Asi po hodine všetci odišli. Adam do školy, Nick z Lucasom proste zmizli a Oscar rieši svoje veci. Ten deň prebiehal veľmi pomaly. Ležala som na posteli, už v mojej izbe, čítala knihu a v pozadí mi naplno hrali Linkin Park. Mohlo byť okolo poobedia, Adam by sa mal zachvíľu vrátiť. Chvála bohu konečne budem mať koho otravovať. Počula som dole buchnúť dvere. Odhodila som knihu a pootvorila dvere. Hudba stále hučala a ja som čakala kým Adam pôjde hore schodmi. Na moje šťastie to bol Nick. Zavrela som dvere a začala hľadať tú knihu.
"Dobrý vkus" ozvalo sa z dverí
"Čakal si niečo iné Nickolas?" zasmiala som sa a hodila sa z nájdenou knihou na posteľ
Oblizol si pery a podišiel k posteli. "Popravde?"
"Nie, klam mi" zasmiala som sa spoza knihy
"Už som čakal, že ťa tu nájdem počúvať The Shaggs " zasmial sa
"To zabolelo" snažila som sa tváriť urazene. "Kde ste boli?"
"Keď už sme pri tom, poď nachvílu von. Máme pre teba prevkapko" prehodil.
Vypla som hudbu a podišla za ním. Naznačil, že mám ísť dole schodmi a ja som sa naňho nedôverčivo pozrela. Pousmial sa nad tým a išiel teda prvý. Dole mi otvoril dvere von a ja som vyšla. Stál tam Lucas vedľa krásnej novej motorky a obrovskou červenou mašľou. Skoro som odpadla.
"Panebože!" ostala som stáť z otvorenou pusou.
"To je honda rebel 1100 je..." začal Lucas
"Viem čo je to zač" začala som pomaly. "S tatom sme takú chceli. Hovorieval, že na 18-tku mi ju kúpi" začali sa mi očí hrnúť slzy. Neviem či od šťastia alebo smútku. Podišla som k motorke a prešla po nej rukou aby som vedela, že je skutočná. Po líci mi prešla slza šťastia.
"Ďakujem" otočila som sa k chalanom a oboch ich objala. Keď som ich pustila Nick mi utrel slzu.
"Nenamýšľaj si toľko. Každý Mikaelson musí chodiť štýlovo. Dalo by sa povedať, že si tým len zachraňujeme reputáciu" zasmial sa. Buchla som ho do ramena a znovu podišla k motorke.
"Neni tak trochu nezákonné aby 16 ročná teenagerka jazdila na veľkej rýchlej motorke?" zamyslela som sa
"Bude to nezákonné iba ak ťa chytia. Ale neboj Oscar by ťa z toho obratom vysekal. Má známosti na staniciach" odpovedal Lucas.
"Ale čo ak ma uvidia spolužiaci pred školou nasadať na motorku?"
"Tak budeš robiť česť menu. Nepremýšľaj nad tým toľko princezná" dodal Nick.
"Fajn" zatiahla som a nasadila prilbu. "Vidíme sa v pekle" zamávala som im.
"Do tmy doma" sarkasticky zakričal Lucas.
Pokrútila som nad tým hlavou. O môj bože naozaj mám svoju vysnívanú motorku?! Toto nemôže byť pravda!! Vytiahla som to ako som sa najviac odvážila s razila si to prázdnej ceste. Najlepší pocit aký som kedy zažila. Po hodine som sa vrátila domov. Motorka mala pár škrabancov lebo som vyletela do zakrúti a neutiahla som to. Čo už, musela som ju pokrstiť. Pozdravila som sa z Adamom, ktorý zrejme tiež dostal motorku. Prekrásny Harley. Achhh... Asi si ho budem požičiavať. V teň deň sa toho moc už nestalo. Večer som šla spať s pocitom, že sa ukážem v škole po dvoch dňoch,celá dotlčená, bez žiadnych spravených úloh.
***
Och a je tu ráno. Vypla som budík a otočila sa na druhý bok.
YOU ARE READING
Story of epic
RomanceOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...