Χαρπερ{01}...

365 25 0
                                    

Έρχεται μια στιγμή στη ζωή του καθενός που συνειδητοποιεί ότι τα πράγματα που πίστευε ότι ήθελε δεν πρόκειται να συμβούν ποτέ.Όλα εκείνα τα όνειρα, εξαφανίστηκαν από τα χέρια μου σαν να προσπαθούσα να κρατήσω ένα σύννεφο καπνού.
Άχρηστο και μη ρεαλιστικό.
Έμαθα με τον δύσκολο τρόπο ότι η πραγματικότητα ήταν μια ψυχρή, σκληρή σκύλα.
Δεν υπήρχε καμία απαλή ώθηση που με έκανε να ανοιγοκλείσω τα καραμελένια μάτια μου μέχρι να δω την αλήθεια μπροστά μου.Βούτηξα στον γκρεμό πέφτοντας δυνατά, κολλώντας μανιωδώς σε αυτό που ήθελα απεγνωσμένα, αντιμετώπισα την πραγματικότητα σαν να πήδηξα πρώτα με το κεφάλι σε παγωμένο νερό.Ο πόνος ήταν στιγμιαίος, αλλά σε αντίθεση με το νερό, δεν με έκανε να μουδιάσω.
Αντίθετα, ένιωθα αυτόν τον πόνο κάθε μέρα.Είχε εγκατασταθεί στα κόκαλά μου προκαλώντας έναν συνεχή, θαμπό πόνο.  Ο πόνος μου ήταν μέρος του εαυτού μου όσο οτιδήποτε άλλο.Ήταν αληθινό και χειροπιαστό, και ακριβώς όταν νόμιζα ότι η πίεση στο στήθος μου μειωνόταν λίγο και τελικά έπαιρνα μια βαθιά ανάσα, η πραγματικότητα μου θύμιζε ποιος με κυβέρνούσε.
Δεν περίμενα ποτέ ότι θα κατέληγα εδώ.  Όταν σκέφτομαι πίσω, δεν είμαι πραγματικά σίγουρη πώς συνέβη,εκεί που όλα πήγαν στραβά. 
***
Ήταν μια μέρα όπως όλες οι άλλες.Η μυρωδιά του καπνού και του υπερβολικά γλυκού αρώματος κόλλησαν στο δέρμα μου καθώς μπήκα στην πόρτα.Με το τράβηγμα της κουρτίνας, ο κόσμος έξω εξαφανιζόταν και έμπαινα σε έναν κόσμο μυστηρίου και λαγνείας.Τα βήματά μου ήταν υπολογισμένα και με αυτοπεποίθηση καθώς κατευθυνόμουν προς την σκηνή, αλλά τα χέρια μου έτρεμαν καθώς άρχισα να παρατηρώ όλα τα πεινασμένα μάτια.Ήταν εύκολο να ξεγελάσω όλους τους άλλους, πολύ εύκολο,αλλά το να κοροϊδέψω τον εαυτό μου ήταν αδύνατο.
Έψαξα στην αντανάκλασή μου για ένα ίχνος της αθωότητας που κάποτε βρισκόταν εκεί.Αλλά όλα τα ίχνη του κοριτσιού που ήξερα είχαν φύγει.
Λεπτή μαύρη δαντέλα τύλιγε το στήθος μου, μια έντονη αντίθεση στο χλωμό δέρμα μου και θα φαινόταν όμορφο αν οι άντρες δεν μου φώναζαν να το βγάλω μέσα στα επόμενα λεπτά.
Σε μια διαφορετική κατάσταση, σε μια διαφορετική ζωή, πιθανότατα θα μου άρεσε η αίσθηση του απαλού υφάσματος στο δέρμα μου, αλλά σε αυτή τη ζωή, ήταν αποπνικτική.Ήταν μια απαλή υπενθύμιση του τι είχα γίνει και έκαιγε το δέρμα μου σαν σημάδι.
