VIII

900 22 0
                                    

Nick sa okamžite zvalil na moju posteľ a ja som len zobrala batoh a vyťahovala knihy. Potom som zašla vybrať aj ostatné z kufra. 

"Pekná zbierka. Zoradíš ich podla abecedy?"

"Podla žánru " zamyslela som sa. "A teraz ty... Kto tu býval?"

"Idem pre popcorn, toto bude na dlho" 

Ja som zatiaľ stihla uložiť prvé dve knihy než prišiel z veľkou miskou popcornu naspäť.

"Pozrieme si niaky film?" zase sa mi rozvalil na postel.

"Nemáme ako nezobrala som si nootbook"

Vybral sa k jednému šuplíku. Vytiahol z neho ovládač a z konca postele sa začala vysúvať telka.

"Samozrejme, že tu je tajná telka. Je tu aj ovládač od tajného skladu zbraní?" 

"Hej, ale ten zatiaľ nedostaneš" zasmial sa

"Že som sa pýtala"zamrmlala som

"Nechaj to tak a makaj vybrať film" pobúchal po voľnom mieste vedľa seba. Škodoradostne som sa usmiala a cez celú izba sa rozbehla s hodila na posteľ, že skoro spadol.

"Ty magor!" kričal a smial sa. 

Hodila som po ňom vankúš. "Pozor na jazyk!" snažila som sa hovoriť čo najvážnejšie ale začala som sa rovnako bláznivo smiať.

"Toto si si posrala" zakričal a začali sme sa ohadzovať vankúšmi. Keď mi došla munícia začala som ho štekliť. ZLÝ NÁPAD!! Sadol si na mňa a šteklil, že som nevedela od smiechu dýchať.

"Prestaň ty psychopat" smiala som sa

"Až keď sa ospravedlníš princezná" 

"Nikdy, Nickolas Mikaelson" vyštekla som

Zrazu zmenil pohľad a začal sa zvrátene usmivať. Potom som si uvedomila, že na mne sedí. Moje ruky mi jednou jeho veľkou labou obmotal a dal mi ich nad hlavu.

"Milujem spôsob akým hovoríš moje meno" zapriadol mi do ucha. Prešla po mne vlna vzrušenia. Rukou mi zapravil vlasy za ucho, ktoré mi poletovali po tvári. Potom sa palcom zastavil na mojej spodnej pere a jemne mi po nej prešiel. Oblizol si pery a znovu po tých mojich prešiel.

Naklonila som sa k jeho krku a zašepkala mu do ucha . "Vieš čo milujem ja?" sladko som sa spýtala a pohľadom prešla k jeho rozkroku

"Mmmmh?" znova zapriadol a voľnou rukou mi obkresloval boky.

"Osobný priestor!" zasyčala som z úškrnom. 

Hneď po týchto slovách ma chytil za krk a zašepkal mi do ucha. "Notak princezná. Teraz klameš mne či sebe?" uškrnul sa a zahryzol mi do ucha. Nahlas som vzdychla. Začal sa pomaly približovať k mojim perám. Cítila som jeho pery pár milimetrov od tých mojich. už len kúsok a.... 

"Nickol... " a nič. Zrazu vyrazil dvere Luk. "oh dosť bolo prasačiniek" zarehotal sa.

"Prepáč braček, nabudúce dáme na dvere ponožku. Ale pochybujem, že by si to aj vtedy pochodil" hovoril podráždene .

"Žiadne ponožky, len sme chceli pozerať film" zahriakla som ich keď mi konečne pustil ruky.

"To bolo kruté pricezná"

"Joo, toto ako film nevyzeralo" naznačil Lucas vo vzduchu

"Nemôžem za to, že máš nadržaného brata" povedala som a vyslúžila si od Nicka vražedný pohľad. 

"Moc informáci, toto vedieť nepotrebujem" hovoril znechutene

"Ale čoby braček, práve som šiel vyťahovať palicu" uškrnul sa a rozopol si opasok. "Chceš zostať na show??"

