פרק 28- חברה שלי

64 14 32
                                    

נ.מ מתיאו

התרוממתי ממקומי, תופס את אלמה ורוצה ללכת.

"שב" לוקה נהם ותפס את אלמה, מושיב אותה על ברכיו. חשקתי את שיניי.

"תחזיר לי את הבת שלי" נהמתי, לוקה לא הקשיב לי, הוא משחק עם אלמה ושני בניו שצוחקים.

"שבי פה" קולה של איזבל נשמע מאחוריי ואני מסתובב, עיניי פוגשות את של אמאייה.

שנאה הדדית. מצויין.

"אין מצב שאני יושבת פה, לא לידו!" אמאייה נוהמת ומביטה בי בזעם ו.. בפגיעות?

"אני המלכה שלך אמאייה. אל תתעסקי איתי. שבי." איזבל פוקדת ואמאייה חושקת את שינייה, מתיישבת לצידי אבל עושה את הכל כדי להיעלם, היא פונה הצידה, הכי רחוק ממני ומצידי לא אכפת לי, היא גנבה ממני את הבת שלי, היא מנסה להמריד אותה נגדי!

"מתיאו" לוקה אמר מעט בקשיחות, הבטתי בו, אמאייה חצצה בינינו, מבטה הורס את הקירות שמולה,

יפיפייה, בזה אי אפשר לטעות.

אבל היא נוכלת, צבועה. איש לא ייקח ממני את הבת שלי!!
הבטתי חזרה בלוקה והוא ההרים גבה, לא עניתי לו, המשכתי לאכול, אמאייה לא.

מפריע לי? מממ גם לא.

מזווית ראיתי את איזבל מדברת עם כריסטיאן ומצביעה לעברינו, מרקו משתתף בדיון ואני מכחכח בגרוני, גורם לאמור וניקו המסכנים להפסיק את הנשיקה המאוד מתוקה שלהם.

איזבל הביטה באמאייה ושתיהן נראו כמו בקרב פרצופים. לעזאזל על הכל.

שיפסיקו להתערב בחיים שלי, מה ביקשתי?!

כריסטיאן מתרומם וכולם נעמדים אחריו, הוא מסמן וכולם מתיישבים, כולל השירים והלורדים שהוזמנו לחגיגה.

"ביום משמח זה, תמיד רצוי להוסיף בשורות טובות, כי מי כמוני יודע שצריך שמחה ואושר בחיים, כמו אשתי- המלכה איזבל וילדיי הקטנים, אין סוף לשמחה, אז החלטנו על הכרזה רשמית דווקא היום" הוא אומר ועיניו משוטטות בקהל.

"אמאייה, גבירת החצר- עימדי בבקשה" הוא אומר ואמאייה שלצידי קופאת.

היא הרימה מבט לאיזבל, רואים שהיא נלחמת בעצמה, מה לעזאזל?.. פשוט תעשי משהו, תקומי או שתשימי זין.

היא לבסוף אחרי כמה שניות מתרוממת, מעלה על פניה את החיוך הצבוע הרגיל שלה.

"מתיאו, עמוד בבקשה" כריסטיאן אומר ואני מעלה על פניי מבט אטום, לא שם עליו וממשיך להתעסק באוכל שלי, מתעלם לחלוטין.

הם לא יעשו לי את זה, הם לא יכלאו אותי עם איזו בחורה חצופה, אף אחת לא תחליף אותה! לעולם!!

ידיים חסונות הרימו אותי בכוח, מרקו עמד מעליי, זועם. "תכבד את מי שנותן לך קורת גג" הוא נוהם.

אני מלכה!✔︎Where stories live. Discover now