Παρακολούθησα όλα τα κορίτσια στο δωμάτιο καθώς βαφόντουσαν.Κάθε ένα από αυτά είχε μια διαφορετική ιστορία που τα οδήγησε εδώ.
Δεν ήταν μια επιλογή που έκαναν πολλοί άνθρωποι χωρίς λόγο.
Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν ήξερα τι με έφερε σε αυτό το σημείο, αλλά γαμώ, μισούσα να το σκέφτομαι.
Όχι επειδή η ιστορία μου ήταν μια τραγωδία, αλλά ήταν μια ιστορία απογοήτευσης.Άφησα έναν άντρα να με καταστρέψει και ως αποτέλεσμα έγινα δειλή.
 «Χάρπερ,βγαίνεις κούκλα.»φώναξε ο Μαρκ από τη μεταξωτή κουρτίνα πριν μου χαμογελάσει.Ο Μαρκ ήταν τεμπέλης, αλλά ήταν καλός μαζί μου.Εξαγόρασα την ευγένειά του βγάζοντάς του τα περισσότερα χρήματα, αλλά θα τα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς.
Δεν είχα φίλους στην Ατλάντα.
Δεν είχα οικογένεια.
Ήταν όλοι πίσω Τενεσί,αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ το Τενεσί γιατί με έκανε να τον σκεφτώ.Δεν είχα την πολυτέλεια να τον σκεφτώ.
Μου γαμούσε το κεφάλι.
Γαμούσε τα παντά.
Μπορούσα να νιώσω τα βλέμματα και να ακουσω τους σκληρούς ψιθύρους από τα άλλα κορίτσια καθώς περνούσα, αλλά δεν με ένοιαζε η γνώμη τους για μένα.  Υπήρχε μια εποχή που θα με ένοιαζε τι σκέφτονταν, αλλά αυτό είχε περάσει προ πολλού.Το μόνο που είχε σημασία τώρα ήταν ότι οι άντρες με αγαπούσαν, κανείς εδώ δεν ήταν αρκετά κοντά για να με πληγώσει, και θα έφευγα με ένα ντουλάπι γεμάτο μετρητά στο τέλος της νύχτας.
«Έχουμε ένα μπάτσελορ πάρτι στο δωμάτιο ένα.»διάβασε ο Μαρκ από το πρόχειρό μπλοκ μπροστά του.
«Έχουν πληρώσει πολλά χρήματα και τους υποσχέθηκα το καλύτερο δυνατό.»  Πέρασε το παχουλό του δάχτυλο στο μάγουλό μου και ανάγκασα τον εαυτό μου να μην απομακρυνθει από το άγγιγμά του.Η μυρωδιά του ποτού και του φτηνού aftershave με έπνιγε, αλλά έκρυψα τη ναυτία μου πίσω από ένα ψεύτικο χαμόγελο που είχα μάθει να φοράω τα τελευταία χρόνια.
«Θα ξεκινήσεις και μετά θα βάλω μερικά από τα άλλα κορίτσια να έρθουν.»
Τα μπάτσελορ πάρτι ήταν ένα από τα λιγότερο αγαπημένα μου μέρη αυτής της δουλειάς. Αυτό το μαγαζί δεν ήταν ότι και ότι όπου μπορούσε να μπει ο καθένας.Ήταν ελίτ και οι άνδρες που περνούσαν από αυτές τις πόρτες ήταν επίσης.Είχαν προσδοκίες.Είχαν συγκεκριμένα γούστα και το Amor κάλυπτε αυτά τα γούστα.
