XXXIV

727 20 5
                                    

"Braček???" všetci sme naraz vykríkli.

"Tak o toto je ten brat, o ktorom Logan hovoril," pretrela som si dlaňami tvár.

"Prv než začneme s tým zoznamovaním, by som potreboval tvoj opasok Nickolas," natiahol k nemu ruku Raf. Preto chcel ísť ten zmrd strážiť na skalu. Kol si zobral jednu z Johnových zbraní na zemi a divne sa pozrel na brata.

"Opasok? Až tak hlboko sme hádam neklesli," pokrčil nosom. Rafael sa hlasno rozosmial.

"Nie ty magor. Majú v opasku inú verziu SOS gombíku," vysvetlil. Nick k nim hodil svoj opasok.

"Prepáčte, že ruším toto nechutné rodinné stretnutie, ale ešte raz? Braček??" skočil im do rozhovoru Enzo.

"Moja drzosť. Zrejme som sa nepredstavil celým menom. Volám sa Kol Diaz. A Rafaela Diaza už asi poznáte," urobil krivú pukrlu. 

"Ty jeden vypatlaný idiot. Zabijem ťa," zasyčala som naňho.

"Bol si jeden z nás. Patril si do rodiny. Všetko to zahodíš kvôli márnotratnému bratovi?" spýtala sa neveriacky Robin.

"Popravde, drahí priatelia, nič s toho nebolo pravé. Dva roky dozadu som k vám pridal iba aby som mohol zničiť rodinu Mikaelsonovcov. Ale keďže sú tí bastardi taký spoločenskí, musel som to skúsiť cez jeho najlepšieho kamaráta. Ktorý tu nakoniec ani neni. Škoda. Aj toho som tu chcel na veľkolepé odhalenie," rozhodil rukami Raf.

"Čo máš proti môjmu bratovi, ty psychopat jeden?!" Lucas urobil dva dlhé kroky aby bol presne oproti Rafaelovy z Kolom.

"Daj si spiatočku, Samson," zamával mu zbraňou pred nosom Kol. Brat potiahol Lucasa naspäť a Nick docupkal na jednej nohe pred Diazov.

"Radšej povedz čo máš na srdci než ti ho vytrhnem z hrude." dodal Nick

"Mali sme sestru. Rovnako ako ty. Volala sa Stella," precedil cez zuby Kol.

"To je meno pre štetku," skonštatoval Nick. Rafael k nemu urobil krok bližšie a kopol ho do postrelenej nohy. 

"Už si nikdy neber je pamiatku alebo jej meno ho huby potom čo si jej urobil. Je mŕtva len kvôli tebe," zasyčal Raf.

"Kurva ja žiadnu Stellu ani nepoznám," chytil sa za kopnutú nohu. 

"Ešte lepšie. Už si na ňu ani nepamätáš," pokrútil hlavou Kol.

"Môj brat by nikdy žiadnu ženu nezabil. Nič neurobil tak nás vy blázni nechajte na pokoji," skríkol po nich Lucas.

"To je presne to," namieril na nich nervózne zbraň Kol. "Nič nespravil!"

"Doslova nikto ti nerozumie ty nepodstatná ropucha," Davina si pretrela spánky.

"Naša sestra Stella mala tú smolu, že sa zamilovala do legendárneho Nickolasa Mikaelsona. Išla na párty kde bol aj on. Vyspali sa spolu a on potom odkopol. Volala mu, písala mu, dokonca za ním aj v škole chodila, ale on ju ignoroval. Ten chudák jej zobral panenstvo a potom ju odbil slovami Bol to dobrý sex, ale viac v tom nehľadaj. Tak sa zabila. Podrezala si žili"

Všetci sme chvíľu vstrebávali až kým sa Nick neujal slova. 

"A kto vám kurva toto všetko natáral?? Žiadnu Stellu som v živote ani nestretol a žiadnu už vôbec som žiadnej nezobral panenstvo. A určite by som si všimol keby ma prenasleduje dievča a dvoma psychopatickými bratmi. Stačí ako vysvetlenie," rozhodil rukami.

"A on si stále pôjde svoje," povedal do vzduchu Kol. "Ver mi, že máme veľmi dobrý zdroj. Klam si koľko chceš, ale mi pravdu vieme,"

"Kriste a to som si myslel, že ja mám toho najnemožnejšieho brata," zamrmlal si.

Story of epicWhere stories live. Discover now