"No ja mám dosť" zdvihla som sa z postele. "Preč! Aj ty Casanova" ukázala som na Nicka. Ten len prekrútil očami.

"Za 15 min buť dole, budete mať tréning " dodal Luk keď odchádzal.

"Na to si sem musel chodiť,čo ?" drgol doňho brat medzi dverami. Zabuchli dvere a ja som rozmýšľala čo sa práve stalo. 

Chcem Nicka... Nie nechceš!! Je arogantný, namyslený, sebecký a milión ďalších vecí čo na chalanoch milujem. Toto sa nevyvíja dobre.

Vyslobodila som sa z myšlienok a šla sa prezliecť. Dala som si tmavo zelenú crop top mikinu a čierne legíny. Otvorila som dvere a okamžite narazila do Adama.

"Nie, zabudni na to" začal s kamennou tvárou

"Niečo mi uniklo?" nechápala som

"Ty a Nick. Na to zabudni. Možno bývame u mafiánov ale nebudeš s jedným z nich chodiť"

Zasmiala som sa. " Čo sa stalo s tým Adamom čo sa mi nestaral do života?"

"Ahoj, dovol mi sa predstaviť. Som zodpovedný Adam, ktorý prichádza keď sestrin rozum odchádza" povedal sarkasticky.

"Mh hotový Jimmy Carr" zatiahla som.

"Počul som, že vás načapali v posteli" prižmúril oči

"Dnes sa toho narozpráva až hanba" zašepkala som a obišla ho

"Neschvalujem ho aby si vedela"

"To má byť dôvod sa s ním viac baviť alebo naopak?" uškrnula som sa. Len na mňa zagánil a prišli sme ku schodom kde už dole čakali obaja bratia v kraťasoch a upnutých tielkach. Zachvílu prišiel aj Oscar

"Tak môžme už ísť" povedal a mi sme šli za ním niakou chodbou. Zastali pred veľkou posilkou. Boli tu činky, stroje aj boxovacie pytle. 

"Chalani vás naučia základy obrany. Ja musím odísť" povedal a vytratil sa.

"Tak.." začal Luk " pri boji sú len dve pravidlá, ktoré si musíte zapämatať. 1. Odraziť rany, 2. udrieť tvrdo. Dnes sa naučíte aspoň to prvé " podišiel k Adamovy. "Udri ma". Adam sa len nechápavo pozrel, ale spravil tak. Luk odrazil ranu a zahnal sa po adamovy. Ten sa tiež uhol ale po pár sekundách dostal dobre na hubu. 

"Môžeme začať? Neboj budem jemný princezná" šepol mi Nick zozadu

"Bude mi potešením zmlátiť ťa" usmiala som sa.

"Tak do toho" vyzval ma. "Udri ma čo najsilnejšie do hrudi" . Urobila som tak, ale rýchlo sa uhol. Po pár ďalších nevydarených pokusoch dodal. "Ako oddaný feminista odmietam povedať, že sa biješ ako baba" .

Po týchto slovách som ho do gulí a podrazila mu nohy.  "Neviem kto z nás je teraz na zemi". Počula som za sebou Adamov a Lukov smiech.

"Hej to sa neráta" zakričal nasraný zo zeme.

"V pravidlách nič také nebolo" zasmiala som sa a podala mu ruku aby sa zdvihol. On ma za ňu len potiahol dole, podkopol mi nohu a chytil ma za ruky. Len som videla ako Adam chytá nervy a musela som sa smiať. 

"Dobre hrdličky, vstávať. Nick zrejme sa máš aj ty veľa čo učiť" doberal si nás Luk.  Len ho prepichol pohľadom a pokračovali sme. Asi ešte 5 krát sme obaja skončili na zemi a po hodine sme skončili. 

"Dobrá práca" pochválil ma Nick keď mi pomáhal vstať.

"Myslím, že ma bolí viac ako by malo" zastonala som 

"Neboj zajtra to bude horšie" zasmial sa a ja som len prekrútila oči išla preč.


Nemám moc čas písať lebo škola ale dúfam, že sa páči


Story of epicWhere stories live. Discover now