Αλλά τα μπάτσελορ πάρτι;Ήταν ένα άλλο ζήτημα.Οι άντρες στα μπάτσελορ πάρτι ήταν θορυβώδεις.Το αλκοόλ έρεε, οι αναστολές ήταν χαμηλές και οι άντρες τροφοδοτούνταν από την ιδέα να είναι μόνο με μια γυναίκα για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Πήρα μια βαθιά ανάσα καθώς πήγα στο δωμάτιο ένα.Αρκετοί άντρες καθόντουσαν στο ιδιωτικό δωμάτιο με θέα στη σκηνή όπου θα χόρευα.Τα μάτια τους έψαξαν τις μαύρες κουρτίνες περιμένοντας να εμφανιστώ καθώς τα φώτα στο δωμάτιο άρχισαν να χαμηλώνουν.
Η αποπλάνηση ήταν στον αέρα και εγώ ήμουν αυτό που επιθυμούσαν.
Ο δυνατός ρυθμός της μουσικής τάραξε τη σκηνή κάτω από τα πόδια μου καθώς εγκαταστάθηκα πίσω από την κουρτίνα.  Τα χέρια μου έπιασαν την περίπλοκη μαύρη μάσκα καθώς την τοποθέτησα πάνω από τα μάτια μου.
Ο Μαρκ νόμιζε ότι την φορουσα για να δώσω στον εαυτό μου μια πιο μυστηριώδη γοητεία,αλλα ο λόγος πραγματικά ηταν ότι μόνο έτσι μου έδινα κουράγιο να ανέβω στη σκηνή.  Με κρατουσε άγνωστη.
Με κρατούσε ασφαλή.
Εξωτερικά έμοιαζα με μια σέξι γυναίκα με αυτοπεποίθηση, αλλά εσωτερικά πέθαινα λίγο κάθε φορά που έβγαινα στη σκηνή.
Μπορούσα όμως να το κρύψω.
Επρεπε.
Το τραγούδι χτίστηκε και όταν άκουσα το σύνθημά μου να μπω στη σκηνή, πήρα μια βαθιά ανάσα, γεμίζοντας τα πνευμόνια μου και ξεφύσηξα όλα μου τα νεύρα.
Δεν ήμουν πια η Χάρπερ Τζόουνς.
Ήμουν αυτή που κυβερνούσα αυτό το μέρος.Τα μαύρα ψηλοτάκουνα μου έλαμπαν στο προσκήνιο καθώς έβγαινα στη μικρή μαύρη πλατφόρμα. Οι άντρες φώναξαν μόλις με είδαν, αλλά προσπάθησα να τους αποκλείσω.
Επικεντρώθηκα στον ρυθμό του  τραγουδιού μου, και άφησα τους στίχους να βυθιστούν μέσα μου.Το δεξί μου χέρι συνάντησε τον πόλο στο κέντρο της σκηνής και το κρύο μέταλλο προκάλεσε κρυάδες στο δέρμα μου.Κυλώντας στο κοντάρι αργά, κοίταξα έξω στο δωμάτιο.  Οι περισσότεροι από τους άνδρες φορούσαν ακριβά κοστούμια που ήταν  άψογα ταιριασμένα.
Από το στόμα τους κρέμονταν μακριά πούρα και στα χέρια τους κάθονταν ποτήρια γεμάτα με το δηλητήριο της επιλογής τους.Έκανα τον δρόμο της επιστροφής γύρω από το μπροστινό μέρος του στύλου, και έπεσα γρήγορα κάτω, με την πλάτη μου στο κρύο μέταλλο, τους μηρούς μου ανοιχτούς, το σώμα μου εκτεθειμένο.
Άκουσα μερικές απότομες εισπνοές και ήξερα ότι έκανα τη δουλειά μου.
Η πείνα με κοίταξε ξανά μέσα στα μάτια των ανδρών που με περιτριγύριζαν.  Γύρισα τους γοφούς μου καθώς άρχισα να στέκομαι, αλλά τα πόδια μου λύγισαν όταν κοίταξα το ζευγάρι πράσινα μάτια που με κοιτούσαν από το κέντρο του δωματίου.Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου,οι μακριές μου βλεφαρίδες χτυπούσαν τη μάσκα μου και συνέχισα να χορεύω.  Όρθια,τίναξα τους γοφούς μου και έτρεξα το χέρι μου στο πόδι μου.Οι γοφοί μου κουνήθηκαν στον ρυθμό της μουσικής και η καρδιά μου χτυπησε με γρήγορο ρυθμό.
