NICK POV
Práve mi do izby vletela Alexis. Musel som sa pousmiať nad jej výrazom keď zistila, že som v posteli z tou štetkou. Ešte viac ma rozosmialo ako po nej skričala bagaňa vygumovaná. Povedal som jej, že je naivná a že s nami to bola len hra. Musel som sa veľa odhodlávať aby mi niečo také vyšlo z úst. Ale na stotinu sekundy som vtedy chcel aby cítila to čo ja keď som uvidel jej fotky z Enzom. Mal som chuť ísť z Martineza vymlátiť dušu. Jej pery patria len mne. Neviem čo teraz cítim.
Ojebávala ma celý čas? Naletel som jej? Bola to len nehoda? Nemám v pláne sa však s ňou až tak skoro dať naspäť dokopy a tváriť sa, že sa nič takéto nestalo.
Zachvíľu bude poobebie. Idem vykopnúť Tiffany. Neznesiem ju mať dlhšie v posteli
"No tak, vstávame" zatrepal som s ňou
"Áno zlato?" prehovorila tým škreklavým hlasom
"Vypadni. Už ťa nepotrebujem" ľahol som si a otočil sa na druhú stranu. pocítil som ako sa okamžite posadila.
"To myslíš teraz vážne??" zvýšila hlas
"Počula si dobre vypadni, ak si čakala milionárske raňajky do postele tak si nemala za mnou tak doliezať" zasmial som sa.
Švacla ma vankúšom a začala si energicky zbierať veci zo zeme. Pri dverách nezabudla utrúsiť niaku urážku a potom som už len počul buchnutie hlavných dverí. Dal som si šedé tepláky a išiel do kuchyne. Tak trochu som dúfal, že tam stretnem Alexis, aby ma videla bez trička a oľutovala, že ma vymenila za Martineza. Extrémne pomaly som sa pohyboval po chodbe keby náhodou práve vyjde z izby. Nič. Ani v kuchyni.
"Hej breček!" zastavil som brata keď šiel tiež do kuchyne. "Obleč si tričko a zavolaj Lex nech ide na raňajky"
"Môže raňajkovať kedy chce, alebo ju choď zavolať ty" oboril sa na mňa
"Nič sa nepýtaj a proste to sprav" zahriakol som ho. Zatváril sa trochu začudovane ale vyšiel hore po schodoch. Po minúte z dupotom zbehol dole
"Máme problém bro.." dobehol ku mne z niakym lístkom, ktorý mi podával. Vytrhol som mu ho z rúk.
Za pár dní som späť ~Lex
Srdce mi preskočilo pár úderov. Potom som sa spamätal a nasadil kamenný výraz.
"Za pár dní je naspäť, kde je problém?" mykol som plecami
"To nemyslíš vážne!" drgol do mňa. "Neuráčiš sa ukončiť tvoje zúfalstvo a trucovanie ani na tak dlho aby sme našli našu sestru, ktorá doslova ušla?!" zhúkol po mne
"Prečo po sebe ziapete?! došiel podráždení Oscar.
Veľký boss je tu - prekrútil som v hlave očami
Lucas si naspäť zobral lístok a podal ho jemu.
"Čo to je?" spýtal sa nechápavo a pozrel si lístok z obidvoch strán
"Sestra sa rozhodla zahrať na Deana Moriartiho" utrúsil som. Obaja na mňa vražedne zazreli.
"Zavolám pár ľuďom nech ju nájdu a privedú do večera" povedal a už šiel z mobilom do pracovne. Zasmial som sa nad tým a pokračoval k ladničke.
"Dokedy chceš trucovať?" ozval sa nasraný Lucas za mnou
"Dokým bude Martinez nažive" nepríjemne som odvrkol
"Enzo? Toho som mal celkom rád. Mal som pocit, že ťa už Logan a spol nezaujímajú" snažil sa ma vytočiť. Otvoril som jogurt a vychrstol mu ho na brucho.
KAMU SEDANG MEMBACA
Story of epic
RomansaOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...