Bir eli vitesin üstündeydi. Direksiyonda olmadığı için kendimi şanslı hissettim. Onun bu isteğine karşı omzuna vurdum.
"Büyüğe el kalkmaz, öğretmediler mi sana?"
"Sen de düzgün birşey iste o zaman."
"Düzgün değil mi?"
"Onunla senin karşına çıkamam. Pantolonumu çıkardığında bile battaniyeyle kapatıyordum tüm bacaklarımı."
"Uzaktan görsem?"
"Hayır."
"Resimden görsem?"
"Hayır hiç bir şekilde."
"Döneksin. Herşeyi yapacağım dedin."
"Ama Minh-"
"Konuşma. Küstüm."
"Minho abartma."
"..."
"Minho!"
Omuz silkti. Gerçekten konuşmuyordu.
"Ya lütfen yapma böyle! Şaka yapıyorsan komik değil."
"Şaka yapmıyorum. Sana gerçekten küstüm."
Sesi çok ciddiydi.
"Göstereceğim desem affeder misin?"
"Nasıl göstereceğine bağlı."
"Resim olmaz mı?"
"Olmaz, geçti o."
"Minho hadi ama."
"Asıl sana hadi, alt tarafı etek giyecektin ben de 3 saniye falan bakacaktım. Affetmedim."
"Tamam kazandın, göstereceğim. Affetin mi?"
"İç çamaşırını çıkaracaksın ama."
Ne!?
"Ne? Direkt karşında soyunayım istersen?"
"Affetmemi bekleme o zaman."
"Ya of tamam küsme. Şey, giydiğim zaman bakarız. Eğer istersem çıkartırım."
Neden böyle yaptığını bilmiyordum ama havanın karanlık olmasına şükrediyordum. Bu karanlıkta domatese benzeyen yüzüm pek belli olmuyordu.
Etkinlik olacak binaya ulaştığımızda arabadan indik ve binaya yürümeye başladık.
"Ne kadar alıştıysam inmene yardım etmeye, senin tarafına geliyordum."
"Alçım yok ama çok istiyorsan koluna yine girebilirim."
"Bugün sende birşeyler var." Güldü hafifçe
"Sadece çok heyecanlıyım. Hyunjin için."
Ve seninle olduğum için. Eğer bugün bu kadar samimi ve rahat ilerlerse sana olan sevgimden senin de haberin olabilir Minho. Hyunjin beni sevme ihtimalinden bahsetti. Olabilir miyiz? Belki bugün öğrenebilirim bunu. Belki de öğrenmem, sadece bana olan yakınlığının tadını çıkarırım.Konuşurken alçım varken yaptığı gibi belime doladı kolunu. Belimi ciddi anlamda tutan eli, konuştuklarını anlamamı çok zorlaştırıyordu.
"Çok çalışmış olmalı."
"E.. evet çok çalıştı." Konuşmak zordu
"Benim de böyle geniş çaplı olmasa da gösterim vardı lisede. Okulun dışına çıkmamıştı ama güzel bir yıl sonu etkinliği olmuştu. O zaman çok profesyonel değildim ama diğerlerinden daha iyi yaptığımın farkındaydım. Onlara yardım etmemle en sonunda güzel bir gösteri çıkarmıştık. Yorucuydu ama kesinlikle buna değmişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Childminder // Minsung
Fanfiction"Bacağım kırıldı diye bana bakıcı mı tuttunuz? Oldu olacak altımı da bezlesin."