Μου φαινόταν οικείος,πολύ οικείος αλλά δεν μπορούσα να κοιτάξω αρκετά καλά από εκεί που χόρευα.Αλλά καθώς έριξα μια ματιά στο πλήθος, δεν μπορούσα να απομακρύνω τα μάτια μου από κοντά του.Έμοιαζε επικίνδυνος.
Μου θύμισε μια κακή συνήθεια.
Ήταν κάτι που ήξερα ότι δεν έπρεπε να θέλω, αλλά ένιωθα ότι έλκομαι απέναντί ​​του ανεξάρτητα.Υπήρχε μόλις μια ίντσα από το δέρμα του που δεν ήταν καλυμμένο με τατουάζ.Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν στο σκοτεινό φωτισμό, αλλά μπορούσα να δω το χέρι του με τατουάζ τυλιγμένο γύρω από ένα κρυστάλλινο ποτήρι με κάθε άρθρωση να σημειώνεται με μελάνι.
Το βλέμμα του τρύπωσε μέσα μου.  Παρακολούθησε κάθε περιστροφή των γοφών μου.Παρακολούθησε κάθε μου κίνηση σαν κυνηγός έτοιμος να χτυπήσει τη λεία του.Το σώμα μου ήξερε τη μουσική και κινούνταν χωρίς να το σκεφτώ πολύ.Οι γοφοί μου κύλησαν και οι άντρες μπροστά μου το έφαγαν σαν να ήμουν το τελευταίο τους γεύμα.Αλλά έπρεπε να τον πλησιάσω.
Η ανάγκη να μάθω από πού τον ήξερα ήταν έντονη.Βγήκα από τη σκηνή αλλά δεν πήγα αμέσως κοντά του.
Αντίθετα, αφιέρωσα τον χρόνο μου, δίνοντας σε κάθε άντρα στο δωμάτιο μια πιο προσεκτική ματιά καθώς πήγαινα προς αυτόν.
Αλλά τον πρόσεχα.
Έψαξα στις σκιές που θόλωναν το πρόσωπό του για κάποια ομοιότητα με αυτόν που φανταζόμουν πως μπορεί να ήταν.Μόλις έφτασα στον άντρα δίπλα του, κοίταξα πραγματικά καλά.
Μόλις είδα τα διαπεραστικά πράσινα μάτια του, κατάλαβα γιατί μου φάνηκαν τόσο οικεία.Ήταν το ίδιο ζευγάρι μάτια που στοίχειωναν τα όνειρά μου τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Ο γαμημένος Μάθιου Λόκγουντ.
Από τον τρόπο που με μελετούσε,νόμιζε ότι με ήξερε επίσης, αλλά ακόμα δεν το είχε καταλάβει.Την τελευταία φορά που τον είδα, δεν ήμουν παρά ένα κορίτσι.  Το σώμα μου ήταν διαφορετικό.
Τα μαλλιά μου ήταν διαφορετικά.  Διάολε, ήμουν εντελώς διαφορετικός άνθρωπος.
Δεν ήμουν πια το κορίτσι με τα καστανά μαλλιά και τα μακριά πόδια.Είχα επιτέλους καταλάβει το σώμα μου και δεν ντρεπόμουν πια γι' αυτό.
Δεν είχα πια ένα διστακτικό άγγιγμα που τον παρακαλούσε να με μάθει τι να κάνω.Οι κινήσεις μου ήταν υπολογισμένες.Η μέση μου κουνήθηκε στη μουσική και τα γόνατά μου ακούμπησαν πάνω στα δικά του.  Ένιωσα αυτό το μικρό άγγιγμα σαν να με είχε κάψει.Η αίσθηση εγλειψε τα πόδια μου και έβαλε φωτιά σε όλο μου το σώμα.Τα δάχτυλά μου έπεσαν στους μηρούς του που κάλυπταν το παντελόνι και τους έσπρωξα απαλά.
