Fotky, ktoré som zabudla pridať do predchádzajúcej časti. Aby ste ti vedeli predstaviť ako to tam zhruba vypadalo. Zdroj fotiek: ig môjho brata, ktorý ani nevie, že toto píšem 😂 Btw hore je pesnička, ktorá bude spomenutá v príbehu.
Nick POV
"Si zo mňa robíte kozy," vypadlo zo mňa keď som ho uvidel sem vojsť. Ostatný nevedeli o koho sa jedná, ale ja som sa stál z otvorenou hubou ako nejaký somár.
"Ty sa s tým šašom poznáš?" začudovane sa na mňa otočila Lilith.
"Starý známi. Ktorý mal byť mimochodom už mŕtvy," odvrkol som a stále prepaľoval Magnusa pohľadom.
"Komplikácie sa objavili, prejavili a vyriešili," prehodil Magnus namyslene. Bože, ako mu chcem jednu vraziť.
"Menší infarkt by mi teraz pomohol," zapojila sa do rozhovoru Lucy.
Poobzeral som sa okolo seba a nazbieralo sa tu dosť chlapov z puškami. Piatich zvládnem. Lilith tiež nejakých dvoch. A Lucy troch. Ale čo s ďalšími deviatimi.
"Tak čo s vami tromi spravím," rozmýšľal nahlas Magnus.
"Zavri oči a tvár sa, že sa ti toto všetko len zdalo. U mňa to pomáha," obdaril som ho úsmevom.
"Tu je ten preslávený humor Mikaelsonovcov. Ani nevieš koľko som sa toho napočúval od tvojej sestry. Ale zdá sa, že aj Alexis sa začína začleňovať čo sa toho týka. Počul som, že sa dokonca zblížila z mojim malým bračekom," nechutne sa usmial. Navreli mi žily na krku. Už len pri tom pomyslení, že Alexis je sama v miestnosti s tým kreténom... Fuj, nikto sa nebude dotýkať toho, čo je moje.
"Kto je Alexis, Nicky?" spýtala sa zrazu Lucy. Och, tejto téme som sa chcel za každú cenu vyhnúť.
Hej, malá sestrička. Je to dievča, pre ktoré by som odišiel kľudne aj na koniec sveta, ale náš vzťah je taký, že 3 dni sme boli v pohode a pár týždňov nevieme zniesť prítomnosť toho druhého. Či už z hnevu, žiarlivosti alebo z túžby. Ale hej, stále som tvoj veľký brat, z ktorého by si si mala brať príklad.
"Niekto, koho si určite zamiluješ," otočil som sa na ňu z úsmevom.
Tak ako ja...
Lucy si ma neveriacky prehliadla. Asi jej došlo, že za tým bude niečo viac. Magnus sa chystal niečo povedať, keď jeho určite nepodstatnú poznámku prerušila hudba. Všetci sme sa začali obzerať.
"Man in black??" povedala udivene a pobavene Lilith a začala sa obzerať. Tak ako my ostatný. Bože, toto silno zapácha Adamovým humorom, Enzovými tanečnými pohybmi a Lexiným sebavedomím a odvahou. Neberte ma zle. Ale ktorý magor by prišiel takto na tajnú misiu ak nie Blairovci? Kriste, ak toto nebol nápad mojej Lex a Loganovej brigády života a smrti tak budem veľmi nahnevaný. Je to fakt vtipné. Ale aby sme si neklamali. Magnusov pohľad naozaj stojí za to.
YOU ARE READING
Story of epic
RomanceOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...