Odchádzali sme z knižnice, keď som si ešte spomela.
"Vyhoď ma pri škole. Ešte stále tam mám motorku"
"Nie, že mi utečieš" stlačil mi zadok a vnútil bozk.
"Vyšlo by mi to?" zamyslela som sa
"Poviem ti jednu smrteľne vážnu vec. Ať pôjdeš kamkoľvek, pôjdem za tebou" uškrnul sa. Nasadli sme teda a pred školou zastavil. "Počkám ťa doma". Zamávala som mu a šla ku škole pre motorku.
Zaujímavé. V škole sa svieti- pomyslela som si- bolo by dobré si zobrať zo skrinky aspoň tašku, ktorú som tam nechala keď ma Nick uniesol. Ale prečo sa o takomto čase svieti? Títo zazobanci asi nemusia platiť elektrinu. Otočila som sa, že idem radšej pre motorku a preč, keď zrazu
"BUM" ozvalo sa zo školy. Znelo to ako keby niekto vysypal celý šuplík na zem.
Neotáčaj sa Lex. Neni to tvoj problém. Asi len prievan. V tom sa ozvalo ešte väčšie BUM. Ako keby padla skriňa.
Jasné a toto isto boli veveričky
Vytiahla som si zozadu z riflí zbraň, ktorú mi kedysi dal môj spolubývajúci a zakázal odložiť. Prikrčene som sa priblížila k dverám. Boli odomknuté.
Len si zoberieš veci a vypadneš, rozumieš??
Prišla som ku skrinke. Nikoho som nestretla. Asi len zabudli zhasnúť vchodové svetlo, lebo všade inde je zhasnuté. Vyberala som tašku keď sa z učebne ozval ďalší rachot a hlasný smiech. Pozrela som sa bližšie a spod dverí šlo svetlo. Nabila som zbraň.
1,2,3... počítala som v duchu pred dverami. Na tri som dokorán otvorila dvere a vystrela zbraň pred seba.
"Hej kľud," ozvalo sa z triedy po pár zdesených výkrikoch. Boli to len niaky teenageri, ktorý oslavovali, že ukradli kľúče z cigaretou v hube a alkoholom v ruke. Celá trieda smrdela trávou.
"Aké nepríjemné prekvapenie." počula som známe zamrmlanie "Už to môžeš odložiť, kráska"
"Toto je tá časť keby ľutujem, že som nevystrelila" otočila som sa na známeho." Zhulený Logan. Teraz mi vysvetli, čo tu kurva fix robíte!" zastrčila som si naspäť zbraň.
"Neni vidno? Študujeme" zaškeril sa. Poobzerala som sa okolo. Boli tu dve baby a asi traja chalani, všetci upierajúci svoje nechápavé pohľady na mňa.
"Ten zápach vášho študovania je cítiť až von"
"Keby niekto nevedel, táto veľmi nepríjemná a disharmonická osoba je Alexis" predstavil ma bez žiadneho záujmu. Podišlo ku mne jedno z dievčat. Nevyzeralo tak pod parou ako ostatný. Ryšavá modelka.
"Ahoj, som Davina. Davina Hidelgard. Najlepšia kamarátka toho somára" podala mi ruku. Nepríjemne som jej pozrela na ruku a kývla hlavou na pozdrav.
"Znelo to ako s Jamesa Bonda. Čo ďalej? Martiny pretrepať, nemiešať?". Počula som Logana uchechtnúť
"Hovoril som už aká je spoločenská a milá?"
Schovala ruku a nasadila ďalší úsmev.
"Byť tebou som aspoň trochu priateľská, inak sa začneme pýtať ako to že jazdíš na motorke a nabitou búchačkou za bundou." zasyčala
"Oh, už chápem ako to že ste najlepší kamaráti." zagánila som na oboch
"Takže" pokračovala " dáš si tiež?" podala mi balíček obyčajných cigariet. Jednu som si vytiahla a zapálila.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Story of epic
RomanceOPRAVUJEM KNIHU LEBO NA TIE PRAVOPISNÉ CHYBY SA NEDÁ POZERAŤ!!! Príbeh 16 ročnej Alexis, ktorá sa pokúsi začleniť po smrti rodičov do sveta zbohatlého strýka, príbehu badboyov Logana a Nickolasa, ktorý majú z sebou poriadnu minulosť a nepoznaného sv...