XXV

718 16 0
                                    

"Ako si ju mohol len tak omráčiť? Zošalel si?!" začula som tlmené hlasy keď som sa snažila aby mi svetlo nevypálilo oči. Cítila som sa ako by moja hlava bola hore nohami. Všetko sa motalo

"Je užitočná" odsekol až moc povedomí a protivný hlas.

"Páni, myslím, že sa prebúdza" zašepkal ďalší. Zrejme som tu dobrá atrakcia.

"Bodaj by nie, vaše nechutné hádky by vyprovokovali k životu aj mŕtvych" zasyčala som a chcela si pretrieť pretrieť oči. Mám ich zaviazané. Nečakane. Pár krát som zažmurkala a všimla si vybranú spoločnosť okolo seba. Stále som v Loganovej izbe obklopená polnočným klubom. Zaiden s Enzom a Rafealom zdesene stáli oproti flegmatickému Loganovy a štetky na mňa z postele vrhali pobavené pohľady.

"Zdá sa, že než som sa zobudila a prerušila vašu kultivovanú schôdzku ste si toho mali veľa čo povedať. Prosím, pokračujte" vyzvala som ich z falošným úsmevom. Zase na mňa len zazerali. "Alebo v pohode, počkajte kým sa dostanem z týchto amatérskych uzlov a stiahnem vás s kože. Voľba je na vás" dodala som keď sa nikto nemal k činu.

Prvý sa spamätal Zaiden. Podišiel bližšie a utiahol mi uzle. Neviem či sa mám smiať alebo plakať.

"Chytrý chalan. Ty budeš hlava gangu, čo? Mozog operácie" sarkasticky som prehodila ešte stále omámená. Logan si pretrel zahanbene pretrel oči a podišiel ku mne. Odstrčil Zaidena a čupol si.

"Vyspala si sa dobre?" uškrnul sa. 

Priklonila som sa k nemu ako mi to uzle prifetované ovládanie tela dovoľovali. "Okamžite ma pusti ty bastard"

"Pozrime sa. Náš pes má besnotu. Som rada, že sme ju priviazali. Ešte niekoho pokúše" začala tlieskať Davina

"Ak som ja zviazaná kvôli svojej opodstatnenej agresií, teba by mali dať do kazajky za tvoje žiarlivostné scény a potom potopiť pod vodu" skonštatovala som pokojne

"Ja na teba? Prečo by som sa tak znižovala" falošne sa zasmiala

"Ja ti neviem, možno preto, lebo každému, kto má oči je nad slnko jasné, že ideš po Oscarovi Grouchovy, alias Loganovy, ktorý čuduj sa svete všetku svoju pozornosť teraz venuje mne" hlavou som kývla na zmieneného. Naozaj upieral svoj pobavený pohľad na mňa. Vyzerala trochu zarazene.

Žeby to bola pravda? Popravde to bola prvá lož, ktorá m práve napadla

Logan sa otočil zo zdvihnutým obočím na Davinu, ktorá hneď skryla svoje rozpaky z odhalenia. Znovu sa usmial a pozrel sa na mňa. Pomaly ku mne podišiel a čupol si. Na malý okamžik som pocítila strach, ktorý si všimol.

"Kde sa stratil tvoj zmysel pre humor?" prešiel mi rukou po líci. "Myslel som si, že sme si to užívali. Davina, Robin, vypadnite" vyštekol na tie dve. Po pár odsudzujúcich pohľadoch ho bez slova poslúchli. "Stratila si slová?" neporušil náš očný kontakt. Chcela som, naozaj chcela vymyslieť niečo, čím by som ho sarkasticky odbila, ale nič ma nenapadalo. 

"Nechcem byť zlý, ale máme zopár otázok, ktoré vyžadujú odpovede" prisunul si stoličku Raf. Rovnako spravili aj zvyšný chalani a obkľúčila ma veľká stena svalov v podobe tých štyroch debilov.

"Nechajte ma hádať. Toto je tá hra na dobrého a zlého policajta. Enzo bude ten zlý, Zaiden dobrý a keďže neni rola znechuteného policajta alebo darth vader policajta, tuto blonďavý Oscar Grounch s kolegom sa budú len prizerať" spamätala som sa

"Myslím, že v tejto hre budú len zlý policajti. Ibaže by si sa chcela vrátiť k predošlej hre" uškrnul sa

"Ať chcete čokoľvek, strácate čas. Nič vám nepoviem" odfrkla som

Story of epicWhere stories live. Discover now