XXXX

648 20 2
                                    

"Naozaj musíme ísť do školy?" zakňučala som na Adama pri raňajkách.

"Máme dochádzku ako noty na bubon. Neboj, zachvíľu nás odtiaľ aj tak vyhodia," zasmial sa brat a bral si do rúk tašku.

Zase meškám?

"Lucas po teba po škole príde," zakričal mi na rozlúčku. Skoro som zabudla na moju rozmlátenú motorku.

"Počkaj! Ako sa mám ja dostať do školy??" zakričala som. Zabuchli sa dvere. Nepočul ma.

Do šľaka.

Zdvihla som sa od svojich palaciniek a išla pohľadať niekoho kto ma odvezie do školy. Ako to, že v tomto paláci nie je ani jednej živej duše??

Lucas z Nickom už odišli skôr do školy aby tam mohli prihlásiť Lilith z Lucy a Oscar je tiež preč. Vytiahla som mobil a začala sa hrabať v kontaktoch. 

Davina? Až tak dobre sa nepoznáme. Hale... Mala by som si ten kontakt vymazať. Och Martinez! Koľko je hodín? 7:45? Enzo by šiel. Ten nikdy nechodí načas. Vytočila som číslo.

"Enzo? Si ešte doma?" ozvala som sa keď zdvihol.

"Práve nasadám do auta, čo sa stalo?" 

"Och, vďaka Bohu. Nehodíš ma do školy?" vydýchla som si. Počula som ako sa na drhej strane rozosmial. Prevrátila som oči

"Za 4 minúty začína škola a ty si teraz hľadáš odvoz?" rozosmial sa jeho hrubým hlasom. "Do dvoch minút som tam." 

Od Enzovho domu to je asi 10 minút autom, ale ako som už stihla zistiť, šoféruje ako šialený. Zobrala som si tašku a išla pred dom. Práve keď som vychádzala z brány tak predomnou zastavilo tmavo zelené 911 porsche.

Pozerala som sa na to auto ako na zjavenie. Vodič vystúpil z auta.

 Vodič vystúpil z auta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Páči sa ti?" široko sa usmial keď si všimol môj pohľad.

"Práve som sa zamilovala," skonštatovala som.

"Do mňa či do auta?" zdvihol jedno obočie. Obzrela som si aj Enza. Bol dokonale zladený s autom. Keby ho nepoznám, nepovedala by som, že to je ten istý chalan, s ktorým som sa bozkávala na párty.

Veľavravne som sa naňho pozrela. "Ako môj oficiálny najlepší kamarát ma necháš šoférovať, však?"

"Jasné, lebo mňa už asi omrzel život," uchechtol sa. "Nasadaj, meškáme."

Je 7:57 a sme pred školou. Ani sa mi nechcelo vystúpiť z auta. Z Enzom som sa musela rozlúčiť, lebo má hodinu na druhej strane školy. Ja mám hodinu s Nickom a Loganom. Paráda. Otvorila som dvere učebne a všetky oči boli zase na mne. Učiteľ Smith.

"Myslím, že vy, mladá dáma, dostanete metál ak niekedy prídete načas," zamrmlal a ďalej sa venoval písaniu niečoho na tabuľu.

"Treba len veriť," opätovala som mu jeho nadšenie a išla ku svojmu miestu.

Story of epicWhere stories live. Discover now