XIX

718 21 0
                                    

Pomaly som sa prebúdzala. Hlava mi strašne dunela. Sadla som si na posteli a pretrela si oči.

"Logan?! Čo robíš v mojej izbe?? Vypadni!" zvrešťala som keď som na sedačke oproti postele uvidela Logana ako na mňa uprene hľadí

"Tvoja izba?" spýtal sa posmešne a kruto. Vtedy som sa zarazila. 

Ja nemám kreslo oproti posteli. A toto neni moja posteľ

Poobzerala som sa po izbe a zistila, že vôbec neni moja. Pohľad mi spadol na moje obviazanú ruku a potom na moje tričko. 

Počkať. Ja som mala šaty. A toto neni moje tričko. Toto je chalanské tričko. 

Vrhla som letný a zmätený pohľad na Logana. Stále ma pozoroval

Doparoma, že som s nikým... rýchlo som sa pozrela pod perinu. Dobre, spodné prádlo je na svojom mieste.

Logan ma stále a povýšene sledoval. "Niaky problém kráska? Nie? To je fajn, lebo mám pár otázok, ktoré vyžadujú odpovede" zasyčal a podišiel ku stolu.

"Kto si kurva myslíš, že ?! Kto do prdele si keď prídeš na moju párty a otráviš mi hostí?"

"Párty... To je zaujímavý výraz. Ak je hento tvoja predstava párty tak vy snobi ste nudnejší než som myslela. Neviem ako u vás, ale u nás robíme párty typu American pie. Nie Adams family.

"Vieš, že tu nemáš už žiadnych patolízalov aby ťa bránili keď ti budem chcieť rozbiť hubu. Byť tebou vážim slová" zasipel

"Tú nenávisť, čo ti ukazuje brat si nemusíš vylievať na mne, to vieš, že" povedala som uštipačne

"To si zo mňa robíte prdel" falošne sa zasmial a pretrel si dlaňami tvár. "Myslím, že si musím spomenúť, že nebijem baby, inak by si skončila z rozbitou hubou, ale doslova nikomu by to nevadilo ty ropucha k ničomu". Na tvári sa mi zjavil pyšný úsmev. Trafila som klinec na hlavičku. Odišiel od stola naspäť na kreslo a sadol si tam z rozkročenými nohami a znovu na mňa upieral ten jeho pohľad. Po chvíli sa uškrnul a zase pokračoval

"Uži si ten úsmev dokedy môžeš. Počul som, že ste sa z Nickolasom dosť zblížili. Čo spraví ak uvidí toto?" pousmial sa a podal mi mobil. Opatrne a pochybovačne som ho zobrala.

"A kurva..." zašepkala som. Ukázal mi instagram plný fotiek ako sa bozkávam s Enzom.

"Je toho plný internet. Enzo je na našej škole ako idol všetkých dievčať. Ak sa z niekym bozkáva, je to všade. Gratulujem, si celebrita"

"Si zo sebou spokojný, hm?" zasmiala som sa a položila jeho mobil vedľa seba. "Veľký Logan Hale, samozvaný kráľ, sa snaží zabudnúť na svoje poníženie zo zničenej párty chabou odplatou" pomaly som sa postavila a podišla ku kreslu kde sedel. Ruky som si položila na operadlo na ruky a zohla sa k nemu. 

"Magnus mal zrejme pravdu s tým, že máš len veľkú hubu. Teraz vypadni z môjho domu!" vyštekol. Odtiahla som sa a víťazne sa usmiala. Schmatla som svoju mikinu, čo bola prevesená cez stoličku a vybehla z domu. Mikinu som si obliekla a nasadla na motorku. Prisahám bohu, že som šla tak rýchlo, že som necítila ani cestu pod sebou. Bola sobota ráno a moc ľudí na ceste nebolo. Motorku som nechala ležať pred dverami a vrazila do vnútra. Nikto nebol v obývačke, takže asi ešte spia. Vybehla som na poschodie a zastavila až pred Nickovou izbou.

Notak maj niaku odvahu. Vojdi! On to pochopí!!

Moje svedomie ma nakoniec prehovorilo a vyvalila som dvere. 

"Nick ja.."

Čo to kurwa??

Zamrzla som vo dverách. Nick ležal na posteli a.. na ňom bola rozvalená niaka nahá bruneta.

Story of epicDonde viven las historias. Descúbrelo ahora