XVII

799 26 2
                                    

...A vtedy mi to došlo

"Užil si si show? Dobre, teraz nás pusť" zasyčala som. Magnus mi vytrhol zbraň z ruky a ja som zacúvala k Nickovy.

"Také jednoduché to nebude. Aj keď popravde na mňa zapôsobil tvoj boj. Keby si si nezačala s hentými možno by som ťa prijal" rozmýšľal

"Prepáč, mám hlboko zakorenený odpor k psychopatickým- morbídnym kultom s arogantnými členmi" usmiala som sa

"Slečny prosím, ak ma ospravedlníte mám lepšie veci na práci ako počúvať svojho narušeného brata ako sa háda o to kto má väčšie ego" zasipel Logan a o točil sa za kamarátmi. "Ideme. Ak budeš niečo potrebovať Mag," pozrel sa zase na brata, " neopovažuj sa mi volať." 

"Ešte raz budeš so mnou tak rozprávať a budeš spať na autobusovej zastávke!"

Logan sa hlasno zasmial. "Vieš braček, ja som filantrop," výhražne sa k nemu priblížil, "a tvoje násilnícke správanie voči mne sa mi vôbec, ale že vôbec nepáči"

"Dovol mi sa tiež zasmiať. Neviem koho filantropická povaha rozmlátila 4 chlapom hubu na nepoznanie keď ho vyhodili ožratého z klubu" oplatil mu to Magnus a obdaril ho povýšeneckým úsmevom

"A tu ho máme dámi a páni " rozhodil rukami "Magnus Hale bez filtrov. Usmieva sa ako benevolentný kráľ a k bratovy sa správa ako k besnému psu. Vieš, nemal som na teba žiadne očakávania ale aj tak som sklamaný"

"Moje vrúcne ospravedlnenie. Nikdy som nedokázal dostat hlavu ďalej než do vlastného zadku. Dúfam, že ti siaham aspoň po kolená , ty prevtelená etiketa" urobil polkonu a vysmial sa bratovy

Logan sa naňho opovržlivo pozrel a odkráčal aj zo svojou skupinou, ktorá nám nezabudla poslať vražedné pohľady a výsmešné úsmevy. 

"Pri takýchto poznámkach a hádkach si potom myslí, že ti je šumafuk " poznamenala som

"Byť tebou tak moc nevyskakujem" priložil mi pištoľ k hlave s podráždeným výrazom. Jemne som sa otočila na Nicka. Sedel rozkročený na učiteľskom stole a celkom mu vyhovovalo, že si ho nikto nevšíma. Opatrne som spravila krok dozadu, takže som stála tesne pred tým. Nickolas bol týmto činom celkom zaskočený. Dala som si roky za chrbát a chytila mu opasok zatiaľ čo nám Magnus nevenoval pozornosť. 

"Každý od nás má v opasku vysielač, ktorý keď stlačí pošle signál domov, že sa niečo posralo." spomenula som sa na jeho niekdajšie slová, ktoré mi povedal keď sme išli zachrániť Adama s Lucasom.

Zdá sa, že aj on si na to spomenul, lebo sa vôbec nebránil. Na vnútornej strane opasku som zacítila ten gombík a stlačila ho.

"Notak, dosť bolo prasačiniek, choďte od seba!" zakričal na nás Magnus. Víťazne som sa naňho usmiala a urobila krok dopredu. "Keď už tu máme súkromie od tých podradných živlov, poďme prebrať čo s vami urobím. Bol by som hlupák keby vás zabijem. Išiel by po mne Oscar a bovie kto ešte. " rozmýšľal nahlas

"Si hlupák už len, že nás tu držíš" zamrmlal Nick

"Môžem si vypýtať výkupné, postaru vás mučiť, alebo si vás proste nechám len tak pre zábavu"

"Čo myslíš? Do koľkých sekúnd ho Oscar zabije keď sem príde? Ja mu nedávam ani 10" prihovorila som sa Nickovy

"Čo mu potom napíšu na hrob? Podľa mňa by to malo byť niečo odvážne a neobyčajné. " pridal sa do mojej hry

"Magnus le bouffon? (šašo)"  zasmiala som sa. v tom Magnus vystrelil zbraňou do vzduchu. 