Το σώμα μου κύλησε ενάντια στο δικό του από συνήθεια και η έντονη πικάντικη μυρωδιά του με περικύκλωσε.  Θύμιζε τον Μάθιου που ήξερα, αλλά μύριζε πολύ καλύτερα τώρα.
Μύριζε σαν άντρας.
Τα χέρια του χαμήλωσαν στα μπράτσα της καρέκλας και παρακολούθησα τα δάχτυλα του καθώς σφίγγονταν σε γροθιές.Γύρισα τα μαλλιά μου στο στήθος του και του γύρισα την πλάτη.  Πρακτικά καθόμουν στην αγκαλιά του και πήρα μια γρήγορη ανάσα ενώ είχα μια στιγμιαία αναστολή όταν είδε το πρόσωπό μου.Μπορούσα να νιώσω πόσο στριμωγμένος ήταν ενάντια στον κώλο μου, και αυτή η μικρή πληροφορία με τροφοδότησε.
Ο Μάθιου ήταν πάντα αυτός που είχε τον έλεγχο.Ήταν ο ισχυρός, αλλά όχι απόψε.  Η πλάτη μου πίεσε το στήθος του και ο κώλος μου τρίφτηκε περισσότερο πάνω του καθώς κύλησα το σώμα μου στη μουσική.
Ένιωθα καταπληκτικά.
Το στήθος του ανέβηκε από κάτω μου και η σκληρή ανάσα του όρμησε πάνω μου.Μου θύμισε τέσσερα χρόνια νωρίτερα, όταν του είχα παραδοθεί πρόθυμα, όταν ουσιαστικά τον είχα παρακαλέσει να κάνει έρωτα μαζί μου.  Έκλεισα τα μάτια μου στη μνήμη.
Μην το σκέφτεσαι,Χάρπερ.
Μην αφήνεις το μυαλό σου να πάει εκεί.  Γέρνοντας προς τα εμπρός, έσκυψα την πλάτη μου καθώς συνέχισα να τρίβομαι πάνω του.Το χέρι του ανέβηκε στη σπονδυλική μου στήλη και ένα ρίγος διαπέρασε το σώμα μου ίντσα προς ίντσα.
«Κανένα άγγιγμα.»ψιθύρισα όπως θα έκανα σε οποιονδήποτε άλλο πελάτη.Το χέρι του έσφιξε το δέρμα μου πριν πέσει.  «Βγάλτο», φώναξε η βαθιά, τραχιά φωνή του, που μόλις και μετά βίας ακούστηκε πάνω από τη μουσική.
Τα χέρια μου που έτρεμαν έφτασαν πίσω μου και έπιασαν το κούμπωμα του σουτιέν μου.Μπορούσα να το κάνω.
Το να δείχνω αδυναμία μπροστά του δεν ήταν επιλογή.
Τα δάχτυλά μου πίεσαν το ύφασμα στο δέρμα μου, αλλά πριν προλάβω να αφήσω το κούμπωμα, το χέρι του Μάθιου κάλυψε το δικό μου.
Το στόμα του έγειρε στο αυτί μου και κόντεψα να πεθάνω όταν ένιωσα τη ζεστή του ανάσα να βγαίνει στον λοβό του αυτιού μου.
«Εννοούσα τη μάσκα.Ποια είσαι;»
Ρίγη διαπέρασαν το σώμα μου στην ερώτησή του.
Δεν ήμουν καμία.
Όχι για αυτόν.
