Nikdy som sa asi taká vyspatá necítila. Myslím, že by som spala ďalších 5 hodín, keby mi jasné slnko nesvietilo do očí. Trochu som sa pomrvila a pretrela si oči. Potom som zamrzla. Niečia hlava na mojom pleci, ruka pod mojou hlavou a druhá ruka prehodená cez moje boky. A tá nádherná korenistá vôňa. Och... Doriti! Vybavil sa mi včerajšok. Nickova zbraň na mojom čele, obviňovanie, trochu sentimentality na streche pri hviezdičkách s Loganom a ja s jeho tričkom s ním v posteli.
Vyzerá to, že ešte spí. Ak bude len trochu potichu...
Môj plán tajného vyliezania z postele prekazilo silnejšie pritlačenie môjho boku k väzniteľovy. Opatrne som sa snažila jeho ruku zo mňa zložiť, ale ešte viac si ma k sebe prisunul.
"Nemal by si ešte spať?" spýtala som sa podráždene keď všetky moje pokusy o útek zlyhali.
"Prečo? Chcela si sa vyplížiť z postele a utiecť do západu slnka?" uškrnul sa.
"Vieš, mám rada svoj osobný priestor," otočila som sa naňho z falošným úsmevom.
"A ja zase svoju posteľ sám pre seba a hold sme tu," rozhodil rukami.
"Pokiaľ viem, bol tvoj nápad ma sen doviesť takže by som zavrela hubu," zdvihla som jedno obočie,
"Mal som sentimentálnu chvíľku," zamračil sa a postavil sa z postele. Natiahol sa a ja som mala krásny výhľad na jeho vypracovaný chrbát. Najviac sa mi ale zapáčilo jeho tetovanie na ramene. Dva pásiky. Jeden hrubší, druhý tenší.
"Na raňajky sú cerálie," otočil sa na mňa," ak samozrejme nechceš celý deň pozerať na moje svaly," povedal pobavene.
"Keby tam niake boli možno by som sa na ne pozerala," odvrkla som a tiež sa zdvihla. Spolu sme šli do kuchyne a ja som sa hodila na stoličku pri pulte.
"9:28?!?" zhrozene som zhíkla. "Musíme ísť do školy!"
"Ukľudni sa kráska. Nechaj ma sa najprv najesť," pretrel si unavene čelo.
"Nie, nie, nie... Musíš ma odviesť domov. Aby som šla pre motorku. A pre učebnice. A prezliecť sa. Bože, veď nemám ani rifle," začala som hysterčiť.
"Zabudni. Niesom Uber. Môžem ťa tak hodiť do školy. A vyber si niečo z mojej skrine," vyberal misku z poličky.
"A že kto je tu neskutočný.." zašomrala som cestou naspäť do jeho izby. Otvorila som skriňu a zistila som, že má fakt dobrý vkus. Vybrala som si veľkú čiernu mikinu z modrými plameňmi a dala si čierne baggy rifle. Behala som po dome ako blázon a hľadala topánky ktoré by neboli o 10 čísel väčšie ako moja noha. Keď som našla niake slušné šlapky, uvidela som ako sa na mne Logan dobre zabáva.
"Niečo vtipné alebo sa smeješ na tom ako ti rozbijem hubu ak sa neprestaneš tak stupídne usmievať?" zasyčala som.
"Len je vtipné ako bez mihnutia oka zlikviduješ 10 chlapov naraz, ale jedny šlapky ťa vyvedú z mieri," odpil si z pohára, kde bol asi káva. Bože ako mu tú kávu závidím. Darovala som mu nepríjemný pohľad a do 5 minút sme vyrazili. Pred školou som ešte skontrolovala čas.
9:42- dobre z toho taký veľký prúser nebude. Proste prídeš, že si zaspala. Je slovina. Tú mám z Nickom. A zo všetkými z polnočného klubu. Fajn. To bude nenápadné ak prídem s týmto ohreblom.
"Lex! Preber sa!" prebral ma z dumania Loganov hlas.
"Uhm, áno?" pozrela som sa naňho
"Že sme pred triedou," veľavravne sa na mňa pozrel. Ako som sa sem dostala??
YOU ARE READING
Story of epic
RomanceOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...