נ.מ אמאייה
איזה נכנסה לחדרי בזמן שהורדתי את סיכת השיער שאספה אותו בצורה מושלמת לכבוד הארוחת ערב. בזבוז זמן.
"הקטנים מאוד הצטערו שדודה אמאייה לא נמצאת" היא אמרה והתחילה לצעוד פנימה, לפתע מועדת על הרצפה, תפסתי אותה רגע לפני שזה קרה, כבר מתורגלת. והושבתי אותה על המיטה שלי, רוכנת על ברך אחת ומתחילה לסדר את הברגים המטופשים.
"אמאייה.." איזבל שואלת ואני מרימה את מבטי אלייה, צער נשקף מפניה.
"את לא רוצה אפילו לנסות? רק.. רק לתקופה קצרה.." היא מבקשת.
"איזה.. בבקשה, אני ניסיתי, הוא צורח עליי כי אמרתי שלום לאלמה ו-"
"ופלשת למרחב הבטוח שלו עם הבת שלו" היא קוטעת אותי ואני משתתקת.
היא נאנחת." מתיאו איבד אישה ותינוק ביום אחד, הוא קיבל את אלמה ונשבע לקייט שישמור עליה, הוא נשבע לקייט שהוא אוהב אותה, הוא-"
"הוא חסר תקנה! עברו שלוש שנים, וזה יותר מידיי" אני לא מסכימה.
"אי פעם חווית אובדן?" היא שואלת אותי בגבה מורמת.
השתתקתי. "הנשיקה הראשונה שלי" אמרתי והיא זזה מעט באי נוחות.
"אמאייה, אני נשבעת לך... אני לא ידעתי שתקחי את זה ברצינות" היא התנצלה שוב, אחרי שנים שזה קרה.
"אני יודעת איזה, אבל כאלה דברים אי אפשר לשכוח" אמרתי והיא חיבקה אותי.
היה לי קראש במשך שנים על איזבל, הייתי מאוהבת בה עד מעל הראש.
הרגשתי שזה לא בסדר.. זה סוטה ולא תיקני לחברה שלנו.
ואז הבנתי משהו, כולם סוטים, כולם לא רגילים, פשוט בדרך הנוחה להם.
אני אוהבת גם בנים וגם בנות, אין לי שום דבר להתבייש בו. אבל לא! אני סוטה שצריך להרוג ולכלוא רק כי אני לא באה בטוב בעין.
התנתקתי מאיזה ונשמתי עמוק, "אני לא מסוגלת, אני לא יכולה.." אמרתי לבסוף.
"תני לו צ'אנס!" איזה דוחקת.
"ומה עשיתי?? מה עשיתי עד עכשיו בדיוק איזבל?" אני מאבדת את זה.
"עברת עליו בזכוכית מגדלת." היא אומרת, השתתקתי.
"זה לא ככה..." מלמלתי, היא הרימה גבה. "טוב עזבי.. זה פשוט לא" ניסיתי לומר, מה אני אמורה לומר?? שהוא לא מטופח? שהוא לא ג'נטלמן וחמוד, ונאה, ויפה תואר....
"נעלמת לי" איזה גורמת לי להביט בה שוב. נשמתי עמוק כשלפתע דפיקות בדלת.
"הוד מעלתך.. בעלך המלך כריסטיאן חז-" איזבל קפצה ממקומה ולפני שהספיקה לצאת כריסטיאן נכנס לחדר, זקן קצר מעטר את פניו המלכותיות ואיזה מחבקת אותו בדמעות, נושקת לשפתיו.
YOU ARE READING
אני מלכה!✔︎
Romance"קומי" הוא נוהם, מביט בי מלמעלה. "אני מניחה שאתה באמת מצפה שאקום, נכון?" אני שואלת בגיחוך. "בהחלט. את תצייתי לי" הוא תופס בפני. הרמתי בירכית למפשעתו והדפתי אותו אל הקיר. "אגיד את זה פעם אחרונה, אוקיי?" נהמתי. "אני לא השפחה שלך, אני לא הכלבה שלך, אני...