Οχι πια.Έτσι, αντί να του απαντήσω, έστριψα τους γοφούς μου για τελευταία φορά και πήγα στον άντρα δίπλα του.  Εξακολουθούσε να με κοιτάζει επίμονα, και Θεέ μου, ευχόμουν να μπορούσα να απομακρύνω τα μάτια μου από πάνω του.Ήμουν στον αυτόματο πιλότο, προχωρούσα στη ρουτίνα μου χωρίς σκέψη.Αλλά η αίσθηση ενός χεριού πάνω στην κορδέλα της μάσκας μου με έκανε να πανικοβληθώ και να ψάξω το πρόσωπο του άντρα μπροστά μου καθώς η μάσκα έπεσε στο πάτωμα.
Η ντροπή κυριάρχησε κάθε άλλη σκέψη καθώς άκουσα το όνομά μου να φεύγει από τα χείλη του.
«Χάρπερ;»Υπήρχαν απότομες εισπνοές γύρω μας, αλλά δεν τολμούσα να απομακρύνω το βλέμμα μου από το βλέμμα του αδελφού μου. Ένα ποτήρι έπεσε στο έδαφος δίπλα μου, αλλά και πάλι δεν κουνήθηκα.Δεν μπορούσα να κοιτάξω πια τον Μάθιου.
Όχι χωρίς τη μάσκα μου... 
«Τι στο διάολο σκεφτόσουν;»Ο Ουέσλι βρυχήθηκε καθώς έσφιξε το χέρι μου.  Με τράβηξε σε όρθια θέση και εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα πόσο γυμνή ήμουν μπροστά στον αδερφό μου.  Κάλυψα το στήθος μου με τα χέρια μου, αλλά αυτό φαινόταν μόνο να τροφοδοτεί τον θυμό του.
«Λοιπόν, αυτός είναι ο λόγος που είσαι τόσο απασχολημένη για να επιστρέψεις σπίτι;Μου είπες ψέματα.»
Τα μάτια του ήταν μαύρα σαν τον νυχτερινό ουρανό καθώς τον γέμιζε ο θυμός.Τα δάχτυλά του τράβηξαν το δέρμα μου καθώς έβλεπα τον Μπόρις να παίρνει το δρόμο του προς το μέρος μας.  «Ουές, με πονάς.»ψιθύρισα.
Τα δάχτυλά του χαλάρωσαν αμέσως τη λαβή τους, αλλά με κρατούσε ακόμα κοντά του.
Ο Μπόρις, άπλωσε το χέρι προς το μέρος μου, αλλά ο Μάθιου μπήκε μπροστά του.  «Πρέπει να κουνηθείς.», απείλησε ο Μπόρις.
«Την παίρνω από εδώ.»
Κούνησε το κεφάλι του προς την κατεύθυνση μου.
«Πάνω από το πτώμα μου.»Ο ήχος της φωνής του Μάθιου έκανε κάτι μέσα μου και έπρεπε να υπενθυμίσω στον εαυτό μου ότι ήταν το ίδιο αγόρι που ράγισε την καρδιά μου.
«Είναι εντάξει,Μπόρις».
Η πλάτη του Μπο ίσιωσε και ο αδερφός μου με τράβηξε πιο κοντά του, με το σώμα του να προστατεύει το δικό μου.  «Αυτός είναι ο αδελφός μου.» Έδειξα τον
Ουές και μπορούσα να δω το σοκ στα μάτια του.
«Πρέπει να ειδοποιήσω τον Μαρκ.»
Άρχισε να κατευθύνεται προς την πόρτα, αλλά τον σταμάτησα.
«Νομίζεις ότι μπορείς να μου δώσεις λίγα λεπτά.Υπόσχομαι ότι θα το χειριστώ.»
Έδειχνε διστακτικός καθώς τα μάτια του πηδούσαν πέρα ​​δώθε ανάμεσα σε εμένα και τον αδερφό μου, αλλά τελικά ενέδωσε.
«Πέντε λεπτά τότε επιστρέφω.»
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και εφυγε από το δωμάτιο.
«Γιατί είσαι εδώ;»
Τράβηξα το χέρι μου από τη λαβή του αδερφού μου και κοίταξα γύρω από το δωμάτιο τον συνδυασμό κατηγορίας και πόθου που με κοιτούσε.