"Nabudúce vám urobím tretie oko ak poviete niečo podobné" vyhrážal sa

"Počuješ sa vôbec? Oscar ťa roztrhá v zuboch ak zistí, že si len tak v škole zajal jeho syna" .

"Vieš v čom je najväčšie kúzlo tohto únosu? To, že ste zmizli zistí až za veľa hodín"

Zrazu niekto vyrazil dvere. Dvere odleteli asi 2 metre ďaleko ale nikto v nich nestál. Magnus okamžite spozornel a namieril zbraňou na dvere. Kývol dvom chlapom aby to išli skontrolovať. Hneď ako vyšli z dverí spadli na zem s rozstrelenou hlavou.

"Kurva" potichu zahrešil Magnus. "Na čo čakáte?? Bežte vo tie hovadá dostať!" rozkričal sa po svojich. Všetci dopadli rovnako a niekto ich odkopol rovno pred dvere aby boli ich mŕtvoly vidno

"Si zo mňa robíte srandu" zašepkal magnus. Ostali sme tam sami traja. Po chvíli dramaticky vstúpili Lucas, Adam a Oscar dovnutrá. Prestúpali po všetkých mŕtvych telách zo zbraňami v ruke a kamennmi výrazmi.

"Človek vás nechá chvílu osamote a hneď ide všetko do kopru" prehovoril ako prvý Lucas s úškrnom na tvári.

"Magnus, ty dokážeš pridať zápach porážky do každej situácie" zasmial sa Oscar.

Magnus stál rovno s hlavou zdvihnutou a na tvári mu hral stále úsmev.

"Oscar, ešte som nevidel, že by si sa zapájal do takýchto akcií" prihovoril sa

"Vždy poteší, keď môžeš uraziť palicu psychopatovi" usmial sa

"Ste v pohode?" spýtal sa nás Adam keď k nám pristúpil. Obaja sme prikývli. Teraz sa Magnus otočil na nás

"Ako sa vám podarilo, vy dvaja potkani, ich zavolať?" zasyčal

"Kúzelníci neodhalujú svoje triky" povedal Nick. Magnus sa poobzeral po triede a priblížil sa k oknu. Postavil sa na lavicu a otvoril ho.

"Už as ani nepohni Magnus, inak ťa zastrelím " namieril naňho Oscar. Magnus sa len uškrnul.

"Je čas na plán B. A ten vždy naštve" otočil sa nám chrbtom zasalutoval a po chrbte sa hodil z tretieho poschodia. Vybehla som hneď k oknu ale nevidela som na zemi žiadnu rozplacnutú mŕtvolu. Len celkom dosť popadanej omietky

"Zmizol" povedala som zmätene a otočila sa na ostatných. Adam z Nickom sa zatvárili rovnako zmätene ako ja ale Lucas z Oscarom sa len jemne zasmiali.

"Zas spravil ten starý trik. Ten šmejd to naplánoval dokonalo" začal Luk. "Rok dozadu sme boli v tej istej situácií. Prešiel k oknu a skočil. Podľa svedkov urobil zopár salt dozadu, keď niekto vystrelil zo zbrane asi 7 hrubých gumenných lán po ktorých sa zošmikol dole" 

"Takže ste ho nechali len tak odísť?" zarazil sa Nick

"Jo, hneď potom čo sme vás zachránili" pripomenul mu brat. Zatiaľ čo sa oni dvaja hádali, podišla som k Adamovi.

"Ten dramatický príchod ste si nacvičovali?" podpichla som ho

"V aute sme si vyberali outfity a dohadovali sa na výraze. Som rád, že Nickolasa napadlo nás zavolať"

"Hej, to bol môj nápad!" buchla som ho. "On by si tu doteraz ešte flegmaticky sedel keby som nerozmýšľala". Ešte pár minút sme sa tam hádali dokým Oscar vodcovsky nezahlásil, že sa ide domov. Pred školou stál veľký, čierny Lamborghini jeep a doma sme sa všetci rozišli.


Ďakujem aj tým 7 čitateľom čo si to čítate. Veľa to pre mňa znamená a budem rada za každý vote <3<3<3

Story of epicDonde viven las historias. Descúbrelo ahora