XXXVIII

673 25 1
                                    

Alexis POV

Bude párty. Adam z Lucasom prišli s nápadom, že treba urobiť oslavnú párty. Pretože sa všetko dobre skončilo. Tých dvoch by nikto nemal nechávať samých. Adam pozval niektorých starých priateľov a Lucas zase celú novú školu aj z polnočným klubom. Tento večer bude čím ďalej tým lepší. 

Práve vychádzame z auta. Lucas a Adam idú za nami ako verný Bert a Ernie. Nick spolu z Lucy a Lilith sú zase predomnou. Irónia, že teraz keď sú všetci pokope sa cítim najviac osamelá. 

Sprcha. To je to čo potrebuješ. Áno, musíš si dať sprchu.

Lucas vyhlásil, že takáto udalosť si zaslúži oslavnú pizzu.

"Človeče dva dni mám to isté spotené oblečenie. Daj mi aspoň pol hodinu," drgol doňho brat. 

"Súhlasím," prisvedčila Lucy. Je mi jedno koľko dobrého som o nej počula. Je mi mimoriadne nepríjemná. "Môžem ti požičať nejaké oblečenie, Lilith."

Lilith zmätene prikývla. Obe sa vybrali hore schodmi a ja neochotne za nimi. Veď mám izbu na rovnakom poschodí. Počkať. 

Lucy nevie, že jej izbu mám ja.

Vybehla som za nimi práve vo chvíli keď otvorila dvere do mojej izby. Teda svojej. Neviem, mám v tom zmätok.

"Čo to do prčic.." vydýchla Lucy a začala sa obzerať po zabývanej izbe.

"Chalani dali tvoju izbu mne potom čo si mysleli, že si mŕtva," podišla som chladne k nim. Lucy sa na mňa urazene pozrela. 

"Prepáč ale môžeš mi ešte raz zopakovať ako si sa dostala do tejto rodiny? Nechápem tomu," zdvihla jedno obočie.

Zlatko ani nevieš akých nepriateľov si práve robíš...

"Domov sladký domov," zašomrala som a oprela sa o stenu vedľa nej.

"Vieš s kým sa práve rozprávaš?" urobila krok ku mne.

"A to ty máš byť ten anjelik rodiny?" odfrkla som si posmešne.

Vtedy spoza rohu vyšli obaja bratia a pohľadom si premerali celú scénu čo sa medzi nami diala. Na tvárach sa im zjavili mierne pochybnosti.

"Prepáč Lucy, asi sme zabudli spomenúť, že tvoja izba už neni tak trochu tvoja," povedal opatrne Lucas.

"Och, to nevadí veľký braček. Práve sme sa o tom z Alexis bavili," ozvala sa až prehnane milo.

Tá mrcha jedna.

Pohľadom som vyhľadala Lilith a hodila na ňu pohľad typu Počula som správne?? Niesom si istá, ale jej odpoveď vyzerala ako Som zmätená tak ako ty.

"Už som povedal komornej nech ti pripraví novú izbu. Zavediem ťa do nej. Máš tam aj svoje veci," odkašľal si. Lucy po mne hodila posledný divný pohľad a zmizla spolu z bratom. Teraz som sa prvý raz pozrela na Nicka. Nespúšťal zo mňa pohľad. Myslím, že keby nebolo také teplo tak by som s toho chladného pohľadu zamrzla.

Cítila som ako sa ku mne Lilith naklonila :" Ty si s tým hnusákom čo ťa práve prebodáva pohľadom ako by si bola jahňacie chodila, však?" zašepkala mi do ucha. Ani jeden z nás jej neodpovedal. "Chodila," potichu si zamrmlala. "V tom prípade sa stratím skôr než to bude ešte viac divné," pobúchala ma po pleci.

"Nerob si starosti. Idem aj tak do sprchy," otočila som sa smerom do izby.

"Skvelý nápad," ironicky zajasal Nickolas a svojimi dvoj metrovými krokmi bol hneď pri mne. Dotlačil ma do izby a okamžite za nami zamkol. 

Story of epicWhere stories live. Discover now