פרק 14- מלכה שלי

110 19 27
                                    

נ.מ ניקו.

ההשתלטות על המקום הייתה פשוטה יחסית, כמעט חודש לקח להשתלט על כל האי.

היו כמה כפרים של האי הגדול והמחורבן הזה שלא הסכימו להחליף את המלך שלהם.

הם טופלו על ידי החברים הנחמדים שלנו יחד יד ביד עם כריסטיאן, מרקו ומתיאו.

כריסטיאן ניסה לדבר איתי, כל הזמן הדפתי אותו. לא הייתי מסוגל לשמוע אותו,

נכנסתי לחדר של אמור ושלי מותש מהיום האחרון. "היי" אמור התרוממה מהמיטה, מחבקת אותי.

"היי" אמרתי בקול צרוד ונישקתי את שפתייה, אמור גנחה לשפתיי ומשכתי אותה אליי לכיוון המיטה.

"לא" היא חמקה מידיי בחיוך שובב.

"לא?" הרמתי גבה, מושך אותה לישיבה מעליי.

"לא, במילת שלילה כמו אסור." היא אישרה. "אתה הרי לא רוצה שיקרה משהו לתינוק" היא אמרה.

"ברור שאני לא רוצה שיקרה משהו לתינ-" רגע.. מה?!

הבטתי בה בהלם והיא פרצה בצחוק מטריף חושים. "אני בהריון!!" היא קוראת ומחבקת אותי.

הייתי המום, לא יכולתי לדבר מרוב התרגשות, מיותר לציין שהמילים התבצרו בלשוני ללא כוונה לצאת משם בשנה הקרובה.

אמור איבדה את הביטחון. "תגיד משהו..." היא מלמלה ועיניה נוצצות. קידום דמעות?..

ליטפתי את פניה בעדינות שלא אופיינית לי בזמן האחרון, כל מה שהוציאו ממני היו האכזריות, הכאב, הנקמה והשנאה.

"אני בהלם שזה באמת הצליח" הודיתי בקול צרוד וחיבקתי אותה, אמור ייבבה על כתפי.

"אנחנו נהייה הורים" היא אמרה, חייכתי וחמימות מלאה את ליבי, תמיד רציתי משפחה, במיוחד שהיו לי חסכים, ממש בקטנה. אבא מת, אמא פסיכופתית, דודים במנוסה ואח שרוב חיי ניסה להגן עליי.

טוב מה יש לומר, המשפחה שלי צריכה לזכות במדלי-

השתנקתי, אמור הביטה בי בכיווץ גבות. "נסיך קטן?.." היא שאלה, היא המשיכה להדביק לי את הכינוי המעצבן עד עכשיו.

"זה כריסטיאן" מלמלתי, אלוהים אני כל כך דפוק, הרמתי ממני את אמור. "הוא תמיד היה שם בשבילי..." התנשמתי.

הבטתי באמור, מבטי כאוב ומיוסר. היא חייכה ונישקה את שפתיי. "אני שמחה שהבנת את זה, לך תדבר איתו" היא אמרה והעבירה את ידה בשערי.

נישקתי את לחייה ואז את בטנה. "אבא אוהב מלא" אמרתי ורצתי החוצה.

עליתי על הסוס הכי קרוב שראיתי ודהרתי לספינה. "כריס!!" קראתי.

כריסטיאן הגיח מהסיפון, הוא היה נמצא שם הרבה, הוא שנא את האי הזה ולא הסכים לישון בו.

קפצתי מהסוס ועליתי לסיפון הריק. "ניקו, קרה משהו?" הוא שאל בדאגה גלויה.

אני מלכה!✔︎Where stories live. Discover now