«Γιατί είσαστε εδώ;»
Ο Μάθιου χλεύασε και πέρασε τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του.
«Πλάκα μου κάνεις, Χάρπερ;Γιατί είσαι εσύ εδώ;»Η φωνή του αδερφού μου έτρεμε από οργή.Το όνομα του Μάθιου ήταν στην άκρη της γλώσσας μου, αλλά ήξερα ότι αυτό δεν ήταν δίκαιο.
Δεν μπορούσα να τον κατηγορήσω για τις αποφάσεις μου.
«Είναι η δουλειά μου,Ουέσλι.Γιατί δεν μου είπες ότι έρχεσαι στην Ατλάντα;»  «Πότε;» Πέταξε τα χέρια ψηλά απογοητευμένος.
«Εννοείς όλες εκείνες τις φορές που σου τηλεφώνησα και δεν απάντησες;Το έκανα και σήμερα.»
Δεν είχα απάντηση γιατί είχε δίκιο.  Μισούσα να του λέω ψέματα, γι' αυτό απέφευγα να του μιλήσω όσο περισσότερο μπορούσα.
«Πρέπει να φύγετε όλοι.»
Κοίταξα προς την πόρτα για να βεβαιωθώ ότι ο Μπόρις δεν θα επέστρεφε.
Δεν ήθελα να προκαλέσουν σκηνή.
Δεν είχα την πολυτέλεια να χάσω τη δουλειά μου.
«Δεν φεύγουμε από εδώ χωρίς εσένα.»
Δεν ήταν οι λέξεις που με εξέπληξαν αλλά από ποιον προήλθαν.
«Δεν έχεις λόγο, Μάθιου.»
Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα.  Ήταν ακόμα περίπου έξι ίντσες ψηλότερος από μένα και τα πράσινα μάτια του είχαν πάρει φωτιά.
«Έχει δίκιο!», γρύλισε ο Ουέσλι.
«Έρχεσαι σπίτι.» Έψαξα το δωμάτιο γεμάτο με τους φίλους του που όλοι μας κοιτούσαν επίμονα αλλά έκαναν πως δεν το έκαναν.Δεν αναγνώρισα κανέναν από αυτούς και με χτύπησε πόσο είχα απομακρυνθεί από τον αδερφό μου.
Δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για αυτόν πια.  Το να πάω σπίτι μαζί του δεν ήταν το πρόβλημα.
Απλώς δεν ήθελα να πληγωθώ ξανά.
Ο Μάθιου σχεδόν με είχε καταστρέψει μια φορά και το να βρισκομαι κοντά του μου πονούσε το στήθος.
Δεν μπορούσα να διακινδυνεύσω να χαθώ ξανά από αυτόν, αλλά δεν μπορούσα να το πω στον αδερφό μου.  Δεν ήμουν τίποτα άλλο από το μυστικό του, και ο αδερφός μου θα γελούσε αν ήξερε τι συνέβη.
Αν ήξερε ότι ο Μάθιου ήταν ο λόγος που έτρεξα.Αντί λοιπόν να του το πω, έβαλα ένα χαμόγελο στα χείλη μου και προσπάθησα να αποφύγω εντελώς το θέμα.
«Ποιος παντρεύεται τελικά;»  Ξανακοίταξα γύρω από το δωμάτιο.  Μερικοί από τους τύπους ήταν καλυμμένοι με τατουάζ όπως ο Μάθιου και κάποιοι φαίνονταν καθαροί σαν τον αδερφό μου.Μόνο όταν το βλέμμα μου στράφηκε στους δύο άντρες γύρω από τους οποίους περιστρεφόταν ο κόσμος μου, συνειδητοποίησα πόσο γαμημένη ήμουν πραγματικά.Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μερικές λέξεις από τα χείλη του Μάθιου. 
«Εγώ.»

Someone Like YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin