נ.מ אמור
"הוא עשה מה?!" שאלתי את קונור בהלם, קונור הוא הדמות השפויה היחידה שכנראה קיימת כאן. הוא כמו אבא שלי והגיל גם מתאים בערך.
אבא שלי.. בלעתי את רוקי בגעגוע "הוא במשחק במקום השד" הוא אומר שוב ומגיש לי מרק חמים "תאכלי מיה פרינססה" (נסיכה שלי. ספרדית)
התקשחתי. "אל תקרא לי ככה" נהמתי.
קונור צחק. "תרגישי חופשי להוריד פה את ההגנות שלך לאונסה (לביאה. ספרדית). אני לא אפגע בך" הוא מרגיע אותי. הנהנתי.
"מה הסיכויים שאת מכניס אותי לריקוד?" שאלתי, קונור לא הביט בי. "קונור, אני חייבת לדבר איתו. תכניס אותי" כמעט פקדתי.
"הוא ימות, הוא נלחם מול דם, זה בזבוז זמן. תתרכזי ב-" תפסתי בחולצתו בעיניים רושפות.
"תכניס. אותי. לרקוד" אמרתי, קונור הנהן ועזבתי אותו. "סליחה" מלמלתי והוא משך בכתפיו.
אחרי עשר דקות חזר. "תלבשי את הסגולה, את הרקדנית הראשית" הוא אמר.
תוך עשרים דקות כבר עמדתי במקום שלי ולפי אות התחלנו את הריקוד. ניקו נראה המום מכמות העור שנחשפת במשחקים האלו.
התחלתי לרקוד ועשיתי הכל כדי להגיע אליו, בקצה השני של הזירה. בסופו של דבר הבנות סיימו את הכוריאוגרפיה שלהן. אני לא.
המשכתי לרקוד והזיז את האוויר כמצוותי. זה היה משחרר כל כך, זה היה.. חופשי.
נעצרתי מול ניקו "תנצח. למען השלום" לחשתי לו. הוא רק בהה בי בבלבול ונשאר ככה גם חצי רגע אחרי שהגונג צלצל. הילד הזה ימות.
"או שלא" אמרה פנלופה אחרי המשחק הקטן של ניקו על הבמה. "אני הולכת לשרת אותו אחרי המשחק יחד עם קטיה" היא שיתפה.
חמיצות עלתה בגרוני. "אני שמחה שלשם שינוי זה לא גבר זקן ומסריח" חיבקתי אותה. היא הנהנה בהתלהבות.
אחרי חצי שעה שמעתי את ניקו צורח על בחורה, כל הנקודות הטובות שלו נמחקו מול זעם יוקד. פרצתי לחדר.
"אתה לא תצעק עליה. שומע אותי?" נהמתי, נכנסת בינו לפנלופה
"א- אני-" הוא גמגם. פחדן.
"א- א- אתה לא מזיז לי!" התעצבנתי, מרימה את פנלופה
"אני מצטער." הוא אמר, הסתובבתי אליו.
"למה צרחת עליה?" שאלתי בכעס, הוא פגע בחברה שלי, ועוד בבחורה שיש לה רגשות כלפיו!.
"לא צרחתי, ביקשתי ממנה יפה בפעמים הראשונות ש-"
"שמה? תמצוץ לך? שתשכב על הבטן? תפשק את רגליה על השולחן? שתקשור אותה?" צעקתי בתסכול.
"מ- מה?! לא, איך הגעת לזה??" הוא שאל.
YOU ARE READING
אני מלכה!✔︎
Romance"קומי" הוא נוהם, מביט בי מלמעלה. "אני מניחה שאתה באמת מצפה שאקום, נכון?" אני שואלת בגיחוך. "בהחלט. את תצייתי לי" הוא תופס בפני. הרמתי בירכית למפשעתו והדפתי אותו אל הקיר. "אגיד את זה פעם אחרונה, אוקיי?" נהמתי. "אני לא השפחה שלך, אני לא הכלבה שלך, אני...