פרק 15- דנטה

100 16 28
                                    

נ.מ דנטה

גיל 6:

"אתה פשוט תינוק דנטה" אליסיו צחק עליי.

זה לא מצחיק, אם אני אפיל אותו על הבוץ ואלכלך את בגדיו הוא ירביץ לי, לעומת זאת אם אחזיר לאחי הגדול אמא תעניש אותי ושוב לא אוכל לשחק עם לואיסה.

שתקתי, דמעות לא מלכותיות בורחות מעיניי. "אתה.. אתה..." איך אומרים את המילה האסורה? אממ...

אליסיו הביט בי בלגלוג. "אני האח הגדול, אני אהיה מלך!" הוא אמר בקולו הגאוותני, מסתובב והולך לחבורת בנות המשרתות שעמדו בצד וצחקקו.

נשכתי באפי כששמלה ורודה התקרבה אלי במהירות, לואיסה, אחותי בת השמונה רצה אליי.

"דנטה" היא קראה בדאגה אימהית. "אמ- זאת אומרת, המלכה ממש תכעס, אתה חייב להתנקות" היא ממלמלת, אמא לא אהבה דברים מלוכלכים או לא מושלמים.

לימים חשבתי שאליסיה סתם מגזימה, מה כבר יקרה אם יהיה משהו לא מושלם או לא סימטרי?

אפשר לחשוב...

גיל 15:

רעדתי, המום כולי ורועד. לא הצלחתי לשמור עליה, לא הצלחתי לשמור על אחותי הקטנה.

הרגל שלה התרסקה, לא היו עצמות לאחות, הן היו מרוסקות לאבקה. באשמתי, לא הצלחתי להגן עליה, הם הדפו אותי על הארון ו...

ניערתי את ראשי, תפסיק דנטה! תפסיק כבר! צא מזה!

ישבתי ליד המיטה בה אחותי הקטנה והאהובה שוכבת, שערה הכהה דבוק לפניה המזיעות, מתאר השמיכה מעורר בי חלחלה.

היא לא סימטרית. אמא תשנא אותה.

בגללי, לא הצלחתי להגן על אחותי הקטנה, זה לא יקרה שוב! אגן על אחותי הקטנה בחיי.

גיל 16:

"את.. מה?!" שאלתי את לואיסה בהלם.

"היא מתחתנת תינוק" אליסיו אמר בנחרת בוז. "ברור שאתה לא תבין את העסקים הקשורים בממלכה" הוא אמר. "זה הכל קשור בכוח, כסף, ונשים" הוא אמר.

"נשים?" כיווצתי גבה, זה היה טוב לעומת לואיסה שהתכווצה כולה.

"נשים תינוק בכיין" הוא ענה בלעג. אוף אני שונא שהוא קורא לי ככה!.

"למה צריך נשים? חשבתי שהן לא מעורבות בפוליטיק-"

קול צחוקו של אליסיו גרמה לי להיעצר, מה אני מפספס פה?

"נשים הן כלי, מזיינים וזורקים. אבל בחורות שוות שיש להן תחת וציצי מחתנים, אולי הן יעשו משהו מועיל חוץ מלחלוב כסף" הוא אמר בפשטות.

"אתה כל כך טיפש" אמרתי, סמוק, אמא מעולם לא הרשתה לי לדבר בשפה הזו, לא משנה בן כמה הייתי או כמה אני עכשיו.

אני מלכה!✔︎Where stories live. Discover now