...Μάθιου {32}...

185 24 0
                                    

Όταν χτύπησα την πόρτα του Ουές, την άνοιξε σαν να ήμουν τρελός.
«Γιατί χτύπησες;Δεν ήταν κλειδωμένα έτσι;»Μπήκα στο σπίτι πίσω του.
«Εμμ, όχι».
Γιατί στο διάολο χτύπησα την πόρτα;  Έβγαλε δύο μπύρες από το ψυγείο και κάθισα στο μπαρ της κουζίνας του.
Η Χάρπερ ήταν κάπου στο σπίτι.
Το ήξερα γιατί την άφησα εδώ νωρίτερα σήμερα το πρωί.Το σπίτι του ήταν γεμάτο με τη μυρωδιά της, και δεν ήθελα τίποτα άλλο από το να υπάρχει αυτή η μυρωδιά στο σπίτι μου κάθε μέρα.
«Τι στο διάολο συνέβη τις προάλλες;  Μακάρι να μπορούσες να ήσουν εκεί για να δεις το πρόσωπο της Έμιλυ όταν συνειδητοποίησε ότι δεν έρχεσαι.  Νόμιζα ότι ήταν δαιμονισμένη».Γέλασε και μου έδωσε μια από τις μπύρες. 
«Ναι.»Γέλασα μαζί του.
«Η συζήτησή μας δεν ήταν το πιο ευχάριστο πράγμα στον κόσμο. »
«Θα έλεγα.»  Καθίσαμε σε μια αμήχανη σιωπή για μια στιγμή, κάτι που δεν συνέβη ποτέ με εμάς, και ξαφνικά ένιωσα ότι ήμουν ξανά στο λυκειο.Δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος πώς να πω σε έναν από τους καλύτερους φίλους μου ότι ήμουν τρελά ερωτευμένος με την αδερφή του.
«Ουές, εγώ…» Πήρα μια βαθιά ανάσα.  «Πώς αντέδρασε όταν της είπες ότι είσαι ερωτευμένος με τη Χάρπερ;»
Τα μάτια μου πήδηξαν στα δικά του και είχε ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό του.
«Εσείς οι δύο πιστεύετε ότι είμαι ηλίθιος;»Σταύρωσε τα χέρια του.
«Πόσο καιρό το ξέρεις;»
Ήπια μια γουλιά από την μπύρα μου.
«Ω,Θεέ μου.»
Πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του.
«Μάλλον από τότε που ήμασταν δεκαέξι.Πάντα ήθελες να της κάνεις παρέα στο σπίτι όταν ήταν εκεί και πάντα με πίεζες να την αφήσω να κάνει παρέα μαζί μας».
«Χα» γέλασα.
«Υποθέτω ότι ποτέ δεν του έδωσα τόση σημασία τότε.»
«Σε καμία περίπτωση.»Κοίταξε στο διάδρομο προς τα υπνοδωμάτιά.
«Ξέρεις ότι θα μπορούσες να μου το είχες πει, σωστά;»
«Ξέρω.»  Εγνεψα.
«Απλώς ανησυχούσα».
«Είμαστε καλύτεροι φίλοι,Μάθιου.  Τίποτα δεν θα το αλλάξει αυτό.Εκτός κι αν την ξαναπληγώσεις φυσικά.Τότε θα πρέπει να σε γαμησω.»Μου έδειξε την μπύρα του για να αποδείξει την άποψή του.
«Δεν θα της κάνω κακό».
Τον κοίταξα στα μάτια για να του πω ότι μιλούσα σοβαρά.
«Αλλά αν το κάνω, τότε θα σε αφήσω να δοκιμάσεις».
«Ναι καλά.»  Γέλασε πριν φωνάξει το όνομα της Χάρπερ.Κατέβηκε στο διάδρομο λίγο αργότερα ντυμένη με ένα παντελόνι γιόγκα και ένα φανελάκι.
Δεν της είχα πει ότι θα ερχόμουν γιατί ήξερα ότι θα ήθελε να το πούμε στον Ουέσλι μαζί, αλλά ο Ουές ήταν ο καλύτερός μου φίλος και ήταν κάτι που έπρεπε να το κάνουμε οι δυό μας.  Σήκωνε τα μαλλιά της στα χέρια της καθώς πήγαινε στην κουζίνα, τυλίγοντάς τα με ένα λαστιχάκι πάνω από το κεφάλι της και σταμάτησε τα βήματα της όταν με είδε.
«Ω.  Γεια σου,Μάθιου.»
Μου γύρισε την πλάτη και έβγαλε ένα νερό από το ψυγείο.
«Γεια.»Ο Ουές μου έκλεισε το μάτι με ένα τρελό χαμόγελο στο πρόσωπό του.  «Χαρπ, έχεις κανένα σχέδιο απόψε;»  «Οχι.»  Έσκυψε στον πάγκο και το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν όλα όσα της είχα κάνει στον πάγκο της κουζίνας της Λόρεν.
«Γιατί;Τι συμβαίνει;»
«Λοιπόν,το αγόρι σου απο εδώ.», μου άπλωσε το χέρι του και η Χάρπερ πνίγηκε στο νερό της.
«Απλώς ζητούσε την άδειά μου για να σε βγάλει ραντεβού απόψε».
Γούρλωσα τα μάτια μου πάνω του, αλλά το στόμα της Χάρπερ ήταν ορθάνοιχτο.  «Του το είπες;»
Τα μάτια της αναπηδούσαν πέρα ​​δώθε ανάμεσα στον αδερφό της και σε εμένα.
«Δεν μου είπε ότι είστε επίσημα οι δυο σας τώρα, αλλά απλώς το επιβεβαίωσε.»
Χαμογέλασε στην αδερφή του.
«Δεν το είπα αυτό».
Το βλέμμα της πέταξε προς το μέρος μου και μετά επέστρεψε στον αδερφό της.
«Είμαστε… απλώς κάνουμε παρέα», τραύλισε.
«Είμαστε μαζί.» Ήπια άλλη μια γουλιά από την μπύρα μου. 
«Μάθιου.»
Γύρισε προς το μέρος μου φανερά άβολα που είχε αυτή τη συζήτηση μπροστά στον αδερφό της.
«Τι, μωρό μου;Είναι η αλήθεια.Είσαι δική μου.»Ανασήκωσα τους ώμους μου.Ήταν η αλήθεια και ήταν απλό.
«Δεν μπορείς να πεις απλώς ότι είμαι δικη σου.»
Σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της, κάτι που έκανε το στήθος της να δείχνει εκπληκτικό.
«Μολις το εκανα.»
«Είσαι άνθρωπος των σπηλαίων»,   «Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μου είπες μια φορά ότι σου άρεσε να είμαι κτητικός απέναντι σου.»
Χαμογέλασα, αλλά εκείνη όχι. 
«Ω, νεαρή αγάπη.»κορόιδεψε ο Ουές και
τύλιξε το χέρι του γύρω από την αδερφή του. 
«Το μόνο που ζητάω είναι να πάρεις το σεξ στο σπίτι του Μάθιου.Μπορώ να δεχτώ το να βγαίνετε μαζί, αλλά δεν μπορώ να το ακούω». 
Έβαλε ένα φιλί στο κεφάλι της Χάρπερ πριν εξαφανιστεί στο πίσω μέρος του σπιτιού.

Someone Like YouWhere stories live. Discover now