XXXI

702 26 0
                                    

Nedobrovoľne som zavretá vo svojej izbe a sedím pri okne z knihou v ruke. Vôbec sa neviem sústrediť. Potom čo som chalanom rozpovedala čo sa stalo sme sa premiestnili do sídla casa de Mikealson a dole v obývačke je zasadačka. Sú tam všetci okrem Zaidena z Enzom, ktorým Logan okamžite poslal znova skontrolovať miesto činu a keby niečo nasledovať stopy. A samozrejme okrem mňa. Zamkli ma v izbe ako niake zviera aby som si odpočinula a oni mohli v kľude plánovať ďalšie kroky aj mojej pomsty. O nás bez nás. Už viem ako sme sa museli cítiť v 38. Počula som odomknutie dverí.

"Bolo mi povedané nech ti idem robiť spoločnosť," vošiel dovnútra sebavedomý Nickolas v plnej kráse. Och bože, ako mu chcem ten samoľúbi výraz zotrieť z tváre.

"Nemal by si ísť radšej za svojou Tiffany?" zavrela som knihu a postavila sa s milým úsmevom. Nachvíľu sa zamyslel. Ten kretén nevie, ani ktorá bije pokiaľ ide o baby, s ktorými spal.

"Až keď sa ti udusíš Martinezovým jazykom," urobil pár krokov ku mne.

"Vieš, ja som s Enzom stále v...kontakte," do posledného slova som dala toľko tajomstva koľko sa dalo. "Ale ty? Jednorázovka, ktorej nevieš prísť ani za meno. To je dosť smutné," povedala som štipľavo.

Na krku sa mu napla žila. Neviem čo to do mňa vyšlo, ale chcem mu dať zožrať všetko čo sa dá. Urobil ďalšie dva  dlhé kroky a bol pri mne. Ruku si vyložil na stenu vedľa mojej hlavy a očami sa ma snažil spáliť.

"Dráždiš tigra. Daj si pozor," zasyčal

Áno, ja viem

"Tigra? Povedala by som nevinného kocúrika. Čo mi spravíš? Vyspíš sa z ďalšou šľapkou? Prosím. Možno potom chytíš HIV," vypľula som mu tváre.

Toto pre mňa neskončí dobre.

"Si ešte krajšia keď žiarliš. Ak si až tak moc sexuálne frustrovaná môžem ti s tým pomôcť," uškrnul sa a rukou mi začal prechádzať po stehne. 

"Daj tú ruku inak začnem kričať," priškrtene som zavrčala. Možno sme boli vo vojne ale moje telo s týmto názorom nesúhlasilo. Hlavne keď si vyzliekol tričko a ešte bližšie sa ku mne nasúkal.

"Och zlato kričať budeš tak či tak," zapriadol mi do ucha a ešte viac mi stlačil stehno, a zdvihol si ho k sebe. Nemohla som si pomôcť. Preskakovala som pohľadom medzi jeho zelenými očami a jeho plnými perami. Potichu sa zasmial.

"Ospravedlň sa, povedz, že si len moja a nie Martinezova a tú vojnu môžme presunúť do postele. Čo ti na to?" ešte viac sa mu rozšíril úsmev. 

Sladko som sa usmiala a nenápadne sa načiahla po knihu na poličke.

"Chceš to počuť?" naklonila som sa mu s úsmevom k uchu. Jeho odpoveďou bolo silnejšie značknutie môjho zadku. Nadýchla som sa, že mu idem niečo povedať a miesto toho som mu uvalila knihou po líci. Nickovy sa rozbila pera a padol na kolená.

"Nikdy by som neverila že budem tak rada za Pána prsteňov," obzrela som si knihu v ruke.

"Шлюха," zasyčal Nick a jazykom si zlízol krv z pery. Nič atraktívnejšie som asi nevidela. Polonahý Nickolas predo mnou na kolenách s arogantným úškrnom. (štetka)

"Alečo? Tá rana ti prehodila prekladač v tvojej hlave?" zasmiala som sa a prešla okolo neho.

"Nie, len chcem aby si si na to oslovenie zvykla aj v iných jazykoch. Lebo tak ťa budem oslovovať keď s teba budem šukať dušu, моя дерзкая принцесса," arogantne sa usmial a zotrel si ďalšiu kvapku krvi (moja drzá princezná).

Story of epicWhere stories live. Discover now