Zobudila som sa na budík, ktorý som si včera večer nastavila. Škola začína 7:50 a bolo niakych 7:20. Obliekla som si roztrhané modré rifle, bieli top a na to veľkú čiernu mikinu. Zbehla som dole a tam už za mohutný dreveným stolom sedeli bratia a Adam.
"Prajem pekné ráno" pozdravil Lucas
"Nepravdepodobné" povedala som otrávene a pokračovala do chladničky. Adam mi kývol hlavou na pozdrav a Nick sa na mňa ani nepozrel. Kretén jeden. Vytiahla som z nej Coca- Colu a zmrzlinu (zdravé raňajky ja viem)
"Vieš, že raňajky máme už nachystané" povedal zmätene Adam.
"Hej, ale myslím, že dnešok bez dostatku chemikálií neprežijem" zatiahla som ospalo.
"Za 10 minút vyrážame tak pridaj" zapojil sa Luk.
Veď je len 7:30. Ešte máme 20 minút" nechápala som
"Normálny ľudia chodia väčšinou načas"
"Syn mafiána hovorí o normálnom živote?". Luk nas mojou poznámkou len prekrútil očami
"Čakám v aute" dodal nakoniec
"Vydrž, idem s tebou" zakričal naňho Adam a spoločne odišli. Ostala som tam sama s Nickom. Nevedela som čo robiť.
"K tomu včerajšku... Čo robiť, že sa to nestalo?" opatrne spustil
"Myslíš to jako si ma chcel znásilniť?" spýtala som sa vyčítavo
"Ešte si sa nenaučila, že by si nemala byť taká drzá?" zavrčal podráždene
"Ty sa nauč, že so mnou manipulovať nebudeš". Nick výhražne vstal od stola a ja som k nemu nebojácne pristúpila. Chvíľu sme sa prebodávali pohľadmi a potom som dodala. "Potrebuješ ešte niečo, alebo ma chceš len vraždiť pohľadom?". Len sa zasmial a odišiel. Nastúpila som do auta a po pár minútach nás vysadili pred obrovskou školou. Prešlo okolo nás stádo šľapiek a zamávali na Adama.
"Tak tu sa mi bude páčiť" povedal pozerajúc sa za nimi. Prekrútila som očami. Rozlúčila som sa s Georgom a išli sme rovno do riaditeľne. Táto škola je fakt obrovská a veľmi moderná. Ako z amerických filmov. Zaklopali sme na dvere riaditeľne a vošli.
"Aaa, dobrý deň! Vy budete asi Alexis a Adam Blairovci" privítal nás riaditeľ
"Nečakane" zatiahla som. Adam do mňa zase len drgol nech som aspoň prvý deň slušná.
"Adam ty máš triedu na konci tejto chodby 3.A a skrinku 147, Alexis tvoja trieda je na druhom poschodí 2.B a skrinka 155"
"Diki" povedala som a vyvalila sa z riaditeľne. Za pár dní ma bude mať a moc tak načo tu ďalej zostávať. Počula som, že Adam sa za mňa ospravedlnil a tiež odišiel. Vtipné, že Adam je ešte viac problémový než ja. Pred schodami sme sa rozlúčili a ja som šla hľadať moju triedu. Našla som ju.
Nádych, výdych Lex. Tieto pohľady si zažila už nespočet krát
Vyvalila som dvere a všetka pozornosť sa upriamila na mňa.
"Vy budete tá nová študentka! Na starej škole vás neučili klopať?" zasyčal nepríjený učitel
"Zvyknete si" vyškerila som sa. Zopár žiakov v triede sa zasmialo, tak mi to zdvihlo sebavedomie.
"Poďte k nám bližšie a predstavte sa". Prišla som pred tabuľu a začala sa obzerať po triede. Učiteľ si odkašlal na znak, že mám začať.
"Som Alexis a ak budem chcieť prídem za niekym a predstavím sa osobne" povedala a pozrela sa na učiteľa pohľadom "stačí??"
YOU ARE READING
Story of epic
RomanceOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...